Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
4 sfaturi Customer Service si satisfactia clientului
13 Ian. 2015
2894
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes
Am ajuns pe un taram mlastinos, de multe ori acru pentru client. Suportul tehnic pentru client, garantia si fiabilitatea reprezinta subiecte sensibile in economia autohtona.
Concret, in calitate de afaceristi, avem datoria de a asigura un customer service mereu la inaltime, orientat spre nevoile clientului, oricat de puerile ar parea. „Daca dupa 30 de zile nu sunteti multumit de produs, il puteti returna in ambalajul original si primiti banii inapoi.” Iata doar unul din mesajele-cliseu care insotesc de regula produsele.3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Cresterea prepelitelor japoneze
Iata 4 sfaturi pentru satisfactia clientului si pastrarea lui in beneficiul afacerii tale!
1. Vorbeste-i clientului despre garantia produselor sau serviciilor tale.
Clientul trebuie sa fie informat in legatura cu termenii garantiei produselorsi serviciilor achizitionate de la tine. „Sper ca produsele noastre functioneaza exact ca-n prima zi”, poti sublinia, sub forma de lobby. Denota increderea ta in propriile servicii, onestitatea businessuluisi, nu in ultimul rand, construieste o relatie de incredere cu clientul.
2. Mizeaza pe DA!
Nu folosi mesaje precum „Nu se accepta carduri”, „Nu primim marfa inapoi”, „Nu returnam banii pe produsele cumparate”. Mai potrivite sunt cele pozitive:
„Da, primim cecuri”, „Da, va returnam banii in termen de 90 de zile, daca nu sunteti multumit de produs”,
„Da, satisfactia dumneavoastra este garantata”.
3. Recompenseaza-ti clientii.
Poate vrei ca ai tai clienti sa mearga la shopping in orele nepotrivite ale zilei sau sa plateasca prin anumite modalitati sau sa comande via fax. Oferind diverse stimulente, ii vei determina sa „joace” dupa cum le „canti”.
De exemplu, o banca a stabilit ca fiecare a 25-a masina ajunsa la ghiseul exterior al sucursalei sa primeasca un bon gratuit la o spalatorie auto. Traficul crescut de masini a micsorat numarul clientilor din interiorul bancii. Astfel, oamenii nu au mai asteptat ore
insir la ghiseul din interior si au fost serviti in timp util.
4. Informeaza-i pe clienti in legatura cu produsul tau, inainte si dupa achizitie.
De exemplu, daca vinzi acumulatori, ofera-le clientilor manuale de instructiuni cu modul optim de reincarcare a acestora. Orice informatie in plus este binevenita. Omul cat traieste invata, inclusiv despre produselesi serviciile pe caresi le procura.
Urmareste-ne pe Google News
Votati articolul
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.Articole conexe
Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca Tila
04 Dec 2023
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sciale au creat...
Analiza PEST(LE): Ce este si cum iti ajuta compania sa evolueze
de Bianca Tila
16 Nov 2023
In mediul afacerilor, PEST este un instrument puternic de analiza a situatiilor strategice. Managerii au responsabiliutatea de a-si cunoaste mediul...
Sony a lansat flagship-ul Xperia 5V. Cat costa noul produs?
de Bianca Tila
04 Sep 2023
Xperia 5V este ce mai nou smartphone Sony. Acesta incearca sa continue traditia producatorului japonez, punand accent pe multimedia si fotografie....
YouTube lanseaza facilitati noi pe desktop
de Bianca Tila
07 Aug 2023
Abonatii YouTube Premium pot utiliza noua facilitate de streaming "1080p enhanced" si pe desktop-uri, dupa lansarea pe mobil.
In urma cu patru...
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Cea mai profitabila cultura pe terenuri mici: LAVANDA! Profit de peste 8.000 de euro/ha!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit