Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Afacerea care transforma matematica in joaca de copii

de
2227 0 11 Mar. 2014
Oportunitati de afaceri


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 3 voturi
RATING UTILIZATORI

Canadienii de la SMARTeacher au creat un software educational inovativ ce recunoaste si raspunde la emotiile unui copil atunci cand acesta se joaca. Afacerea se bazeaza pe incorporarea partii emotionale si a exercitiilor de matematica intr-un joc care sa ii convinga pe cei mici sa invete cu placere.

Proiectul se adreseaza elevilor cu varste cuprinse intre 5 si 11 ani. Jocul in sine este o fantezie captivanta in stil Pokemon, numita Prodigy. Dincolo de aspectul ludic insa, softul incorporeaza exercitii care ajuta la dezvoltarea a peste 250 de abilitati matematice (aliniate cu programa matematica in vigoare in Ontario si cu standardele comune de stat).

Studii realizate in cateva scoli private din Canada pe o perioada de 4 saptamani au relevat faptul ca elevii raspund in medie la 1000 de intrebari de matematica pe saptamana, ceea ce reprezinta o imbunatatire a gradului mediu de implicare in sala de clasa cu peste 15%. Mai mult, 23% dintre copii declara ca in urma experimentarii acestui joc au inceput sa fie pasionati de matematica.

Canadienii care au creat Prodigy sustin ca acesta este singurul joc care poate raspunde la emotiile unui copil. Prin utilizarea unui biosenzor fara fir pe care copilul il poate purta ca pe un ceas, jocul „simte” cand un utilizator este captivat, frustrat sau plictisit. Aceasta permite softului sa raspunda in mod corespunzator reactiilor copilului, livrandu-i acivitati in concordanta cu starea sa de spirit.

In paralel cu componenta emotionala, prin intermediul sistemului de raportare disponibil pe smarteacher.ca, parintii si profesorii pot vedea modul in care cei mici au raspuns la fiecare intrebare, cat de mult timp le-a luat sa raspunda, ce abilitati poseda sau ce abilitati trebuie sa isi imbunatateasca. Toate acestea costa mai putin decat o ora de meditatii particulare.

Ideea de afacere a aparut din nevoia initiatorilor de a-si ajuta proprii copii cu temele la matematica. Ei au reusit sa gaseasca un echilibru adecvat intre partea educationala si cea distractiva. Cea mai dificila parte a popularizarii Smartech a constituit-o confruntarea cu realitatea din salile de clasa, mai exact faptul ca majoritatea nu isi permit dotarea cu computere pentru fiecare elev. De aceea, canadienii au incercat sa transforme produsul intr-un joc atat de interesant incat copiii sa isi doreasca sa exerseze acasa de bunavoie. Profesorii din scolile private care dispun de tehnologia necesara lucreaza cu copiii intre 30 si 60 de minute pe zi. Aditional, cei mici se joaca acasa pentru inca 60 de minute.

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii





Jocul poate fi accesat gratuit la nivelul de baza, iar pentru nivelurile superioare preturile abonamentului incep de la 4.99 $.


Tags: afaceri educatieafaceri copiiidei deafaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Afacerea care transforma matematica in joaca de copii
Rating:
Nota: 5 din 5 - 3 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: buna ziua, suntem o firma de software si avem 3 produse pentru care am avea nevoie de investitie...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016