Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Valorifica la maxim un client nemultumit!

de
1685 0 03 Iul. 2012
Management


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

2.5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
Valorifica la maxim un client nemultumit!

Clienti nemultumiti ... Ce afacere nu detine astfel de "unelte" care pot aduce profituri nesperate unei afaceri. Si suna destul de straniu insa numerosi antreprenori au realizat faptul ca pot obtine beneficii majore de pe urma clientilor nemultumiti, suparati, furiosi.

Iata cum reusim sa valorificam la maxim un client nemultumit, conform lui Adam Gottlieb, blogger de afaceri, citat de Entrepreneur.com:


1. Prin intermediul clientilor nemultumiti testam maniera in care ne conducem eforturile de customer service.
Modul in care problemele clientilor sunt rezolvate ne spune totul despre eficienta instrumentelor si strategiilor utilizate. Daca problemele nu sunt intampinate cu usurinta si rapid atunci exista probleme in sistemul de customer service si ceva trebuie schimbat.


2. Generam buzz! Un client nemultumit caruia i s-au rezolvat problemele, plangerile, cerintele devine unul pe baza caruia putem starni putina valva. In fapt, am castigat unul dintre cei mai importanti clienti cu care ne putem lauda. Acestia sunt cei care pot duce vorba mai departe cu o viteza uimitoare.


Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Ferma ecologica de gaini Brahma
Ferma ecologica de gaini Brahma

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii




3. Ne punem ordine in prioritati si in valori. Managerizarea plangerilor si nemultumirilor clientilor nostri ne poate aduce mai aproape de solutii reale pentru problemele cele mai grave cu care se confrunta afacerile noastre. Putem realiza ca, de multe ori, nu se cere o schimbare doar pentru ca o mana de clienti sunt nemultumiti cu privire la anumite aspecte ale afacerii noastre. Si uneori realizam ca avem nevoie de modificari rapide si permanente, modificari care ne vor ajuta sa nu ne pierdem clientii cei mai importanti.


Tags: client nemultumitclienti nemultumiticlienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Valorifica la maxim un client nemultumit!
Rating:
Nota: 2.5 din 2 voturi

Articole conexe

Cum comunici cu clientii tai? Cum ii atragi?

30 Mar 2016
Ca sa reusesti aceste lucruri trebuie doar sa asculti cu atentie si sa inveti ... de la oamenii potriviti. Iata cateva sfaturi care te ajuta sa...

Nemultumiri din partea clientilor? Nu exagera si nu lua lucrurile personal

de Marinache Horia Cristian
31 Aug 2015
Atunci cand primesti plangeri in vazul tuturor, este usor sa cazi in plasa emotiilor si sa folosesti un limbaj agresiv. Mai rau este atunci cand...

82% din clienti se pierd din cauza atitudinii angajatilor. Ce ai de facut ca sa previi aceasta situatie?

de Silviu Marian Banila
19 Ian 2015
Stiai ca 82% din clientii tai se pierd din cauza performantelor slabe si a atitudinii urate a angajatilor? Ce faci ca sa previi aceasta situatie? Ca...

Castigarea unor clienti noi sau intarirea relatiei cu cei vechi?

de Silvia Bucsan
28 Nov 2014
A vinde mai multe produse catre clienti deja existenti... De ce o asemenea strategie? Studiile arata ca incercarea de a cuceri un client nou costa de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Özel yatırımcılar Grup özel yatırımcılar karlı iş...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton