Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cea mai eficienta cale prin care sa-ti faci publicitate gratuita

de Marinache Horia Cristian 14 Mai. 2015 2699
4.5 din 3 voturi
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Vrei sa stii care este cea mai simpla si eficienta cale de a-ti face publicitate gratuita? Ei bine, cu ajutorul comunicatelor de presa!

Editorii publicatiilor tiparite sau online sunt mereu in cautare de subiecte interesante, pe care sa le abordeze in articolele lor. Iar un subiect interesant poate fi chiar aparitia pe piata a unui nou produs/serviciu, foarte util cititorilor  sau o oferta avantajoasa.

Din acest motiv, daca firma dvs. comercializeaza un asemenea produs/serviciu, in principiu nu trebuie decat sa scrieti un material de prezentare (comunicat de presa) si sa-l trimiteti redactiilor. Sunt sanse mari ca el sa fie publicat fara nici o obligatie din partea dvs.

Competitia pentru publicarea acestor comunicate este foarte puternica, iar editorii sunt in permanenta “sufocati” de astfel de materiale.

Pentru a avea impactul dorit si pentru a da comunicatului dvs. cea mai buna sansa spre a fi publicat trebuie sa respectati urmatoarele 5 conditii:

1. Sa fie scris de catre o persoana competenta in elaborarea materialelor de presa.
Un inginer sau orice alta persoana implicata in dezvoltarea unui produs nou va scrie un material care abunda in termeni tehnici. Cautati un angajat cu abilitati de redactare, care sa lucreze impreuna cu un inginer  sau cu un specialist in domeniu.

Daca aveti o companie de PR sau o agentie de publicitate care lucreaza pentru dvs., verificati cu atentie materialele elaborate de acestea. De multe ori contin informatii inexacte, neconcludente sau nu contin informatii deloc.

2. Incepeti  comunicatul cu cele mai importante informatii.
Editorii vor sa stie de la primele randuri despre ce este vorba. Daca nu inteleg de la inceput ce vreti, ei va vor ignora comunicatul.

3.  Insistati pe intrebarile “cum” si “de ce”.
Comunicatul trebuie sa evidentieze nu ce este produsul, ci cum pot consumatorii sa obtina beneficii utilizandu-l (ex: economisesc timp, bani etc.).
   
4.  Insotiti articolul cu imagini.  
Articolul se va “vinde” mai bine daca este insotit de imagini care sa ilustreze situatii concrete de utilizare a produsului. Folositi imagini cu oameni obisnuiti si nu cu personalitati.

5. Tintiti publicatia perfecta.
Trimitand comunicatul la o revista care are ca cititori publicul-tinta caruia i se adreseaza produsul, aveti toate sansele ca acesta sa fie publicat. Puteti intreba clientii actuali ce reviste citesc si astfel aflati unde veti trimite comunicatul de presa.

Atentie: Nu sugerati niciodata ca veti cumpara reclama intr-o revista cu conditia publicarii comunicatului de presa.




Tags: reclamapublicitatepublicitate gratuitacomunicat de presaeditoriarticol de presa

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.5 din 5 - 3 voturi.

Articole conexe

Campaniile de reclame sunt oprite. IBM suspenda publicitatea pe platforma lui Elon Musk

de Bianca Tila
17 Nov 2023
Toate campaniile de reclame achizitionate de IBM in cadrul platformei lui Elon Musk, X, au fost oprite. Decizia a fost luata dupa ce reclamele au...

Amazon: Campanii de publicitate

de Idei de afaceri
04 Ian 2023
O etapa esentiala in introducerea unui produs pe Amazon si o activitate importanta pe intreaga durata a vanzarii produsului sunt campaniile de...

Publicitatea pe dispozitive mobile va atinge un varf in 2026

de Florin Amariei
12 Mai 2021
Mai multe analize confirma ca publicitatea pe dispozitive mobile va ajunge la un varf in 2026, cand va depasi 270 de miliarde de dolari. Conform...

YouTube a obtinut peste 15 miliarde de dolari doar din publicitate

de Florin Amariei
04 Feb 2020
Publicitatea pe care utilizatorii platformei o vad a adus YouTube peste 15 miliarde de dolari intr-un singur an. Pentru prima oara in 14 ani de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]