Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cea mai eficienta cale prin care sa-ti faci publicitate gratuita

de
1447 2 14 Mai. 2015
Marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.5
din 3 voturi
RATING UTILIZATORI

Vrei sa stii care este cea mai simpla si eficienta cale de a-ti face publicitate gratuita? Ei bine, cu ajutorul comunicatelor de presa!

Editorii publicatiilor tiparite sau online sunt mereu in cautare de subiecte interesante, pe care sa le abordeze in articolele lor. Iar un subiect interesant poate fi chiar aparitia pe piata a unui nou produs/serviciu, foarte util cititorilor  sau o oferta avantajoasa.

Din acest motiv, daca firma dvs. comercializeaza un asemenea produs/serviciu, in principiu nu trebuie decat sa scrieti un material de prezentare (comunicat de presa) si sa-l trimiteti redactiilor. Sunt sanse mari ca el sa fie publicat fara nici o obligatie din partea dvs.

Competitia pentru publicarea acestor comunicate este foarte puternica, iar editorii sunt in permanenta “sufocati” de astfel de materiale.

Pentru a avea impactul dorit si pentru a da comunicatului dvs. cea mai buna sansa spre a fi publicat trebuie sa respectati urmatoarele 5 conditii:

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Evaluarea Nationala Culegere exercitii rezolvate la matematica clasa a VIII-a


Prin Culegerea de probleme si exercitii copilul tau si matematica vor deveni cei mai buni prieteni Vei spune poate ca ai biblioteca plina ochi de carti si culegeri de matematica din toate timpurile mai de pe vremea ta cand Gheba si Petrica dadeau de furca micilor matematicieni sau mai recente raportate la noile programe...

Oferta Speciala
valabila 48h


1. Sa fie scris de catre o persoana competenta in elaborarea materialelor de presa.
Un inginer sau orice alta persoana implicata in dezvoltarea unui produs nou va scrie un material care abunda in termeni tehnici. Cautati un angajat cu abilitati de redactare, care sa lucreze impreuna cu un inginer  sau cu un specialist in domeniu.

Daca aveti o companie de PR sau o agentie de publicitate care lucreaza pentru dvs., verificati cu atentie materialele elaborate de acestea. De multe ori contin informatii inexacte, neconcludente sau nu contin informatii deloc.

2. Incepeti  comunicatul cu cele mai importante informatii.
Editorii vor sa stie de la primele randuri despre ce este vorba. Daca nu inteleg de la inceput ce vreti, ei va vor ignora comunicatul.

3.  Insistati pe intrebarile “cum” si “de ce”.
Comunicatul trebuie sa evidentieze nu ce este produsul, ci cum pot consumatorii sa obtina beneficii utilizandu-l (ex: economisesc timp, bani etc.).
   
4.  Insotiti articolul cu imagini.  
Articolul se va “vinde” mai bine daca este insotit de imagini care sa ilustreze situatii concrete de utilizare a produsului. Folositi imagini cu oameni obisnuiti si nu cu personalitati.

5. Tintiti publicatia perfecta.
Trimitand comunicatul la o revista care are ca cititori publicul-tinta caruia i se adreseaza produsul, aveti toate sansele ca acesta sa fie publicat. Puteti intreba clientii actuali ce reviste citesc si astfel aflati unde veti trimite comunicatul de presa.

Atentie: Nu sugerati niciodata ca veti cumpara reclama intr-o revista cu conditia publicarii comunicatului de presa.




Tags: reclamapublicitatepublicitate gratuitacomunicat de presaeditoriarticol de presa

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cea mai eficienta cale prin care sa-ti faci publicitate gratuita
Rating:
Nota: 4.5 din 5 - 3 voturi.

Articole conexe

Cate afaceri mici isi fac reclama pe Facebook?

de Idei De Afaceri
05 Apr 2016
Potrivit datelor publicate, Facebook a depasit pragul de trei milioane de companii care desfasoara activ campanii de promovare prin intermediul...

Ce am de castigat de aici? Reclama sortita succesului

de Teo Manole
10 Mar 2016
Pe clientul tau sau pe cel potential, atunci cand ii adresezi un mesaj publicitar, nu-l intereseaza nici numele firmei, nici istoricul ei, nici cati...

Vrei titluri de reclama cu succes nebun. Uite ce trebuie sa faci?

de Marinache Paula
04 Feb 2016
Conform Wandei Loskot, business coach & marketing wizard, titlul unei reclame este extrem de important. Expertii estimeaza ca aproape 90% din...

11 sfaturi pentru o reclama cu adevarat reusita

de Stanciu Ioana
04 Feb 2016
Reclama trebuie sa fie o investitie si nu o cheltuiala. Pentru a ajunge la rezultatele dorite pune accent pe felul in care poti satisface nevoile si...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: buna ziua, suntem o firma de software si avem 3 produse pentru care am avea nevoie de investitie...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii2 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
Emil Radu 2016-02-10 15:49:34
Intr-adevar, acum advertorialele si comunicatele de presa au crescut fata de acum cativa ani in popularitate si in autoritate, iata si aici o lista de astfel de locatii http://www.director.webdesignoptimizare.ro/Internet/directoare-articole-comunicate-presa/ si chiar sunt utile, unele sunt preluate si de presa / jurnalisti si distribuite sau incorporate in alte stiri ce pot aduce un plus mare de vizibilitate.
Dobre Constantin 2016-02-10 07:52:55
Esti o persoana care vrea sa castige bani online? Oferim:
-instruire gratuita sub forma unor lectii trimise prin e-mail; nu este necesara experienta;
-posibilitatea de a lucra comod la domiciliu pe calculator in functie de disponibilitate (part-time/full time);
-contract legal de comision; plata se calculeaza in functie de implicare si realizari;
-scrisoare de recomandare.
Pentru a solicita detaliile necesare, trimiteti INFO

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016