Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Afacerea zilei - Merita sa iti deschizi o Frizerie?

de Idei de afaceri 28 Dec. 2023 59803
Afacerea zilei - Merita sa iti deschizi o Frizerie?
4.25 din 578 voturi
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Fie prosperitate, fie criza, nu avem de ales: trebuie, din cand in cand, sa ne si tundem. Frizeria ramane totusi, indiferent de vremuri, una dintre cele mai sigure afaceri. Fara a avea un potential ridicat de dezvoltare, este genul de afacere care, corect gestionata, iti ofera garantia unui venit aproape constant (fluctuatiile fiind mai mult de natura sezoniera).

In dezvoltarea unei afaceri este important sa iti lucrezi un plan de afacere si o strategie de marketing. Business-ul poate avea succes din primele luni, daca tehnicile sunt folosite cum trebuie. Adesea, ne intrebam care sunt secretele succesului pentru o afacere buna. In cazul deschiderii unei frizerii am enumerat cativa pasi importanti pentru a avea profit in acest business.

Amplasarea frizeriei

Amplasarea este, fara doar si poate, unul dintre elementele-cheie ale succesului afacerii. Ea trebuie sa fie intr-un loc cu trafic pietonal ridicat, cel mai indicat in apropierea unui centru comercial, a unei piete mari sau a unui supermarket. Orice frizerie are 2 categorii principale de clienti: clientii fideli, care revin, si clientii ocazionali. Numarul clientilor fideli este cel care ofera siguranta afacerii. Acesti clienti sunt mentinuti prin calitatea serviciilor, dar castigati, intr-o prima faza, prin insasi amplasarea frizeriei. Pentru ca frizeria sa-si atinga capacitatea maxima de lucru, numarul clientilor fideli va trebui, cel putin in primele 10 - 12 luni de la deschidere, sa creasca in mod constant.

Programul de lucru al frizeriei

Un alt element la fel de important (si care, in conditiile unui program efectiv de lucru al clientilor din ce in ce mai prelungit, tinde sa devina elementul principal) este programul de lucru. Programul de lucru trebuie sa fie astfel conceput incat sa “prinda” orele tarzii, cand potentialii clienti se intorc de la serviciu. De-asemenea, ca sa aveti succes, programul de lucru este necesar sa includa nu doar sambata, ci si duminica. Programul de lucru poate fi folosit ca “arma” principala impotriva concurentei: aflati care sunt orarele celorlalte frizerii din zona (de pe o raza de 1-2 km) si stabiliti-va orarul cel mai competitiv, cel mai avantajos pentru clienti.

Amenajari interioare si exterioare ale frizeriei

Modul de semnalizare a frizeriei – litere mari, colorate intens si clare, pentru vizibilitate maxima de la o distanta cat mai mare. Este si acesta un element pe care il puteti folosi ca avantaj concurential.

Amenajarea interioara, aspectul ingrijit al personalului si calitatea serviciilor – sunt acele elemente determinante pentru fidelizarea clientilor, aspecte esentiale succesului afacerii.

Concurenta

Principala “provocare”, in cazul deschiderii unei frizerii, este concurenta. Tinand cont de elementele prezentate mai sus si folosindu-le in avantajul dumneavoastra, veti reusi sa va surclasati competitorii. Inca ceva: definiti-va clar pozitionarea in functie de segmentul-tinta: frizerie de lux, premium sau populara? Este important in primul rand sub aspectul stabilirii gamei de servicii oferite si a tarifelor. Riscul de afacere este mai redus in cazul unei frizerii populare, potentialul de venit al unei frizerii de lux putand fi mai ridicat.

Fara a fi una dintre afacerile cu investitie minima, cheltuielile de infiintare si de functionare nu sunt ridicate. Salariile frizerilor pot fi mici, acestia fiind multumiti de “atentiile” clientilor. Cheltuielile principale sunt chiria pentru spatiu, salariile si, la inceput, cele de achizitie a echipamentului.



Idei de afaceride Idei de afaceri
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.

Tags: frizeriedeschidere frizerie

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.25 din 5 - 578 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]