Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

4 moduri prin care iti descurajezi clientii sa cumpere de la tine!

de
1743 0 24 Mai. 2013
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
4 moduri prin care iti descurajezi clientii sa cumpere de la tine!

De foarte multe ori, nu ne lovim de simpla problema ca nu avem destui clienti. De prea multe ori, din pacate, ne alungam singuri potentialii clienti si clientii deja existenti. Cum reusim sa facem acest lucru?

Iata principalele actiuni care ne descurajeaza clientii sa cumpere de la noi, conform INC:

1. Clientul trece prin prea multi pasi si este nevoie de prea multe click-uri ca sa ajunga la finalizarea comenzii.
De cati pasi este nevoie sa fie parcursi pentru a se ajunge la finalizarea unei comenzi? Puteti sa plasati o comanda din mai putin de 5-6 click-uri sau aveti toate sansele sa va rataciti pe drum spre butonul de confirmare a unei comenzi plasate?

Este esential sa aveti focus-grup-uri organizate si care sa va ofere un rezultat concret asupra usurintei cu care se plaseaza o comanda.

2. Agentii de vanzari sunt prea agresivi! Nu de putine ori se intampla sa descoperim faptul ca oamenii pe care mizam cel mai mult pentru a ne ajuta sa ne consolidam nivelul de incasari sunt cei care ne impiedica sa ne atingem acest obiectiv. Nu este de mirare faptul ca multi clienti nu mai revin niciodata si sunt pierduti pentru totdeauna atunci cand intra in contact cu un agent de vanzari nepregatit sau care are o zi proasta.

Asa ca asigurati-va ca puneti accent puternic pe procesele de recrutare, selectie, trainuire si dezvoltare. Acestea sunt cele care ar trebui sa va asigure de faptul ca aveti mereu sanse sa lucrati cu profesionisti care inteleg faptul ca ei pot retine sau alunga clientii. Nu lucrati cu amatori si nu faceti rabat de la salarizare de top pentru a avea mereu echipe de profesionisti alaturi!

3. Clientii au acces la informatii detaliate oricand au intrebari si nelamuriri? Este vital sa aveti mereu angajati special recrutati pentru a rezolva nelamuririle si plangerile clientilor si potentialilor clienti. Studiati-va competitorii si aflati ce program de lucru detin. Oferiti limite de timp care sa intreaca oferta competitorilor si un numar mai mare de operatori telefonici care sa preia apelurile foarte rapid.

4. Presupui ce este in mintea clientilor tai? Presupunerile, de foarte multe ori, sunt gresite si ne induc in eroare pe toti! Nu mai presupuneti. Bazati-va pe date concrete, pe informatii reale, pe statistici, analize, cercetari, documentari, sondaje si nu numai. Toate aceste surse de informatii ne ajuta sa luam decizii care sa aiba impact asupra clientilor nostri si asupra potentialilor nostri clienti.


Mult succes si vanzari de top!

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Primii pasi pentru afacerea ta online
Primii pasi pentru afacerea ta online

Vezi detalii





sursa foto: www.sxc.hu


Tags: vanzariclientipotentiali clientivanzari micivanzari mari

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

4 moduri prin care iti descurajezi clientii sa cumpere de la tine!
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Care sunt clientii unei afaceri do-it-yourself?

de Cosmin Enescu
18 Apr 2016
Cel ce crede ca numai femeile cumpara produse cosmetice 'do-it-yourself" se insala. In cazul tuturor ofertantilor, aproximativ o treime din clienti o...

Noul marketing al unei afaceri - castigarea clientilor pe termen lung

de Marinache Paula
23 Feb 2016
Acest nou marketing nu este orientat pe vanzarile imediate, desi nu sunt nici ele neglijate, ci pe castigarea clientilor pe termen lung, prin...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua, Cercetator in domeniul militar, in prezent pensionar, caut finantare / colaborare...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016