Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Sase sfaturi utile in mobile marketing pentru a atrage clienti

de
1637 0 15 Mai. 2012
Marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Oamenii isi iubesc smartphone-urile. Indiferent ca te plimbi pe strada sau intr-un mall, iti petreci timpul la cafenea sau la aeroport, jumatatea persoanelor din jurul tau stau cu ochii in telefoane.

Un procent de 83% din adultii americani detin un telefon mobil si 42% din ei au Blackberry, iPhone sau un smartphone similar, potrivit unui recent studiu al Pew Internet Project. Studiul a mai aratat ca 87% din utilizatorii smartphone-urilor acceseaza internetul sau isi verifica email-ul pe telefon. Doua treimi din posesorii smartphone-urilor procedeaza astfel zilnic. Tot mai mult, asa cum conexiunea de acasa ramane mereu pornita, tot asa si conexiunea mobila pare a fi mereu prezenta.

Consumatorii din ziua de azi doresc informatii de afaceri livrate concis si disponibile pentru a fi citite pe fuga. Multumita exploziei dispozitivelor cu internet inclus, tu si clientii tai puteti comunica din mers. Mai jos sunt sase modalitati usoare de a face marketing, incurajand interactiunea clientilor direct de pe telefonul tau mobil.

1.    Fa-ti email-urile trimise de pe telefon mai prietenoase

Cu toate ca trimiterea unui email marketing ce poate fi citit pe dispozitivele mobile obisnuia sa fie optional pentru o afacere, acum a devenit esential. Ai grija ca subiectul mesajului sa fie scurt si pozitioneaza sus in cadrul mesajului numele marcii tale, oferta si numarul de telefon.

Pastreaza designul email-urilor tale simplu, axeaza-te pe text si nu uita sa oferi link-ul catre site-ul companiei tale sau a paginii de Facebook pentru ca cititorul sa se informeze mai bine.

2.    Ofera-le clientilor ceea ce isi doresc

Un procent de 40% din posesorii americani de smartphone compara preturile pe telefonul mobil in timp ce fac cumparaturile intr-un magazin, potrivit HubSpot, o firma de marketing din Cambridge.

Daca nu-ti imbunatatesti site-ul pentru utilizatorii de mobil, s-ar putea sa pierzi oportunitati de vanzare. Cea mai cautata informatie (programul companiei, locatiile si directiile) precum si cele mai importante aspecte ar trebui pozitionate central pentru a fi cat mai usor gasite de clienti. Daca acestia nu gasesc informatiile de care au nevoie pentru a lua decizia de a cumpara, poate ca vor accesa site-ul, dar apoi vor incheia afacerea in alta parte.

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii




3.    Invita lista celor inscrisi prin mesaje text si coduri Quick-Response

Clientii care trec pragul magazinului tau probabil ca au cu ei telefoanele mobile. Creeaza-ti lista de contacte invitand clientii sa trimita un mesaj text (daca furnizorul tau de servicii mobile ofera aceast aspect) sau sa scaneaze codul QR. Pune un semn la casa pentru a incuraja aceasta activitate cat timp experienta cumparaturilor este noua.
Cupoanele de reduceri sau ofertele speciale pot indulci afacerea pentru clientii ce se inscriu prin mesaje text sau coduri QR. Iar tu vei reusi sa-ti formezi lista fara a mai fi nevoie sa introduci manual adresele de email dupa descifrarea scrisului de mana de pe foile de inscriere.

4.    Construieste propria baza a fanilor

Clientii activi social trebuie sa aiba aplicatii Facebook sau Twiter incarcate in telefoanele lor. Un afis sau poster care sa-i incurajeze sa se conecteze cu tine in sfera sociala poate aduce o importanta crestere a retelei tale si sa largeasca vizibilitatea companiei catre contactele noilor tai adepti. Asigura-te ca vei oferi clientilor un bun (si vesel) motiv de a te urmari mai departe.

5.    Ofera servicii bazate pe locatii

Daca detii o afacere bazata pe ciment si mortar sau daca gazduiesti un eveniment, incurajeaza oamenii sa foloseasca servicii bazate pe locatii precum Foursquare, Gowalla sau Where. Vei castiga informatii privitoare la clientii tai obisnuiti si cat de des te viziteaza. De asemenea, permite clientilor tai sa impartaseasca informatii si sfaturi despre afacerea ta cu alte persoane. O oferta speciala inedita va incuraja clientii obisnuiti sa faca afaceri cu tine mai des.

6.    Incurajeaza criticile rapide

Incurajeaza clientii sa-ti impartaseasca gandurile despre experienta avuta cat timp sunt inca la locul afacerii. Posteaza un afis pe care sa scrie, “Cum ne-am descurcat? Da-ne de stire!” Poti de asemenea, sa-i directionezi catre site-uri precum Yelp, Where, Google Places sau TripAdvisor, unde sa-si expuna parerea despre afacerea ta. Asigura-te ca ai postat pagina de Twitter a companiei tale, pentru ca clientii s-o includa in recenziile lor si sa-ti urmareasca afacerea pe Twitter pentru noutati. Fii sigur ca esti cu ochii pe orice recenzie postata de clienti despre compania ta.

Din ce in ce mai multe tehnologii mobile apar, permitand clientilor sa ramana conectati cu diverse afaceri, indiferent de locatie. Toate aceste dispozitive si aplicatii iti pot sprijini marketing-ul, dar nu-l vor face sa si mearga. Trebuie sa te concentrezi in continuare pe felul cum compania ta poate furniza produse si servicii de calitate. Afla cine si unde sunt clientii tai. Apoi ofera-le tot ce ai mai bun. Strategiile mobile iti ajuta marketing-ul pentru a ajunge mai usor la ei.


Tags: mobilemarketingclienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Sase sfaturi utile in mobile marketing pentru a atrage clienti
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum sa realizezi un plan de marketing in 5 pasi

de Idei De Afaceri
16 Feb 2018
Documentul de baza al oricarui start-up este planul de afaceri, esential este, insa, sa existe si un plan de marketing. Acest plan detaliaza...

4 secrete ale unei campanii de SMS marketing de succes

de Idei De Afaceri
27 Sep 2017
Statisticile arata ca 8,5 trilioane de mesaje SMS sunt trimise, in medie, in fiecare an la nivel global. Zilnic, se trimit de 22 de ori mai multe...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua, Cercetator in domeniul militar, in prezent pensionar, caut finantare / colaborare...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016