Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Marketing

pomi fructiferi
Cum am reusit in afaceri
18 Mai 2016

2 locuri unde NU trebuie sa faci reduceri

de Teo Manole
3450 0
Modul in care adaptati diverse strategii la profilul afacerii dumneavoastra si comunicati cu clientii reprezinta doua dintre cele mai importante aspecte pe care trebuie sa le luati in considerare. Mai este un aspect de care trebuie sa tii cont pentru ca efectele sunt de bumerang: concedierile si...
17 Mai 2016

3 indicii ce arata ca strategia low-cost leadership nu este aplicata corect

de Teo Manole
3387 0
Strategia low-cost leadership nu este usor de implementat. Firmele pot cadea usor in capcane. Pentru a implementa cu succes strategia low-cost leadership, este nevoie de o buna intelegere a costurilor. Iata in continuare cateva semne care arata ca strategia nu este aplicata corect si cum sa...
17 Mai 2016

2 sfaturi pentru a mentine preturile la un nivel accesibil

de Teo Manole
3533 0
Cel mai important efect al adaptarii produselor la cerintele clientilor este cresterea vanzarilor. Puteti creste vanzarile daca reusiti sa mentineri preturile la un nivel accesibil. Iata 2 sfaturi pe care sa le aplicati pentru a mentine preturile: 1. Gasiti furnizorii potriviti Materialele si...
16 Mai 2016

2 sfaturi care te vor ajuta la dezvoltarea proiectelor noi

de Teo Manole
4202 0
Fie ca sunteti manager sau antreprenor, trebuie sa fiti pregatiti pentru proiecte noi si sa va extindeti zona de confort. Prin intelegerea provocarilor, a potentialelor reactii si a strategiilor de a face fata acestora, devenim nau bine adaptati mediului de business. Iata  2 sfaturi care...
16 Mai 2016

Cum penetreaza un mesaj de marketing eficient

de Teo Manole
4050 0
Unul dintre elementele-cheie ale brandurilor cu impact este faptul ca plaseaza clientii pe primul loc. Astfel,accentul se muta de la ceea ce ofera o companie la avantajele pe care le poate obtine un client. Oamenii agreeaza o companie care ii plaseaza pe primul loc si care se preocupa de...
12 Mai 2016

3 moduri in care sa castigi increderea clientilor

de Teo Manole
3451 0
Oamenii sunt sensibili la produse ieftine, dar de calitate acceptabila. Sunt atractive pentru ca le permit sa cumpere mai mult cu aceeasi suma de bani. Consumatorii sunt de multe ori circumspecti in fata preturilor mici pentru ca asociaza preturile reduse cu calitatea proasta. Primele nelinisti...
12 Mai 2016

Ce trebuie sa faci ca sa obtii profiuri cat mai mari

de Andreescu Sorin
3553 0
Pentru a obtine profituri cat mai mari, firmele trebuie sa vanda produsele la un pret apropiat de cel mediu din industrie, astfel incat sa asigure echilibrul intre marja de profit si volumul de produse vandute. In acest caz, diferenta de pret intre produsele leaderului si cele ale concurentei este...
12 Mai 2016

E timpul sa intre clientii! Nu-i simplu sa arati ca ai deschis!

de Silviu-marian Banila
604 0
Trebuie sa-ti promovezi afacerea, pe toate caile. Marketingul publicitar este esential pentru reusita afacerii tale. Daca ai sustinerea necesara, poti merge cu pasi repezi spre succes. Stabileste-ti strategia de diferentiere fata de concurenta. Si inca ceva despre marketing – e un proces...
11 Mai 2016

5 sfaturi care te vor ajuta enorm sa-ti construiesti durabil afacerea

de Dragos Craciun
4326 0
Se afirma ca, cea mai buna cale prin care puteti construi afaceri este sa ajutati alte persoane sa isi atinga dorintele. In acest fel, veti avea acces la noi oportunitati si veti primi ajutor atunci cand aveti nevoie. Bun! Acum, iata 5 sfaturi care va vor ajuta enorm sa va inconjurati de oamenii...
11 Mai 2016

Cea mai eficienta metoda cand iti promovezi afacerea - 6 exemple de succes

de Teo Manole
3329 0
In primul rand, mesajele trebuie sa fie simple, directe, usor de retinut si de inteles, clar si la obiect. Puteti descrie in cateva cuvinte ceea ce reprezinta si ce face compania dumneavoastra? Acest lucru este uneori dificil pentru antreprenorii fara experienta, in special atunci cand este vorba...
10 Mai 2016

Pentru un business de succes profitati de conexiunile dumneavoastra

de Teo Manole
3510 0
Daca pastrati o atitudine deschisa si interactionati cu cei cu care va intalniti e foarte posibil sa aveti parte de surprize. Incercati sa priviti networking-ul ca o oportunitate de a impartasi cunostinte, resurse, timp, energie. Stiati ca, relatiile cu colegii, clientii, partenerii de afaceri si...
09 Mai 2016

Primii 2 pasi esentiali de comunicare prin brandul afacerii

de Teo Manole
2876 0
Comunicarea corecta a brandului afacerii creeaza o legatura afectiva intre consumator si brand. Dar, pentru a avea succes in transmiterea brandului, va recomandam sa tineti cont de acesti primi 2  pasi. 1. Identificati rolul brandului pentru afacerea dumneavoastra Brandul va asigura...
06 Mai 2016

