Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Marketing

pomi fructiferi
Cum am reusit in afaceri
27 Mai 2016

Rata de succes in arta ghicitului este destul de mica. Aflati cum sa fiti clari si la obiect

de Silviu-marian Banila
4577 0
Important: Majoritatea oamenilor nu va pot citi gandurile! Nu faceti presupuneri si nu va referiti la lucruri de la sine intelese. Se poate ca interlocutorul sa fi uitat unele informatii sau pur si simplu sa nu stie de existenta lor. Cu cat sunteti mai la obiect, cu atat sunt sansele mai mari sa...
26 Mai 2016

Cum realizezi lucrurile potrivite la momentul oportun

de Codrina Laiu
4562 0
Pornind de la ideea ca acum este cel mai important moment, aveti oportunitatea de crestere a productivitatii personale in orice moment al zilei. Cum sa realizati lucrurile potrivite in modul cel mai eficient si la momentul oportun? Incercati sa raspundeti la urmatoarea intrebare „Care este...
26 Mai 2016

6 categorii social media. Tu ce alegi?

de Codrina Laiu
4618 0
Social media este vazuta ca o multitudine de site-uri si aplicatii online sau mobile ce incurajeaza schimbul de informatii si crearea de continut de catre utilizatori, fie ca e vorba de text, imagini, audio sau video. Conform www.fredcavazza.net, site-urile de social media pot fi impartite in sase...
25 Mai 2016

Cum scapati de costurile inutile in afacere

de Dragos Craciun
6286 0
Primul lucru este sa priviti produsele si serviciile prin ochii clientilor. O analiza atenta a produselor si serviciilor din perspectiva clientilor va ajuta sa scapati de caracteristicile care creeaza putina valoare, dar care necesita costuri substantiale. De exemplu, clientilor sensibili la...
24 Mai 2016

Cum sa creati loialitatea clientilor

de Andreescu Sorin
589 0
Un aspect la care trebuie sa aveti grija in cadrul actiunilor de marketing este sa determinati mixul optim intre canalele de comunicare alese astfel incat sa creati loialitatea clientilor. Pentru a determina alocarea optima a canalelor de comunicare alese, cheia este sa utilizati cat mai bine...
24 Mai 2016

Cum estimezi timpul si costurile pentru a aduce profit in afacere

de Teo Manole
4613 0
In estimarea necesarului de bani si timp, trebuie sa tinem cont de nivelul de calitate asteptat pentru rezultatele proiectului. Exista tendinta de a reduce timpul alocat realizarii sarcinilor si a face economii. Dar pentru atingerea nivelului de calitate asteptat poate fi necesar sa acordam mai...
20 Mai 2016

Care este audienta target a afacerii dumneavoastra

de Teo Manole
4172 0
Pentru atragerea clientilor este important sa definiti care sunt persoanele la care doriti sa ajunga mesajul legat de produse, servicii, oferte sau brand. Este important sa determinati care este audienta target a afacerii dumneavoastra. Pentru a realiza investitiile corecte, este necesar sa...
20 Mai 2016

Ca sa faci bani din afacerea ta, urmeaza aceste 4 sfaturi

de Ingrid Dumitrescu
5785 0
Putem vorbi despre o afacere doar daca aceasta face profit. Daca ai intrat intrat in afaceri pune-ti aceasta simpla intrebare: "Cum fac bani din afacerea mea?". Ca sa faci bani din afacerea ta, urmeaza aceste sfaturi si nu numai ca iti vei atinge scopurile, dar vei si excela!  1....
19 Mai 2016

3 sfaturi pentru networking profitabil pe termen lung

de Teo Manole
4676 0
In multe cazuri, networking-ul este inteles intr-un mod gresit: exploatarea cunostintelor pentru a vinde. De aici si reputatia proasta a unor agenti de vanzari si tendinta oamenilor de a refuza unele oferte. Putem invata inca o lectie importanta din acest exemplu: nu utilizati networking-ul in...
18 Mai 2016

2 locuri unde NU trebuie sa faci reduceri

de Teo Manole
4680 0
Modul in care adaptati diverse strategii la profilul afacerii dumneavoastra si comunicati cu clientii reprezinta doua dintre cele mai importante aspecte pe care trebuie sa le luati in considerare. Mai este un aspect de care trebuie sa tii cont pentru ca efectele sunt de bumerang: concedierile si...
17 Mai 2016

3 indicii ce arata ca strategia low-cost leadership nu este aplicata corect

de Teo Manole
4638 0
Strategia low-cost leadership nu este usor de implementat. Firmele pot cadea usor in capcane. Pentru a implementa cu succes strategia low-cost leadership, este nevoie de o buna intelegere a costurilor. Iata in continuare cateva semne care arata ca strategia nu este aplicata corect si cum sa...
17 Mai 2016

2 sfaturi pentru a mentine preturile la un nivel accesibil

de Teo Manole
4755 0
Cel mai important efect al adaptarii produselor la cerintele clientilor este cresterea vanzarilor. Puteti creste vanzarile daca reusiti sa mentineri preturile la un nivel accesibil. Iata 2 sfaturi pe care sa le aplicati pentru a mentine preturile: 1. Gasiti furnizorii potriviti Materialele si...
16 Mai 2016

2 sfaturi care te vor ajuta la dezvoltarea proiectelor noi

de Teo Manole
5156 0
Fie ca sunteti manager sau antreprenor, trebuie sa fiti pregatiti pentru proiecte noi si sa va extindeti zona de confort. Prin intelegerea provocarilor, a potentialelor reactii si a strategiilor de a face fata acestora, devenim nau bine adaptati mediului de business. Iata  2 sfaturi care...
16 Mai 2016

Cum penetreaza un mesaj de marketing eficient

de Teo Manole
4169 0
Unul dintre elementele-cheie ale brandurilor cu impact este faptul ca plaseaza clientii pe primul loc. Astfel,accentul se muta de la ceea ce ofera o companie la avantajele pe care le poate obtine un client. Oamenii agreeaza o companie care ii plaseaza pe primul loc si care se preocupa de...
12 Mai 2016

3 moduri in care sa castigi increderea clientilor

de Teo Manole
4702 0
Oamenii sunt sensibili la produse ieftine, dar de calitate acceptabila. Sunt atractive pentru ca le permit sa cumpere mai mult cu aceeasi suma de bani. Consumatorii sunt de multe ori circumspecti in fata preturilor mici pentru ca asociaza preturile reduse cu calitatea proasta. Primele nelinisti...
12 Mai 2016

Ce trebuie sa faci ca sa obtii profiuri cat mai mari

de Andreescu Sorin
4777 0
Pentru a obtine profituri cat mai mari, firmele trebuie sa vanda produsele la un pret apropiat de cel mediu din industrie, astfel incat sa asigure echilibrul intre marja de profit si volumul de produse vandute. In acest caz, diferenta de pret intre produsele leaderului si cele ale concurentei este...
12 Mai 2016

E timpul sa intre clientii! Nu-i simplu sa arati ca ai deschis!

de Silviu-marian Banila
677 0
Trebuie sa-ti promovezi afacerea, pe toate caile. Marketingul publicitar este esential pentru reusita afacerii tale. Daca ai sustinerea necesara, poti merge cu pasi repezi spre succes. Stabileste-ti strategia de diferentiere fata de concurenta. Si inca ceva despre marketing – e un proces...
11 Mai 2016

5 sfaturi care te vor ajuta enorm sa-ti construiesti durabil afacerea

de Dragos Craciun
5087 0
Se afirma ca, cea mai buna cale prin care puteti construi afaceri este sa ajutati alte persoane sa isi atinga dorintele. In acest fel, veti avea acces la noi oportunitati si veti primi ajutor atunci cand aveti nevoie. Bun! Acum, iata 5 sfaturi care va vor ajuta enorm sa va inconjurati de oamenii...
11 Mai 2016

Cea mai eficienta metoda cand iti promovezi afacerea - 6 exemple de succes

de Teo Manole
3432 0
In primul rand, mesajele trebuie sa fie simple, directe, usor de retinut si de inteles, clar si la obiect. Puteti descrie in cateva cuvinte ceea ce reprezinta si ce face compania dumneavoastra? Acest lucru este uneori dificil pentru antreprenorii fara experienta, in special atunci cand este vorba...
10 Mai 2016

Pentru un business de succes profitati de conexiunile dumneavoastra

de Teo Manole
4769 0
Daca pastrati o atitudine deschisa si interactionati cu cei cu care va intalniti e foarte posibil sa aveti parte de surprize. Incercati sa priviti networking-ul ca o oportunitate de a impartasi cunostinte, resurse, timp, energie. Stiati ca, relatiile cu colegii, clientii, partenerii de afaceri si...
09 Mai 2016

Primii 2 pasi esentiali de comunicare prin brandul afacerii

de Teo Manole
2970 0
Comunicarea corecta a brandului afacerii creeaza o legatura afectiva intre consumator si brand. Dar, pentru a avea succes in transmiterea brandului, va recomandam sa tineti cont de acesti primi 2  pasi. 1. Identificati rolul brandului pentru afacerea dumneavoastra Brandul va asigura...
06 Mai 2016

3 sfaturi pentru networking reusit in interiorul firmei

de Andreescu Sorin
4790 0
Felul in care relationati la serviciu cu persoane foarte diferite este vital in construirea unor echipe puternice care pot obtine rezultate. Un alt aspect important al networking-ului in cadrul organizatiilor este reprezentat de politicile interne. Iata cum puteti face networking reusit in...
06 Mai 2016

Cum sa facem fata schimbarilor

de Cosmin Enescu
4423 0
Traversam o perioada dificila in care schimbarile au devenit noua regula. Instabilitatea pietelor financiare determina organizatiile sa vina cu alte solutii pentru a se adapta conditiilor de piata in schimbare. Cum fac acest lucru? Prin transformari organizationale frecvente. Pentru ca regulile...
05 Mai 2016

Ce inseamna un brand cu impact? Cel putin 3 lucruri

de Teo Manole
4468 0
Asociatia Americana de Marketing defineste brandul ca un "nume, termen, design, simbol sau orice alta caracteristica ce identifica o oferta de alta". Brandul poate fi asociat unui singur produs sau unei intregi game de produse si servicii. In fiecare zi interactionam cu mii de branduri si doar...
Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton