Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

4 elemente de baza pentru a face bani pe internet

de
766 0 23 Aug. 2014
Marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Internetul este un mediu propice pentru dezvoltarea unei afaceri. Antreprenori din toata lumea vor sa il exploateze pentru a-si creste vanzarile si a atinge succesul cu afacerile lor.

Utilizat in mod corespunzator, internetul poate reprezenta o parte importanta a dezvoltarii unei afaceri. Utilizat necorespunzator, poate fi asemenea unui gauri negre – una in care arunci zeci de mii de lei fara niciun rezultat. Pentru a maximiza profitul pe care il poti obtine online, urmeaza aceste patru sfaturi utile.

1.    Notiunile de baza din mediul offline inca se aplica

Pentru a pleca de la o baza potrivita, trebuie sa raspunzi la aceste trei intrebari:
-    De ce ar vrea un potential consumator sa cumpere produsul sau serviciul meu, decat sa il cumpere pe al competitorului meu?
-    Exista un segment de piata care ar valorifica lucrurile care diferentiaza produsul sau serviciul meu si este destul de mare pentru a–mi asigura profitul?
-    Care este cel mai rentabil mod de a ajunge la acest segment cu mesajul meu?

Identificand toate aceste aspecte, vei putea vedea ce tip de campanie de marketing pe internet este cea mai rentabila pentru a ajunge la segmentul de piata specific afacerii tale.

2.    Alege platforma social-media potrivita

Nu toate platformele social-media sunt la fel de utile. De exemplu, Pineterest se baseaza pe imagine, ceea ce ar putea fi foarte important pentru un designer de bijuterii care vrea sa isi afiseze lucrarile. Insa, este o platforma mai putin utila pentru un avocat, de exemplu. In functie de segmentul tinta de piata, activitatea ta social-media este diferita.

Alege platforma piotrivita pentru a ajunge la segmentul de piata pe care il doresti. Petrece  timp pe Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram si LinkedIn si descopera ce ti se potriveste si ce prefera clientii tai. Fa o cercetare inainte sa alegi platforma potrivita.

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii





3.    Ofera continut

Sa lansezi pe Twitter, Facebook sau LinkedIn un mesaj care contine doar indemnul “cumpara produsul nostru” nu este suficient. Pentru a oferi clientilor senzatia de continut valoros, mesajul tau poate fi insotit de un link catre un articol, o evaluare, un post pe un blog sau un clip video. Poti folosi si alte materiale, cu permisiunea si atribuirile corespunzatoare. Daca esti tu autorul materialului, atunci esti catalogat drept un expert, iar opiniile expertilor sunt privite cu mai multa incredere de catre consumatori

Dupa ce faci toate acestea, este mult mai probabil sa construiesti increderea necesara pentru a vinde un produs.

4. Concentreaza-te pe vanzari, nu pe click-uri

Marea problema a multor marketeri de pe internet este nealinierea obiectivelor. Vrei sa vinzi produsul sau serviciul, asadar nu masura succesul in click-uri, prieteni, followeri sau alti metrici care nu echivaleaza cu vanzarile. In cazul in care obiectivele tale nu corespund cu compania pe care o platesti pentru marketingul online al afacerii tale, atunci renunta la aceasta.

Obiectivele intermediare sunt bune. Castigarea unui anumit numar de adepti sau unui target de click-uri pot fi obiective minunate pe termen scurt. In final insa, obiectivul suprem este vanzarea. Nu trebuie sa pierzi din vedere acest lucru.


Tags: marketing onlineafaceri onlineantreprenori

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

4 elemente de baza pentru a face bani pe internet
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Afaceri online pe care le poti conduce de acasa

de Camelia Diaconu
06 Iun 2018
Afacerile la domiciliu sunt tot mai cautate de catre tinerii antreprenori care isi doresc sa isi deschida propria afacere. Si pentru ca mediul online...

Management de succes: 33 de instrumente vitale pentru antreprenori in 2018

de Alina Constantinescu
09 Mar 2018
Proiectarea corecta a unei afaceri este un pas cheie pentru succesul acesteia. Important este modul in care managerul abordeaza afacerea, felul in...

Provocari de leadership in companiile antreprenoriale

de Idei De Afaceri
21 Dec 2017
Conducerea unei organizatii antreprenoriale este un lucru provocator. Departe de a beneficia/de a avea nevoie de gradul de procedurizare al unei...

Ministerul pentru Mediul de Afaceri a infiintat Comitetul Consultativ pentru Antreprenoriat

de Alina Constantinescu
10 Ian 2017
Ministrul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Florin Jianu a decis, ieri, prin Ordin de ministru, infiintarea Comitetului Consultativ...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua, Cercetator in domeniul militar, in prezent pensionar, caut finantare / colaborare...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016