3 sfaturi pentru networking reusit in interiorul firmei

de Andreescu Sorin
3534 0
Felul in care relationati la serviciu cu persoane foarte diferite este vital in construirea unor echipe puternice care pot obtine rezultate. Un alt aspect important al networking-ului in cadrul organizatiilor este reprezentat de politicile interne. Iata cum puteti face networking reusit in...
06 Mai 2016

Cum sa facem fata schimbarilor

de Cosmin Enescu
3917 0
Traversam o perioada dificila in care schimbarile au devenit noua regula. Instabilitatea pietelor financiare determina organizatiile sa vina cu alte solutii pentru a se adapta conditiilor de piata in schimbare. Cum fac acest lucru? Prin transformari organizationale frecvente. Pentru ca regulile...
05 Mai 2016

Ce inseamna un brand cu impact? Cel putin 3 lucruri

de Teo Manole
3936 0
Asociatia Americana de Marketing defineste brandul ca un "nume, termen, design, simbol sau orice alta caracteristica ce identifica o oferta de alta". Brandul poate fi asociat unui singur produs sau unei intregi game de produse si servicii. In fiecare zi interactionam cu mii de branduri si doar...
04 Mai 2016

Cum iti vinzi marfa?

de Silviu-marian Banila
3579 0
Aparitia internetului a modificat drastic felul in care se fac sau se promoveaza afacerile in lume, in multe industrii. Spre exemplu, cei din retail si producatorii de vinuri deopotriva folosesc acum internetul pentru a-si vinde produsele, pentru ca in felul acesta ajung la o plaja mult mai variata...
28 Apr 2016

Cum sa estimezi costurile cu echipamentele necesare afacerii?

de Teo Manole
3637 0
Proiectele sunt temporare, bine definite temporal si utilizeaza resursele organizatiei numai o perioada de timp. Chiar daca echipementele apartin organizatiei, costurile cu folosirea lor trebuie bugetate, pentru a avea o imagine cat mai aproape de realitate a costurilor proiectului. Multe...
28 Apr 2016

Alege contextul potrivit de interactiune brand-client

de Teo Manole
3462 0
Contextul in care consumatorii interactioneaza cu brandul este foarte important pentru emotiile care se formeaza in jurul acestuia. Daca brandul este asociat cu emotii pozitive, atunci clientul devine atasat de produsele dumneavoastra, fapt ce conduce la cumparari repetate. In caz contrar, daca...
27 Apr 2016

Cum sa alegi strategia corecta de comunicare cu angajatii?

de Teo Manole
3699 0
De mult ori, anumite evenimente sunt comunicate prin anunturi formale de manageri, eventual transmise prin e-mail vineri dupa-amiaza. Aceste notificari pline de cuvinte pretentioase trezesc spaima angajatilor si o mie de intrebari. Acest tip de comunicare demonstreaza slabiciune din partea...
26 Apr 2016

Ce folosesti in scrisorile de afaceri: litere rotunjite sau drepte?

de Teo Manole
3611 0
Forma rotunda a literelor transmite o stare de calm si relaxare. De aceea, daca produceti produse si servicii ce promit placere si bunastare, este indicat sa utilizati acest stil de scris. Regula "cu cat mai simplu, cu atat mai bine" se aplica la multe produse si servicii. Un scris usor...
26 Apr 2016

Cum sa-ti redresezi afacerea dupa un esec?

de Idei De Afaceri
3574 0
Nimic nu este mai descurajator pentru un antreprenor ca rata mare de esec din randul afacerilor nou-lansate. Dar, trebuie sa tii cont de anumite lucruri care iti pot ridica profitul sau altele care te pot trage in jos. 1. Evita sa-ti gasesti scuze sau circumstante atenuante pentru esec Unii...
25 Apr 2016

Cum sa faceti estimari si previziuni in managementul proiectelor de afaceri?

de Teo Manole
3545 0
In ultima vreme auzim tot mai mult vorbindu-se despre proiecte: proiecte finantate de Uniunea Europeana, oferte de training-uri in management de proiect, experienta ca membru al echipelor de proiect despre care suntem intrebati la interviuri. Acest mod de lucru este din ce in ce mai popular, iar...
22 Apr 2016

Cum sa ai succes in afaceri pe baza relatiilor personale

de Teo Manole
3778 0
Numeroase studii arata ca persoanele care dezvolta relatii puternice au mai multe sanse sa creeze relatii de succes. Stiati cat de importante sunt relatiile cu oamenii din jur pentru afacerea pe care o conduceti? Daca nu, va voi arata cum sa priviti partea pozitiva a relatiilor pentru a va atinge...
21 Apr 2016

Cum pornesti un proiect de afaceri pe baza de pachete de lucru

de Teo Manole
3471 0
Ca punct de pornire a unui proiect, trebuie sa impartim activitatile in sarcini care pot fi delegate persoanelor implicate in proiect. Aceste activitati se mai numesc "pachete de lucru", care la randul lor se pot imparti in elemente si apoi in sarcini individuale care formeaza baza in...
Cititorii site-ului au evaluat articolele din sectiunea "Marketing" cu 3.98 / 5 din 1056 evaluari
Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »
Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton