Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Idei de afaceri de succes - Salon de cosmetica. Frumusetea, o sursa inepuizabila de profit

de Zenobia Badescu 18 Iun. 2012 8844
3.33 din 3 voturi
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Astazi, cosmetica nu mai este privita ca o extravaganta, ci ca o preocupare a femeilor de toate varstele si, de ce nu, a barbatilor si chiar ca o obligatie sociala. Pentru multi frumusetea este un job, o afacere, o carte de vizita. Cosmetica are darul de a reda oricui increderea de sine si vine in ajutor ca sa ne exploatam la maximum imaginea. Deci nu este greu de dedus ca un numar tot mai mare de oameni se adreseaza cabinetelor pentru ingrijiri cosmetice.

Saloanele de cosmetica sunt afaceri profitabile pentru orice intreprinzator si ofera multe perspective de dezvoltare. In plus, pentru a desfasura aceasta meserie nu aveti nevoie de studii superioare ci doar de cursuri pregatitoare in domeniu.
 
Totusi, un curs de specializare in cosmetica nu ajunge pentru a avea succes, indiferent daca a fost absolvit la o scoala privata sau la una de stat. In cadrul acestor specializari, cursantii nu invata nimic despre principiile economice si de marketing, de cunoasterea carora depinde succesul. Managerul unui salon de frumusete trebuie sa isi manifeste abilitatile inca de la cumpararea produselor - de la ce firme, la ce pret, in ce cantitate. Si, bineinteles, trebuie sa fie capabil sa negocieze o reducere. Este foarte important sa isi aleaga cu grija angajatii.
 
In plus, salonul de cosmetica trebuie sa fie dotat adecvat si sa se faca publicitate in randul categoriilor sociale potrivite. Daca patronul reuseste sa se impuna prin unicitate, succesul este garantat. Toate actiunile sale trebuie sa fie foarte coerente, incepand cu alegerea zonei unde isi amplaseaza salonul si amenajarea acestuia, si pana la promovarea pe care o face. Daca este priceput la asta, nimic nu ii mai sta in cale si, in scurt timp, va atrage clienti fideli.

Un alt aspect foarte important care trebuie urmarit este fidelizarea clientilor, in acest fel urmand sa se asigure in scurt timp un grad constant de ocupare a capacitatii.

Segmentul de clienti cu cel mai mare potential este reprezentat de oamenii de afaceri cu varste cuprinse intre 30 si 60 de ani. Aici ponderea o au femeile in proportie de 65-70%. In functie de venituri si de servicii clientii opteaza si pentru tipul de unitate pe care-l frecventeaza. Spre exemplu, persoanele cu venituri modeste se vor adresa saloanelor de cosmetica mai mici cu dotari mai putin pretentioase, amplasate in general in apartamente de bloc. Cei cu venituri materiale peste medie frecventeaza saloanele de lux.

Sau, mai exista varianta ca cei cu venituri reduse sa se rezume doar la anumite servicii putin costisitoare si astfel sa lase la salon, in medie, doar 30-50 lei. Cei cu venituri medii sa cheltuie intre 60-150 lei, in timp ce clientii cu venituri peste medie aleg in special servicii exclusiviste pentru care platesc in medie 750-1.000 de lei lunar.
Toate informatiile despre aceasta frumoasa si profitabila afacere le gasiti in revista Idei de Afaceri.
 
Revista Idei de Afaceri iti aduce lunar afaceri in numar nelimitat! Tot ce trebuie sa faci e sa o alegi pe cea care te atrage cel mai mult! De aici: Revista Idei de Afaceri 



Tags: salon de frumusetecosmeticacosmeticesalon cosmeticaafaceriafaceri

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 3.33 din 5 - 3 voturi.

Articole conexe

Afaceri in domeniul fast-food. Clientela asigurata 7 zile din 7

de Idei de afaceri
28 Aug 2023
Amplasamentul accesibil, preparatele gustoase si preturile convenabile fac din restaurante o destinatie foarte populara pentru milioane de clienti...

Afacerile cresc in 2023. Piata romaneasca de cafea out of home se ridica la 600 de milioane de euro

de Bianca Tila
27 Iul 2023
Piata romaneasca out of home reprezinta o industrie care se ridica la 600 de milioane de euro. O treime din aceasta suma a fost generata in...

Cifra de afaceri din comertul cu autovehicule a inregistrat cresteri

de Bianca Tila
17 Mar 2023
Volumul cifrei de afaceri din comertul cu autovehicule si motociclete a inregistrat cresteri, pe serie bruta, cu 20%, in luna ianuarie 2023...

Extinderea afacerii. Cum iti finantezi cresterea?

de Idei de afaceri
05 Ian 2023
In general, un partener strategic intra intr-o afacere in scopul de a cumpara in intregime afacerea, fie din prima tranzactie, fie in mai multe etape....

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]