Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Afacere cu targetare precisa - Productia de servetele publicitare

de
2324 0 17 Feb. 2014
Oportunitati de afaceri


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

3.75
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
Afacere cu targetare precisa - Productia de servetele publicitare

Roberto Estevez s-a gandit in 2010 sa distribuie gratuit marcilor de restaurante fast food servetele de hartie finantate prin publicitate. Impreuna cu Joy Saget, care i s-a asociat in 2011, el continua sa caute noi anuntatori de publicitate, arata publicatia franceza online L'Entreprise.

In 2008, Roberto Estevez era broker in Londra, unde vindea produse financiare derivate intr-o mare banca. Dupa izbucnirea crizei, cand viitorul sau profesional a devenit nesigur, tanarul diplomat in dreptul afacerilor si finante s-a indreptat catre antreprenoriat.

El a intentionat mai intai sa dezvolte un lant de baruri cu tapas (mici gustari oferite alaturi de bautura, in localurile spaniole), dar a renuntat la acest proiect prea costisitor si s-a orientat spre servetelele de hartie oferite gratuit restaurantelor si utilizand publicitatea ca sursa de finantare. Asa s-a nascut conceptul de GreenPub. In februarie 2010, Roberto Estevez a realizat primele studii de piata tintind indeosebi restaurantele fast food. Aceasta categorie de comercianti s-a aratat imediat receptiva.

Demararea proiectului

"Mi-am dat seama ca acest suport publicitar este eficace, pentru ca este foarte bine tintit", afirma Roberto Estevez, care imagineaza toate fatetele unui concept global ecologic si responsabil: servetelele oferite sunt din hartie reciclata, cerneala utilizata este una ecologica, totul fiind certificat FSC (Forest Stewardship Council, marca ecologica a Asociatiei pentru Certificare Forestiere) si livrat gratuit cu camionete electrice.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Evaluarea Nationala Culegere exercitii rezolvate la matematica clasa a VIII-a


Prin Culegerea de probleme si exercitii copilul tau si matematica vor deveni cei mai buni prieteni Vei spune poate ca ai biblioteca plina ochi de carti si culegeri de matematica din toate timpurile mai de pe vremea ta cand Gheba si Petrica dadeau de furca micilor matematicieni sau mai recente raportate la noile programe...

Oferta Speciala
valabila 48h


El a adaugat de asemenea coduri QR care le permit anuntatorilor sa ofere informatiile dorite pe Internet. Alegerea comerciantilor care distribuie servetelele de hartie se face conform asteptarilor anuntatorului: targetarea fiind realizata in functie de amplasarea localurilor, tipul acestora (restaurant, fast-food, brutarie, bar...) si clientela sperata.

In iulie 2010, Roberto Estevez a inregistrat GreenPub, o societate cu raspundere limitata cu un capital de pornire de 5.000 de euro. Cu o investitie initiala mica si costuri fixe reduse, el a putut asigura singur functionarea afacerii sale. "De la inceput am lucrat intr-un flux tensionat. Era acel model sau nimic. Anuntatorii trebuiau sa achite un acont de 50 % din comanda", a explicat el.

Prietenul sau Joy Saget, care i s-a alaturat in octombrie 2011, a injectat 60.000 de euro in societate, cu ocazia majorarii capitalului social.

Sa convingi anuntatorii nu este un lucru usor. Fara cunostinte de marketing si fara sa stie marcile, Roberto a fost nevoit sa invete din mers. A realizat prima sa campanie abia in februarie 2011, la un an dupa ce si-a concretizat ideea de intreprindere, dar dupa acest prim pas a reusit sa convinga tot mai multi clienti, intre care Telemarket si L'Oreal.

"Audienta noastra potentiala este de 20 de milioane de persoane. In acest moment, acoperim 10 % din aceasta piata si speram sa trecem la 25 %", rezuma Joy Saget, care estimeaza ca aceste obiective sunt realiste "pentru ca putine media pot face o targetare atat de precisa".


Tags: afaceripublicitatesuport publicitarservetelefrantagreenpubpublicitateservetele publicitare

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Afacere cu targetare precisa - Productia de servetele publicitare
Rating:
Nota: 3.75 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

3 idei de afaceri care nu se vor demoda niciodata

de Camelia Diaconu
17 Iul 2018
Inainte sa iti deschizi o afacere, intotdeauna este indicat sa gandesti pe termen lung. Nu alege o nisa temporara, care isi pierde din interes in...

5 afaceri care pot fi pornite cu bani putini

de Ideideafaceri.ro
20 Iun 2018
Multi sunt cei care isi doresc pornirea unei afaceri, insa n-au o idee precisa pe care sa se bazeze. Iti oferim 5 idei de afaceri care pot fi pornite...

Trei afaceri care pot fi pornite cu bani putini

de Ideideafaceri.ro
30 Mai 2018
Te-ai saturat sa ai un sef si vrei sa fii tu cel care are propriii lui angajati? Atunci e timpul sa te gandesti mai mult cum ai putea intra in lumea...

Idei de afaceri pentru viitor

de Florin P. Amariei
25 Mai 2018
Umanitatea a demonstrat de-a lungul timpului ca prin determinare si sacrificiu poate atinge orice isi propune. Ca atare, afacerile viitorului suna...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna , rog detalii pe sichetnicu@yahoo.com.Merci  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016