Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

5 capcane de marketing: Evita-le!

de
1617 0 24 Iun. 2012
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
5 capcane de marketing: Evita-le!

Demaram afaceri in incercarea de a obtine profit, faima, recunoastere, respect, libertate de exprimare, in gandire si in actiune, in efectuarea de viitoare investitii si nu numai. Si trebuie sa recunoastem faptul ca demararea si dezvoltarea unei afaceri sunt procese dificile, care cer investitii serioase de timp, bani, energie, motivatie, pasiune si entuziasm. Asa ca ne orientam catre cele mai bune strategii pentru a o face sa creasca in directia dorita.

Iata cateva capcane de marketing care nu va vor permite sa va cresteti afacerile in maniera dorita, cinci capcane care va vor pune bete in roata, conform About.com:

1. Lipsa cercetarii si a testarilor.
O afacere condusa fara existenta unui plan de afaceri reprezinta imaginea unui joc de noroc care ne decide soarta in mediul business si nu exageram deloc. Un plan de afaceri trebuie sa detina un plan de marketing si conform acestuia trebuie sa efectuam cercetarile, analizele, studiile si testarile necesare. Rezultatele acestora ne spun ce produse sa lansam, ce beneficii sa ofere, ce audiente tintim, cum sa ne invingem competitorii, ce preturi sa impunem, cum sa ne promovam produsele si serviciile si o lista continua de alte aspecte esentiale.

2. Lipsa concentrarii si a pozitionarii. Este esential sa stim pe ce punem accent in promovarea unui produs, a unui serviciu. Este vital sa stim care este audienta noastra tinta, ce nisa sau sub-nisa ocupam, ce caracteristici detin ele si nu numai.

3. Promovarea fara un USP. Unique Selling Proposition reprezinta acea fraza care spune totul despre afacerea dvs, de ce clientii ar trebui sa se afilieze brandului dvs si nu celui al competitorilor dvs. USP-ul trebuie sa se regaseasca in orice mesaj de promovare a brandului, a produselor si serviciilor existente in portofoliu.

4. Esec in retinerea clientilor. Profiturile apar in momentul in care un client devine loializat brandului tau. Este esential sa realizati faptul ca un client care nu revine pentru a cumpara din nou sau pentru a va utiliza serviciile nu reprezinta niciun beneficiu important pentru afacerile dvs. Gasiti strategiile care va vor ajuta sa retineti clientii cat mai mult timp.

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii





5. Lipsa concentrarii pe nevoile consumatorilor potentiali. Potentialii clienti sunt extrem de importanti pentru orice afacere. Niciodata nu avem destui clienti si este normal sa identificam strategiile care ne vor ajuta sa castigam o pondere cat mai mare din audienta noastra tinta. Identificati nevoile potentialilor clienti si indepliniti-le. Astfel, va asigurati ca intotdeauna veti reusi sa va mariti baza de clienti aducatori de profit.


Tags: afacericapcane afacerimarketing afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

5 capcane de marketing: Evita-le!
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Afacerile din piata carnii ar putea depasi anul acesta 34 miliarde de lei

de Idei De Afaceri
11 Apr 2018
Afacerile din piata carnii ar putea depasi in acest an nivelul de 34 miliarde de lei, pe fondul cresterii consumului, dar si ca urmare a evolutiei...

Cu cine sa NU faci afaceri in Romania. Cele mai riscante domenii din economie

de Idei De Afaceri
30 Ian 2018
Economia romaneasca este precum un mar: apetisant pe dinafara, insa gaunos si cu un gust fad. Stam bine la capitolul crestere economica, insa dincolo...

Evolutia afacerilor din Romania in 2017

de Idei De Afaceri
29 Nov 2017
Evolutia economica a Romaniei din ultimul an genereza emotie. De la entuziasti sustinatori ai consumului ca marca a bunastarii, la contestatari...

Mediul de afaceri NU este de acord cu plata defalcata a TVA

de Alina Constantinescu
11 Sep 2017
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) a realizat in perioada 8 august - 28 august 2017 o consultare...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: buna ziua, suntem o firma de software si avem 3 produse pentru care am avea nevoie de investitie...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016