Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

2012 si greselile de marketing care ne vor costa cel mai mult

de Maria Nicutar 13 Ian. 2012 4018
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

2012 si-a facut aparitia si pare sa fie un an bun pentru cei care au urechi sa asculte sfaturile expertilor, sfaturile consultantilor cu experienta, sfaturile altor antreprenori care inca se bucura de succes si pe timp de criza. Ce ne spun expertii? Ne spun sa investim in directii potrivite si sa ne pastram un nivel inalt de precautie. Ne mai spun sa privim catre obiectivele pe termen lung si nu doar catre cele pe termen scurt. La un moment dat vom iesi din criza si atunci se sparge bula esecului in masa.

Haideti sa vedem care sunt cele 3 greseli de marketing pe care nu va permiteti sa le comiteti in 2012:

1. Nu ne retinem angajatii cheie si mizam pe forta de munca ieftina. Forta de munca ieftina nu aduce nivelul de profitabilitate si satisfactie adus de profesionistii adevarati si de cei cu mare potential de dezvoltare. Un antreprenor adevarat, un manager competent pot observa de la un kilometru cand un angajat detine potential si este valoros pentru companie si cand este cazul sa renunte la colaborarea cu el. Angajatii cheie sunt valorosi pentru companie si sunt surse reale de profitabilitate, de eficienta, de performanta, de solutii functionale.

2. Nu mai investim in marketing. Marketing-ul reprezinta motorul central al unei afaceri. Nu putem sa lansam un produs fara marketeri competenti, fara un plan de marketing, fara strategii de marketing samd. Nu putem sa ne bazam ca vom avea consumatori care se vor inghesui sa ne cumpere produsele sau sa ne utilizeze serviciile doar pentru simplul fapt ca le-am lansat pe piata. Eficienta in vanzari sta in promovare de top si promovarea are la baza investitii solide in marketing.

3. Nu mai privim catre obiectivele pe termen lung si ne concentram doar pe cele de termen scurt. In fapt, aceasta strategie este una des folosita si una perfect scuzabila pentru vremurile de criza in care traim si in care incercam sa ne conducem afacerile cu maxima decenta. Adevarul este ca ne este teama sa mai privim prea in fata, in viitor si incercam sa luam lucrurile pas cu pas, in ordinea in care vin si sa le facem fata cu resursele pe care le avem la imediata dispozitie.

Adevarul este ca orice afacere trebuie condusa pe baza unei viziuni care sa ne dicteze cursul in mediul de afaceri. Viziunea este punctul final spre care tindem, obiectivele pe termen lung ne ajuta sa o indeplinim si obiectivele pe termen scurt trebuie sa vine in sustinerea celor pe termen lung. Astfel, se formeaza un nivel superior de coeziune, de sincronizare, de logica in toate aspectele care ne decid succesul in afacerile noastre.


Tags: marketinggreseli de marketingobiective afaceriafaceriafacere

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
17 Apr 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
04 Dec 2023
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]