Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

2012 si greselile de marketing care ne vor costa cel mai mult

de
2036 0 13 Ian. 2012
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

2012 si-a facut aparitia si pare sa fie un an bun pentru cei care au urechi sa asculte sfaturile expertilor, sfaturile consultantilor cu experienta, sfaturile altor antreprenori care inca se bucura de succes si pe timp de criza. Ce ne spun expertii? Ne spun sa investim in directii potrivite si sa ne pastram un nivel inalt de precautie. Ne mai spun sa privim catre obiectivele pe termen lung si nu doar catre cele pe termen scurt. La un moment dat vom iesi din criza si atunci se sparge bula esecului in masa.

Haideti sa vedem care sunt cele 3 greseli de marketing pe care nu va permiteti sa le comiteti in 2012:

1. Nu ne retinem angajatii cheie si mizam pe forta de munca ieftina. Forta de munca ieftina nu aduce nivelul de profitabilitate si satisfactie adus de profesionistii adevarati si de cei cu mare potential de dezvoltare. Un antreprenor adevarat, un manager competent pot observa de la un kilometru cand un angajat detine potential si este valoros pentru companie si cand este cazul sa renunte la colaborarea cu el. Angajatii cheie sunt valorosi pentru companie si sunt surse reale de profitabilitate, de eficienta, de performanta, de solutii functionale.

2. Nu mai investim in marketing. Marketing-ul reprezinta motorul central al unei afaceri. Nu putem sa lansam un produs fara marketeri competenti, fara un plan de marketing, fara strategii de marketing samd. Nu putem sa ne bazam ca vom avea consumatori care se vor inghesui sa ne cumpere produsele sau sa ne utilizeze serviciile doar pentru simplul fapt ca le-am lansat pe piata. Eficienta in vanzari sta in promovare de top si promovarea are la baza investitii solide in marketing.

3. Nu mai privim catre obiectivele pe termen lung si ne concentram doar pe cele de termen scurt. In fapt, aceasta strategie este una des folosita si una perfect scuzabila pentru vremurile de criza in care traim si in care incercam sa ne conducem afacerile cu maxima decenta. Adevarul este ca ne este teama sa mai privim prea in fata, in viitor si incercam sa luam lucrurile pas cu pas, in ordinea in care vin si sa le facem fata cu resursele pe care le avem la imediata dispozitie.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere pentru invatarea limbii engleze - Fise de lucru practice Clasele 0-IV


Aceasta metoda revolutionara ii permite copilului dvs sa invete la perfectie limba engleza Apelati la aceasta metoda si bucurati-va in scurt timp de progresele spectaculoase ale copilului dvs • fixare profunda a informatiilor • vocabular bogat • exprimare corecta si eleganta exact ca a unui vorbitor nativ de engleza ...

Oferta Speciala
valabila 48h


Adevarul este ca orice afacere trebuie condusa pe baza unei viziuni care sa ne dicteze cursul in mediul de afaceri. Viziunea este punctul final spre care tindem, obiectivele pe termen lung ne ajuta sa o indeplinim si obiectivele pe termen scurt trebuie sa vine in sustinerea celor pe termen lung. Astfel, se formeaza un nivel superior de coeziune, de sincronizare, de logica in toate aspectele care ne decid succesul in afacerile noastre.


Tags: marketinggreseli de marketingobiective afaceriafaceriafacere

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

2012 si greselile de marketing care ne vor costa cel mai mult
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Revolutie in afaceri, marca millenials

de Florin P. Amariei
29 Iun 2018
Preferintele tinerilor "millennials", sau asa numitii nativi digitali, revolutioneaza modul de a face afaceri, in intreaga lume. Tinerii nascuti dupa...

Afacerile din piata carnii ar putea depasi anul acesta 34 miliarde de lei

de Idei De Afaceri
11 Apr 2018
Afacerile din piata carnii ar putea depasi in acest an nivelul de 34 miliarde de lei, pe fondul cresterii consumului, dar si ca urmare a evolutiei...

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna , rog detalii pe sichetnicu@yahoo.com.Merci  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016