Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Conceperea planului de promovare a afacerii

de Marinache Horia Cristian 28 Sep. 2015 2034
2.5 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Daca doresti ca afacerea ta sa aiba succes, ea trebuie facuta cunoscuta potentialilor clienti. Pentru ca acest lucru sa se realizeze, elaborarea campaniei publicitare trebuie sa fie facuta cat mai corect si complet.

In primul rand, alcatuiti un grafic orar si urmariti ca fiecare etapa sa se incadreze in timpul alocat. Observati care sunt perioadele din an cand promovarea produselor sau serviciilor firmei ar putea fi cea mai eficienta.

De exemplu, atunci cand produsele care se doresc a fi aduse in atentia publicului sunt echipamentele de schi, aceasta campanie trebuie sa aiba agresivitatea maxima in ultimele saptamani de toamna si primele saptamani de iarna.

Insa planul trebuie conceput cu cel putin patru luni inaintea declansarii efective a actiunii pentru ca implementarea propriu zisa (realizarea spoturilor publicitare, contactarea reprezentantilor mass-media etc.) sa aiba alocat un timp suficient.

De asemenea, urmariti in presa care sunt perioadele de explozie a campaniilor publicitare. In mod sigur, acestea sunt momentele din an cu cea mai larga audienta.

Lansand propria voastra promotie, veti evita efectele dezastruoase provocate de o reclama agresiva a firmelor concurente in perioada cu cel mai receptiv public.


Tags: afacereafaceripromovarea afaceriiclientimarketing

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 2.5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

3 moduri prin care poti atrage clienti noi catre businessul tau

de Idei de afaceri
18 Mar 2024
In economia moderna competitiva, ca intreprinzator, te confrunti cu o provocare constanta: sa atragi clienti noi. Acesta nu este doar un lux, ci o...

Cum pornesc o afacere fara experienta

de Bianca Tila
13 Mar 2024
Teama in antreprenoriat este de inteles, insa nu este un lucru din cauza caruia sa nu incepi. Succesul antreprenorilor nu vine din cat de...

Analiza SWOT. Ce este, model, exemple si de ce este importanta intr-o afacere

de Bianca Tila
28 Nov 2023
O analiza SWOT sau matricea SWOT consta in evaluarea unor factori interni si externi care influenteaza traseul companiei in prezent si in viitor. De...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
04 Dec 2023
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sciale au creat...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]