Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Publicitatea negativa te ajuta? 2 sfaturi care te ajuta sa o gestionezi?

de
1370 0 30 Iul. 2015
Management


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Unii spun ca nu exista publicitate negativa. Tot ce conteaza este ca numele afacerii tale sa fie cunoscut de publicul-tinta. Totusi, lucrurile nu stau tocmai asa.

O reputatie negativa poate insemna disparitia unei afaceri, acest proces avand loc in vazut tuturor.

Pentru ca modul in care tratezi criticile si nemultumirile clientilor exprimate in public, iata 2 sfaturi pentru situatiile in care te confrunti cu o astfel de situatie.

1. Nu te ascunde
In cele mai multe cazuri, clientii nemultumiti folosesc cuvinte dure pentru a-si exprima trairile. Este neplacut pentru oricine sa dea bani care nu ii aduc avan tajele promise.

Marturisirile lor pot veni ca un soc pentru antreprenori, iar prima reactie si calea aparent cea mai simpla este de a te retrage din vazul lumii.

Desigur, in unele cazuri, nu este nevoie sa reactionezi. De exemplu, atunci cand cineva utilizeaza numele tau pentru a parodia. Tacerea inseamna ca pot gusta gluma. Totusi, in cele mai multe cazuri, strategia de evitare a unui raspuns nu este una potrivita.

Toti ochii vor fi atintiti asupra ta, in asteptarea unei reactii. Raspunsul cel mai uzual este verificarea plangerilor pentru a clarifica situatia.

Astfel, asiguri consumatorii ca esti preocupat de perceptia lor fata de oferta ta si ca iti dai silinta pentru a indeparta eventualele neplaceri. Este esntial sa ai o reactie si sa nu lasi lucrurile sa escaladeze pana in punctul in care nu le mai poti controla.

2. Cere-ti scuze

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii





In cazul in care firma ta a facut o greseala, este indicat sa oferi scuze prompte si sincere. Evita expresii de genul „Ne pare rau daca cineva s-a simtit lezat”.

Este mai bine sa faci referire exact la clientul nemultumit decat sa te exprimi intr-un mod impersonal. Trateaza problema cu responsabilitate si, mai mult decat atat, propune o solutie.

De exemplu, daca cineva spune ca produsul s-a defectat la scurt timp dupa achizitionare, aminteste de garantie si da asigurari clientului ca va avea un produs functional.





Tags: publicitatepublicitate negativaimaginea firmeiafacereafaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Publicitatea negativa te ajuta? 2 sfaturi care te ajuta sa o gestionezi?
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Studiu: 7 din 10 oameni de afaceri nu vad beneficiile brandului personal

de Idei De Afaceri
10 Iul 2017
"Puterea brandului personal 2017" este primul studiu despre modul in care este perceputa importanta brandului personal in mediul de afaceri din...

Motivul pentru care romanii se tem sa inceapa o afacere

de Idei De Afaceri
25 Oct 2016
EY Romania a realizat un studiu numit "Barometrul antreprenoriatului romanesc", care masoara perceptiile oamenilor de afaceri romani in privinta a...

Oamenii de afaceri, increzatori in evolutia economiei in urmatoarele 12 luni

de Idei De Afaceri
18 Oct 2016
EY Romania a realizat un studiu care analizeaza perceptia directorilor din companiile care activeaza in Romania in privinta perspectivelor mediului...

Ce spun directorii generali despre comunicare si afaceri publice

de Idei De Afaceri
28 Sep 2016
Conform studiului "Cum comunica strategic companiile din Romania" realizat de McGuireWoods Consulting si Sfera Business, 6 din 10 companii spun ca au...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

pet-shop

Intrebare: Buna ziua , vreau sa deschid un magazin pet-shop , eventual cu extensie pe cabinet veterinar . Se pot accesa fonduri europene pentru aceasta ramura sau prin programul start-up ? Multumesc anticipat pentru informatii

Raspuns: Investitori privaţi Grup de investitori privaţi sunt Ón căutarea pentru Fondul...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton