Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Afacerea care transforma matematica in joaca de copii

de Ana Radulescu 11 Mar. 2014 3957
5 din 3 voturi
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Canadienii de la SMARTeacher au creat un software educational inovativ ce recunoaste si raspunde la emotiile unui copil atunci cand acesta se joaca. Afacerea se bazeaza pe incorporarea partii emotionale si a exercitiilor de matematica intr-un joc care sa ii convinga pe cei mici sa invete cu placere.

Proiectul se adreseaza elevilor cu varste cuprinse intre 5 si 11 ani. Jocul in sine este o fantezie captivanta in stil Pokemon, numita Prodigy. Dincolo de aspectul ludic insa, softul incorporeaza exercitii care ajuta la dezvoltarea a peste 250 de abilitati matematice (aliniate cu programa matematica in vigoare in Ontario si cu standardele comune de stat).

Studii realizate in cateva scoli private din Canada pe o perioada de 4 saptamani au relevat faptul ca elevii raspund in medie la 1000 de intrebari de matematica pe saptamana, ceea ce reprezinta o imbunatatire a gradului mediu de implicare in sala de clasa cu peste 15%. Mai mult, 23% dintre copii declara ca in urma experimentarii acestui joc au inceput sa fie pasionati de matematica.

Canadienii care au creat Prodigy sustin ca acesta este singurul joc care poate raspunde la emotiile unui copil. Prin utilizarea unui biosenzor fara fir pe care copilul il poate purta ca pe un ceas, jocul „simte” cand un utilizator este captivat, frustrat sau plictisit. Aceasta permite softului sa raspunda in mod corespunzator reactiilor copilului, livrandu-i acivitati in concordanta cu starea sa de spirit.

In paralel cu componenta emotionala, prin intermediul sistemului de raportare disponibil pe smarteacher.ca, parintii si profesorii pot vedea modul in care cei mici au raspuns la fiecare intrebare, cat de mult timp le-a luat sa raspunda, ce abilitati poseda sau ce abilitati trebuie sa isi imbunatateasca. Toate acestea costa mai putin decat o ora de meditatii particulare.

Ideea de afacere a aparut din nevoia initiatorilor de a-si ajuta proprii copii cu temele la matematica. Ei au reusit sa gaseasca un echilibru adecvat intre partea educationala si cea distractiva. Cea mai dificila parte a popularizarii Smartech a constituit-o confruntarea cu realitatea din salile de clasa, mai exact faptul ca majoritatea nu isi permit dotarea cu computere pentru fiecare elev. De aceea, canadienii au incercat sa transforme produsul intr-un joc atat de interesant incat copiii sa isi doreasca sa exerseze acasa de bunavoie. Profesorii din scolile private care dispun de tehnologia necesara lucreaza cu copiii intre 30 si 60 de minute pe zi. Aditional, cei mici se joaca acasa pentru inca 60 de minute.

Jocul poate fi accesat gratuit la nivelul de baza, iar pentru nivelurile superioare preturile abonamentului incep de la 4.99 $.


Tags: afaceri educatieafaceri copiiidei deafaceri

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 3 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]