Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Idei de afaceri

Valorifica la maxim un client nemultumit!

de
1769 0 03 Iul. 2012
Management


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

2.5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
Valorifica la maxim un client nemultumit!

Clienti nemultumiti ... Ce afacere nu detine astfel de "unelte" care pot aduce profituri nesperate unei afaceri. Si suna destul de straniu insa numerosi antreprenori au realizat faptul ca pot obtine beneficii majore de pe urma clientilor nemultumiti, suparati, furiosi.

Iata cum reusim sa valorificam la maxim un client nemultumit, conform lui Adam Gottlieb, blogger de afaceri, citat de Entrepreneur.com:


1. Prin intermediul clientilor nemultumiti testam maniera in care ne conducem eforturile de customer service.
Modul in care problemele clientilor sunt rezolvate ne spune totul despre eficienta instrumentelor si strategiilor utilizate. Daca problemele nu sunt intampinate cu usurinta si rapid atunci exista probleme in sistemul de customer service si ceva trebuie schimbat.


2. Generam buzz! Un client nemultumit caruia i s-au rezolvat problemele, plangerile, cerintele devine unul pe baza caruia putem starni putina valva. In fapt, am castigat unul dintre cei mai importanti clienti cu care ne putem lauda. Acestia sunt cei care pot duce vorba mai departe cu o viteza uimitoare.


Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii




3. Ne punem ordine in prioritati si in valori. Managerizarea plangerilor si nemultumirilor clientilor nostri ne poate aduce mai aproape de solutii reale pentru problemele cele mai grave cu care se confrunta afacerile noastre. Putem realiza ca, de multe ori, nu se cere o schimbare doar pentru ca o mana de clienti sunt nemultumiti cu privire la anumite aspecte ale afacerii noastre. Si uneori realizam ca avem nevoie de modificari rapide si permanente, modificari care ne vor ajuta sa nu ne pierdem clientii cei mai importanti.


Tags: client nemultumitclienti nemultumiticlienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Valorifica la maxim un client nemultumit!
Rating:
Nota: 2.5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Cum comunici cu clientii tai? Cum ii atragi?

30 Mar 2016
Ca sa reusesti aceste lucruri trebuie doar sa asculti cu atentie si sa inveti ... de la oamenii potriviti. Iata cateva sfaturi care te ajuta sa...

Nemultumiri din partea clientilor? Nu exagera si nu lua lucrurile personal

de Marinache Horia Cristian
31 Aug 2015
Atunci cand primesti plangeri in vazul tuturor, este usor sa cazi in plasa emotiilor si sa folosesti un limbaj agresiv. Mai rau este atunci cand...

82% din clienti se pierd din cauza atitudinii angajatilor. Ce ai de facut ca sa previi aceasta situatie?

de Silviu Marian Banila
19 Ian 2015
Stiai ca 82% din clientii tai se pierd din cauza performantelor slabe si a atitudinii urate a angajatilor? Ce faci ca sa previi aceasta situatie? Ca...

Castigarea unor clienti noi sau intarirea relatiei cu cei vechi?

de Silvia Bucsan
28 Nov 2014
A vinde mai multe produse catre clienti deja existenti... De ce o asemenea strategie? Studiile arata ca incercarea de a cuceri un client nou costa de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

caut partener/investitor

Intrebare: Salut,am o afacere in care detin o linie de produs sticle PET(-utilaje noi+matrite) de 0,150l;0,250l;0,500l si0,900l),intr-o hala noua ce are toate utilitatile si as dori un partener pentru a extinde afacerea in domeniul fabricarii lactatelor ca iaurt,sana,cascaval etc. mentionand ca sunt inginer chimie alimentara cu experienta(promotia 1991,Fac. din Galati) .Astfel vreau sa inchid circuitul producand si imbuteliind produse din lapte pe langa vanzarea de PET-uri ptr. alti beneficiari ,cu alte cuvinte e nevoie de achizitii utilaje prelucrare lapte.Astept raspuns de la cei interesati.

Raspuns: lasa-ti va rog un telefon de contact.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton