Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

OUTDOOR ADVERTISING: Evia Media lanseaza campania "Pe taxi, in taxi", pentru o vizibilitate maxima

de Matei Alexandru Ioanides 04 Apr. 2011 3395
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Evia Media, una dintre cele mai importante companii de pe piata romaneasca de outdoor advertising lanseaza campania de primavara "Pe taxi, in taxi, vizibilitate maxima", prin care clientii companiei beneficiaza de servicii extinse de promovare in peste 1.500 de taxiuri, pentru orice campanie de promovare pe taxi comandata.

"Sunt convinsa ca prin mix-ul de publicitate pe care il propunem clientilor prin campania "Pe taxi, in taxi" vizibilitatea obtinuta este maxima. In acesta perioada comunicarea pe taxi este foarte eficienta datorita temperaturii de afara care ii face pe oameni mai bine dispusi si mai deschisi la perceptia mesajelor cand 'merg' prin oras. Prin extinderea mesajului in mod gratuit si in taxi, brandurile ating si o audienta suplimentara, reprezentata de acele persoane grabite, aflate mereu in miscare, cu care este greu sa comunici prin alte medii" declara Camelia Ardeleanu, Sales Manager, Evia Media.

Fiind perioada ideala pentru campanii outdoor, in aceasta primavara Evia Media creste impactul fiecarei campanii pe taxi comandata, prin oferirea gratuita de servicii de publicitate in cele peste 1.500 masini de taxi din portofoliul companiei, in Bucuresti, in functie de durata campaniei si perioada aleasa.

Datorita costurilor (CPT - cost per thousand) scazute comparativ cu alte canale media, brandurile pot aloca un buget redus pentru ca mesajul publicitar expus printr-o campanie pe masinile de taxi si in masinile de taxi, in orasul aglomerat, zi si noapte, sa poata atinge aproximativ 2.000.000 de participanti la trafic.


Tags: evia mediaoutdoor advertisingcosturitaxi

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Buget de casa noua: cum sa iti gestionezi eficient cheltuielile de instalare

de Idei de afaceri
19 Apr 2024
Ai facut ceva economii, te-ai sfatuit cu banca si, in sfarsit, te muti in casa noua. Prima ta locuinta este un vis implinit. Insa, mutarea intr-o...

Investitii inteligente vara. Constructia unei afaceri cu inghetata stradala

de Bianca Tila
18 Apr 2024
Cladura incepe sa ne inunde, iar ideile antreprenorilor nu se lasa asteptate. Afacerea cu inghetata strada este o oportunitate excelenta in aceste...

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
17 Apr 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

X a reusit sa extinda suportul pentru passkeys la nivel global

de Bianca Tila
17 Apr 2024
X a anuntat extinderea suportului pentru passkeys la nivel global. Toti utilizatorii vor putea folosi noua tehnologie pentru a-si securiza conturile....

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]