Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Marketingul intern - sansa ta de a eficientiza activitatea companiei
Viziunea de marketing a fost si este, dupa cum bine zicea Philip Kotler, ceea ce deosebeste o afacere de o afacere de succes. Puterea va fi in mana companiilor ce stiu sa integreze principiile de marketing in cadrul structurilor externe si interne.
Majoritatea managerilor se opresc la aplicarea marketingului in cadrul structurilor externe, adica se multumesc sa isi satisfaca clientii, sa segmenteze piata, sa isi promoveze produsele sau serviciile si sa faca profit. Insa nu trebuie uitat faptul ca, fara angajatii potriviti, mecansimele de marketing nu se realizeaza.Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Cultivarea plantei cu 5 arome
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Conceptul de marketing intern are de-a lungul timpului numeroase abordari si definitii, insa ceea ce puncteaza cel mai bine acest concept il reprezinta ceea ce inseamna motivarea si satisfacerea angajatiilor, ce sunt un soi de clienti interni.
Importanta marketingului intern este data de faptul ca un angajat care crede in produsele sau serviciile companiei pentru care lucreaza, care se identifica cu valorile promovate de aceasta, atunci promovarea catre client va fi mult mai credibila si de impact.
Loialitatea si satisfactia angajatiilor privind compania pentru care lucreaza se va reflecta in interactiunea cu clientii, ceea ce va oferii o mai buna incredere si apreciere pentru produsele sau serviciile companiei din partea acestora.
In companiile ce furnizeaza servicii, marketingul intern aplicat eficient este cu atat mai important, intrucat contactul dintre angajat si client se realizeaza in mod direct, iar orice aspect ce il afecteaza pe angajat se va reflecta in relatia cu clientul.
Pentru realizarea unui marketing intern eficient, departamentul de resurse umane si cel de marketing trebuie sa conlucreze pentru o cat mai buna satisfacere si motivare a angajatiilor.
Mingea e aruncata la fileu, specialistii recomanda integrarea marketingului intern in intreg programul de marketing, alegerea ramane sa fie luata de fiecare companie in parte.
Votati articolul
Nota: 5 din 5 - 1 vot.Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaPlanificarea afacerii. Strategia de marketing
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Cea mai profitabila cultura pe terenuri mici: LAVANDA! Profit de peste 8.000 de euro/ha!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit