Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

7 modalitati prin care un fashion start-up poate atinge succesul

de Alexandra Popescu 01 Iul. 2014 2432
4.75 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Moda este elementul caruia ii este acordata o foarte mare atentie, indiferent de lumea in care te invarti. Ca esti om de afaceri, un angajat, elev, student sau vedeta, trebuie sa fii impecabil, mai ales cand vine vorba de petreceri. Moda poate fi o modalitate de a face afaceri, si chiar unele profitabile.

 
Cu siguranta ti-ai dori sa ai o mica afacere din domeniul modei, care sa ajunga cunoscuta, mai ales daca traiesti intr-un oras care este renumit pentru acest domeniu. 
 
Dar poti sa initiezi o afacere si mai speciala cand vine vorba de moda, una de mare succes fiind Rent the Runway (RTR) care se distinge clar de celelalte afaceri. Tot ceea ce fac este pentru fashion, insa nu ai dreptul de proprietate asupra hainelor. Cu alte cuvinte, le inchiriezi. Premisa RTR este revolutionara. Ofera sansa oamenilor de a inchiria rochii de la branduri renumite la o fractiune din pretul de cumparare. In plus, prin aceste servicii, compania a crescut numarul clientilor la peste 4 milioane din 2009 si au un inventar de peste 50.000 de rochii si tone de accesorii intr-un depozit de 40.000 de metri patrati in New Jersey. In prezent, RTR s-a axat si pe e-commerce. 
 
In cazul in care iti doresti sa initiezi o afacere fashion, indiferent de tema, in continuare sunt prezentati cativa pasi pe care ii poti urma pentru a ramane in trend:
 
1. Urmareste sa rupi orice canal din industria de retail
RTR a lansat prima aplicatie de telefonie mobila in 2013, dar testeaza, de asemenea, magazinele fizice si intreprinderile independente, pe care le echipeaza cu stilisti, pentru ca oricine sa se simta ca o celebritate. 
Au deschis al doilea showroom in New York, in Henri Bandel, un magazin de lux de specialitate, dar si in The Cosmopolitan, in Las Vegas. Acestia spun ca magazinele reflecta aceeasi imagine a brandului din experienta online.
 
2. Defineste-ti valorile start-up-ului tau si seteaza-le ca principii care te ghideaza
Cei de la RTR au plecat la drum cu doi angajati, ajungand in prezent la 250. Cand formau o echipa din 30 de oameni, co-fondatorii au luat un pix si o hartie si au scris valorile de baza ale start-up-ului lor.
 
3. Indruma proactiv echipa sa contribuie
Un administrator al start-up-ului poate urmari algoritmii de stabilire a preturilor si a datelor utilizatorilor, dar unele dintre cele mai proaspete idei provin de la angajatii pasionati.
 
4. Asculta-ti investitorii
RTR a strans 54 de milioane de dolari din finantari, iar Fleiss, unul dintre fondatori, este foarte mandru de acest lucru. El spune ca antreprenorii trebuie sa tina mereu cont de sfaturile investitorilor. A mai adaugat ca investitorii l-au incurajat sa testeze noi programe si iteratii ale modelului lor in toate etapele de crestere.
 
5. Nu fi indiferent in privinta relatiilor publice
Managementul avea ca scop construirea RTR ca un brand despre care femeile vorbesc la nunti, gale si zile de nastere. Initiatorii au vrut ca femeile sa vada in rochiile RTR subiecte de conversatie la petreceri. PR-ul a fost cel mai de succes canal la diferentierea lor de alte marci e-commerce si obtinerea unor oameni obisnuiti drept consumatori ai brandului.
 
6. Fii scrappy
In ciuda faptului ca RTR a crescut foarte mult, ei se intreaba tot timpul cum pot termina ceva rapid si in buget. Acest lucru pastreaza start-up-ul viu.
 
7. Fii orientat catre detalii, de la designul utilizatorilor la livrare
RTR manevreaza si transportul maritim si curatatoria, pentru a asigura controlul de calitate. In plus, trebuie sa acorzi atentie ambalarii.
 
Sursa: entrepreneur.com
 
 


Tags: afaceristart-upfashionafaceri fashionafaceri modastart-up fashione-commerce

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.75 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Afaceri in domeniul fast-food. Clientela asigurata 7 zile din 7

de Idei de afaceri
28 Aug 2023
Amplasamentul accesibil, preparatele gustoase si preturile convenabile fac din restaurante o destinatie foarte populara pentru milioane de clienti...

Afacerile cresc in 2023. Piata romaneasca de cafea out of home se ridica la 600 de milioane de euro

de Bianca Tila
27 Iul 2023
Piata romaneasca out of home reprezinta o industrie care se ridica la 600 de milioane de euro. O treime din aceasta suma a fost generata in...

Cifra de afaceri din comertul cu autovehicule a inregistrat cresteri

de Bianca Tila
17 Mar 2023
Volumul cifrei de afaceri din comertul cu autovehicule si motociclete a inregistrat cresteri, pe serie bruta, cu 20%, in luna ianuarie 2023...

Extinderea afacerii. Cum iti finantezi cresterea?

de Idei de afaceri
05 Ian 2023
In general, un partener strategic intra intr-o afacere in scopul de a cumpara in intregime afacerea, fie din prima tranzactie, fie in mai multe etape....

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]