Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

RisCo va invita la workshop-ul "Evaluarea afacerii - potential si riscuri" - 8 mai 2014, Hotel Pullman, World Trade Center Bucuresti

de Idei de afaceri 28 Apr. 2014 5185
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Noul context economic cere si un nou model de afaceri, in care inovarea si flexibilitatea sunt la fel de importante ca si elementele traditionale de management, cum ar fi reducerea cheltuielilor si cresterea veniturilor. RisCo impreuna cu Indaco Systems si BNI Bucuresti organizeaza in data de 8 Mai 2014 workshop-ul "Evaluarea afacerii - potential si riscuri", la Hotel Pullman, World Trade Center Bucuresti.

Evenimentul, sustinut de BCR Pensii si Alpha Bank, isi propune sa ofere solutii punctuale, practice la provocarile legate de deciziile cele mai importante de afaceri luate de antreprenori si manageri:
- Cum vindem, catre cine si de ce?
- Reducem cheltuielile sau marim vanzarile?
- Putem sustine investitiile pe care le avem de facut?
- Cum ne pastram angajatii si cu ce costuri?
 
Iata doar cateva avantaje ale participarii la workshop:
- Acces la know-how de la speakeri de renume
- Contact direct cu 150 de companii
- Networking targetat si incheiere de parteneriate
 
Cu speakeri de top, precum Marius Ghenea, Antreprenor si Business Angel, Melania Mirea, Director Executiv BCR Pensii si Dragos Cabat, CFA, Managing Partner RisCo, workshop-ul "Evaluarea afacerii-potential si riscuri" nu este doar un eveniment despre imbunatatirea performantelor de afaceri, ci si un mediu de networking. Astfel, participantii pot fructifica la maximum oportunitatile de business in cadrul unei sesiuni dedicate, in cadrul careia Manuela Voicila, director executiv BNI Bucuresti, ii va ajuta sa ii cunoasca pe toti ceilalti participanti la workshop.
 
 "Realizam un workshop interactiv si dinamic, in care participanii si lectorii vor impartasi solutiile proprii la problemele companiei de astazi. Desigur, atat problemele cat si solutiile nu sunt aceleasi pentru fiecare manager sau firma. De aceea interactiunea cu un mare numar de manageri din business este importanta", a spus Dragos Cabat, Managing Partner RisCo.
 
"Angajatii motivati sunt cei care cresc productivitatea companiei pe termen lung. De acceea, in cadrul workshop-ului participantii vor primi informatii concrete cu privire la o solutie cu impact semnificativ pentru o zona cheie in dezvoltarea companiilor, si anume resursa umana. O solutie ce optimizeaza costurile pentru companii, fiind scutita de la plata taxelor sociale si de la plata impozitului pe profit si care contribuie la motivarea angajatilor pe termen lung", a declarat Melania Mirea, Director Executiv BCR Pensii.
 

Costul de participare la eveniment este de 150 RON + TVA

Pentru inregistrari, va rugam sa accesati www.risco.ro/conferinta-risco sau sa ne contactati prin email la adresa andra.ciubuc@risco.ro sau telefonic la numarul 021.209.53.93.
 
Partenerii media ai evenimentului sunt Ziare.com, Romania Libera, ManagerExpress, Bursa, IdeideAfaceri, Business24, Legestart si Femei in Afaceri.
 
Despre:
RisCo este un produs online prin care companiile si institutiile financiare pot verifica rapid, eficient si automatizat capacitatea de plata si situatia financiara a clientilor lor, situatia lor juridica si de plati. RisCo este cel mai performant sistem de verificare a companiilor si permite efectuare de rapoarte individuale de firma, monitorizarea portofoliilor, precum si selectarea firmelor de interes dupa multiple criterii geografice, financiare si de stare a societatii.
 
BCR PENSII este subsidiara grupului BCR specializata in administrarea fondurilor private de pensii  infiintata in luna iunie 2007. BCR PENSII administreaza in prezent: Fondul de Pensii Administrat Privat BCR si Fondul de Pensii Facultative BCR PLUS., in prezent ocupand locul doi in piata pensiilor private facultative.
La finalul lunii decembrie 2013, BCR PENSII, Societate de Administrare a Fondurilor de Pensii Private S.A. administra conturile de pensie privata a peste 560 mii de clienti si peste 904 mil lei active nete in administrare, conform datelor Autoritatii de Supraveghere Financiara – Sectorul Pensii Private.
 
In 1994, unul dintre cele mai importante grupuri financiare private elene - Alpha Bank Group, impreuna cu Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD) si firmele elene Bauxite AEM Parnassos, Papastratos ABES si Greek Bottling Company (3E), puneau bazele Alpha Bank in Romania, sub denumirea de Banca Bucuresti. Era prima investitie bancara straina intr-un mediu economic necristalizat, marcat de evolutii imprevizibile si de momente de declin economic. Pe acest fond, Grupul Alpha Bank venea cu experienta a peste 115 ani de servicii bancare si abilitatea de a gandi strategii noi, capabile sa functioneze chiar si in momente dificile. La inceputul anului 2000, Banca Bucuresti a fost redenumita Alpha Bank Romania pentru a sublinia apartenenta la Grup, iar in anul 2005 Alpha Bank AE devine actionar majoritar. Banca ofera o gama larga de servicii si produse financiarbancare, atat pentru persoane fizice cat si pentru sectorul corporate, printr-o retea echilibrata de unitati, situate in Bucuresti si in orasele mari din tara.
 
BNI Bucuresti este parte a organizatiei mondiale Business Network International, cea mai mare organizatie internationala de Afaceri bazata pe recomandari, ce s-a extins in peste 55 de tari avand in componenta sa peste 6600 de grupuri de networking. Numai in anul 2013, membrii BNI din Bucuresti au schimbat referinte ce s-au materializat in tranzactii cu un venit de peste 1,1 milioane euro dintr-un total de 6,5 miliarde USD raportati la nivel mondial.
 
Indaco Systems inseamna pasiune si profesionalism, atuuri recomandate de experienta a 20 de ani pe piata produselor si serviciilor software dedicate zonei de informare legislativa. Incepand din anul 1994, specialistii Indaco Systems sprijina deciziile clientilor, la dispozitia carora pun o gama extinsa de solutii informatice personalizate.
 


Idei de afaceride Idei de afaceri
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.

Tags: riscoworkshopevaluarea afaceriiindaco systemsbni bucuresti

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]