Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

2 legi importante in marketing. Ele iti aduc succes in vanzari

de Dan Iacobescu 31 Iul. 2015 2246
4.4 din 5 voturi
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Acestea sunt doua legi importante ale vanzarii. Respecta-le si priveste cum profitul va trece de limita imaginabilului.

1. Legea autenticitatii. Bunul cel mai de pret pe care il ai de oferit esti tu insuti.

Bob Burg si John David Mann au scris in cartea Go-Giver: „Atata vreme cat incerci sa fii altcineva decat esti sau sa te comporti cum te-a invatat altcineva, n-ai nicio sansa sa ajungi cu adevarat la sufletul oamenilor.

Cel mai de pret lucru pe care-l ai de oferit esti tu insuti. Indiferent de ceea ce crezi ca vinzi, de fapt ceea ce oferi esti tu insuti.”

Legea autenticitatii functioneaza in modul urmator: trebuie sa te implici trup si suflet pentru a veni cu o solutie la nevoia consumatorului. Gandeste-te bine despre cum vei scoate pe piata cel mai bun produs sau serviciu care ii va schimba cu adevarat viata clientului.

Trebuie sa-ti doresti din suflet, sincer si autentic sa vii cu o solutie de pe urma careia sa beneficieze la maximum consumatorii.
Acest lucru s-ar traduce in urmatoarea metafora: sa ai un sol fertil, unde increderea pe care ti-o acorda clientul este cultivata si crescuta cu atentie.

2. Legea reciprocitatii. Aceasta este o relatie de tipul a da si iar a da.

La o prima vedere, majoritatea oamenilor cred ca tu, ca prestator sau producator, oferi serviciul sau produsul, iar ei, clientii, iti dau inapoi bani pentru serviciu sau produs.

Prin relatie de tipul „a da si iar a da” inseamna ca tu, ca prestator, vei fi cel care ofera intotdeauna. Consumatorii nu dau niciodata nimic.

Atunci cand iti vinzi produsul sau serviciul ofera-i mereu clientului ca bonus un cadou autentic, in plus fata de ce a platit. Se va intoarce sa cumpere de la tine pentru ca se va simti apreciat.






Tags: marketingvanzarilegile vanzariiclientilegea autenticitatii

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.4 din 5 - 5 voturi.

Articole conexe

3 moduri prin care poti atrage clienti noi catre businessul tau

de Idei de afaceri
18 Mar 2024
In economia moderna competitiva, ca intreprinzator, te confrunti cu o provocare constanta: sa atragi clienti noi. Acesta nu este doar un lux, ci o...

Vanzarile si profitul grupului care detine marca Gucci scad

de Bianca Tila
08 Feb 2024
Grupul francez de produse de lux Kering a anuntat scaderea vanzarilor si profitului net in 2023. Strategia de investitii va afecta rezultatele din...

Romania se numara printre tarile UE cu cea mai puternica crestere a vanzarilor cu amanuntul in luna noiembrie

de Bianca Tila
08 Ian 2024
Vanzarile cu amanuntul in UE si zona euro au afisat scaderi in luna noiembrie. Cu toate acestea, Romania se numara printre statele membre cu cea mai...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
04 Dec 2023
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sciale au creat...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]