Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

4 sfaturi pentru a castiga atentia mass-media

de
1001 0 04 Aug. 2014
Piata marketing


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Mass-media poate ridica destul de mult o companie, atentia jurnalistilor fiind importanta pentru companii. Antreprenorii trebuie sa poarte mai multe palarii, care inseamna, uneori, sa uite putin de dezvoltarea produselor pentru a curta media pentru o plasare. Sa fii preluat de o institutie mass-media majora sau de industria bloggerilor concentrata inseamna munca grea.

 
Nu vei reusi dintr-odata sa obtii plasarea perfecta, dar atentia din partea mass-media poate avea un impact enorm asupra validarii imaginii brandului si poate genera vizitatori si comentarii pentru site-ul tau.
 
In continuare sunt prezentate 4 sfaturi pentru a crea pitch-uri pentru reporteri si pentru a obtine o acoperire mai mare.
 
1. Recruteaza un sustinator care sa prezinte pentru tine
In timp ce antreprenorii cred ca pot face totul, ei sunt mult prea aproape de puzzle pentru a vedea cum sa uneasca piesele. Poate fi dificil sa explici efectiv si eficient viziunea exteriorului. De aceea, investitorii si profesionistii in relatii publice au procesul la rece. Ei pot explica reporterilor declaratia misiunii unei companii in propozitii valoroase si convertesc curiozitatea intr-o nevoie arzatoare de cunoastere. Trebuie doar sa te asiguri ca acea persoana este informata, inteligenta si pasionata de ceea ce compania ta ofera.
 
2. Implica utilizatorii
Conecteaza-te cat mai aproape si personal cu utilizatorii pe cat de mult posibil. Intelege cum publicul iti utilizeaza produsul si ce impact are compania in viata fiecaruia. Clientii fericiti se pot transforma in ambasadori de brand, care pot face povestea mai convingatoare odata ce compania va avea un reporter.
 
3. Dovedeste ca afacerea merita atentia
Reporterii si mass-media, in general, cauta ceva nou, interesant, deosebit. Odata ce produsele, serviciile sau activitatea companiei pot reprezenta subiecte pentru o stire, reporterii vor incepe sa fie interesati de compania ta. Fa o poveste. O companie buna cu o idee mareata va putea atrage atentia presei, insa o companie cu imaginatie si cu un plan solid de afacere va atrage mai usor atentia presei.
 
4. Fa viata reporterului usoara

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2018
Lavanda: cultura profitabila in 2018

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii



Reporterii nu au prea mult timp si cu siguranta nu au timp sa aleaga informatii dintr-un e-mail, ei incearca cu disperare sa le gaseasca pe cele de care au nevoie pentru a finaliza un articol. In acest caz, este foarte probabil ca reporterul sa ingroape povestea. Cauta un pachet complet de informatii care sa iti acopere compania.
Prezinta-i unui reporter tot ceea ce ar putea avea nevoie ca sa scrie un articol care va portretiza in mod adecvat compania si produsul tau. Distribuie un kit media complet, care sa contina imagini, sfaturi, raspunsuri la cele mai frecvente intrebari si un comunicat de presa.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afaceriantreprenorisfaturi afacerimediamarketingmass-mediarelatii publice

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

4 sfaturi pentru a castiga atentia mass-media
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Afacerile din piata carnii ar putea depasi anul acesta 34 miliarde de lei

de Idei De Afaceri
11 Apr 2018
Afacerile din piata carnii ar putea depasi in acest an nivelul de 34 miliarde de lei, pe fondul cresterii consumului, dar si ca urmare a evolutiei...

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum sa realizezi un plan de marketing in 5 pasi

de Idei De Afaceri
16 Feb 2018
Documentul de baza al oricarui start-up este planul de afaceri, esential este, insa, sa existe si un plan de marketing. Acest plan detaliaza...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Parteneriat in domeniul productiei de mobilier din lemn masiv

Intrebare: Buna ziua,

Caut un partener pentru dezvoltarea unei afaceri in domeniul productiei de mobilier modern din lemn masiv. De dorit este ca partenerul sa se implice atat financiar cat si managerial, in special pe partea de marketing.
Biomobila SRL are ca domeniu de activiate productia de mobilier de lemn masiv cu finisaje ecologice. Pana in prezent au fost produse piese de mobilier unicat cu design propriu sau cu designul clientului. Pentru vizualizarea catorva piese de mobilier produse se poate accesa pagina de facebook: biomobila &biojucarii.

Raspuns: Avem soluții de finanțare pentru nevoile dvs. de afaceri mici și mijlocii; Fonduri de...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton