Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Marketingul intern - sansa ta de a eficientiza activitatea companiei

de
4397 0 26 Sep. 2011
Marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Viziunea de marketing a fost si este, dupa cum bine zicea Philip Kotler, ceea ce deosebeste o afacere de o afacere de succes. Puterea va fi in mana companiilor ce stiu sa integreze principiile de marketing in cadrul structurilor externe si interne.

Majoritatea managerilor se opresc la aplicarea marketingului in cadrul structurilor externe, adica se multumesc sa isi satisfaca clientii, sa segmenteze piata, sa isi promoveze produsele sau serviciile si sa faca profit. Insa nu trebuie uitat faptul ca, fara angajatii potriviti, mecansimele de marketing nu se realizeaza.

Conceptul de marketing intern are de-a lungul timpului numeroase abordari si definitii, insa ceea ce puncteaza cel mai bine acest concept il reprezinta ceea ce inseamna motivarea si satisfacerea angajatiilor, ce sunt un soi de clienti interni.

Importanta marketingului intern este data de faptul ca un angajat care crede in produsele sau serviciile companiei pentru care lucreaza, care se identifica cu valorile promovate de aceasta, atunci promovarea catre client va fi mult mai credibila si de impact.

Loialitatea si satisfactia angajatiilor privind compania pentru care lucreaza se va reflecta in interactiunea cu clientii, ceea ce va oferii o mai buna incredere si apreciere pentru produsele sau serviciile companiei din partea acestora.

In companiile ce furnizeaza servicii, marketingul intern aplicat eficient este cu atat mai important, intrucat contactul dintre angajat si client se realizeaza in mod direct, iar orice aspect ce il afecteaza pe angajat se va reflecta in relatia cu clientul.

Pentru realizarea unui marketing intern eficient, departamentul de resurse umane si cel de marketing trebuie sa conlucreze pentru o cat mai buna satisfacere si motivare a angajatiilor.

Mingea e aruncata la fileu, specialistii recomanda integrarea marketingului intern in intreg programul de marketing, alegerea ramane sa fie luata de fiecare companie in parte.

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis
Trucuri si sfaturi pentru livada ta de vis

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii







Tags: marketingconceptul de marketingmarketing intern

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Marketingul intern - sansa ta de a eficientiza activitatea companiei
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe

Cum se intocmeste un plan de marketing

de Alina Constantinescu
05 Apr 2017
Un plan de marketing trebuie sa includa o analiza a pietei, strategia de marketing, previziunile de vanzari si bugetul alocat activitatilor. Si in...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Cum penetreaza un mesaj de marketing eficient

de Teo Manole
16 Mai 2016
Unul dintre elementele-cheie ale brandurilor cu impact este faptul ca plaseaza clientii pe primul loc. Astfel,accentul se muta de la ceea ce ofera o...

Foloseste inteligent fontul pentru a transmite mesaje si emotii in campaniile de marketing

de Teo Manole
08 Apr 2016
Alegerea fontului este similara cu cea a alegerii tinutei: asa cum ne imbracam diferit in functie de ocazie, asa trebuie sa alegem si fontul pe care...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Planul de marketing pentru firma ta

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Caut partener-investitor mobilier pictat

Intrebare: Caut o persoana interesata de a investi sau a deveni partener pentru mobilier pictat si reconditionat, un partener care sa detina un spatiu de lucru, pot contribui cu o parte de ordin financiar si la executia picturii pe mobilier, reconditionare, sau design pentru mobilier.Preferabil din judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Turda, Campia-Turzii.

Raspuns: Salutare, eu detin un spatiu de peste 45 mp in Floresti. As fi interesat de reconditionare...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Planul de marketing pentru firma ta
Afaceri de succes analizate si explicate de specialistii nostri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
 
"Planul de marketing pentru firma ta"

Idei de AFACERI 2017




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Planul de marketing pentru firma ta"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton