Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 capcane de marketing: Evita-le!

de Maria Nicutar 24 Iun. 2012 3799
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Demaram afaceri in incercarea de a obtine profit, faima, recunoastere, respect, libertate de exprimare, in gandire si in actiune, in efectuarea de viitoare investitii si nu numai. Si trebuie sa recunoastem faptul ca demararea si dezvoltarea unei afaceri sunt procese dificile, care cer investitii serioase de timp, bani, energie, motivatie, pasiune si entuziasm. Asa ca ne orientam catre cele mai bune strategii pentru a o face sa creasca in directia dorita.

Iata cateva capcane de marketing care nu va vor permite sa va cresteti afacerile in maniera dorita, cinci capcane care va vor pune bete in roata, conform About.com:

1. Lipsa cercetarii si a testarilor.
O afacere condusa fara existenta unui plan de afaceri reprezinta imaginea unui joc de noroc care ne decide soarta in mediul business si nu exageram deloc. Un plan de afaceri trebuie sa detina un plan de marketing si conform acestuia trebuie sa efectuam cercetarile, analizele, studiile si testarile necesare. Rezultatele acestora ne spun ce produse sa lansam, ce beneficii sa ofere, ce audiente tintim, cum sa ne invingem competitorii, ce preturi sa impunem, cum sa ne promovam produsele si serviciile si o lista continua de alte aspecte esentiale.

2. Lipsa concentrarii si a pozitionarii. Este esential sa stim pe ce punem accent in promovarea unui produs, a unui serviciu. Este vital sa stim care este audienta noastra tinta, ce nisa sau sub-nisa ocupam, ce caracteristici detin ele si nu numai.

3. Promovarea fara un USP. Unique Selling Proposition reprezinta acea fraza care spune totul despre afacerea dvs, de ce clientii ar trebui sa se afilieze brandului dvs si nu celui al competitorilor dvs. USP-ul trebuie sa se regaseasca in orice mesaj de promovare a brandului, a produselor si serviciilor existente in portofoliu.

4. Esec in retinerea clientilor. Profiturile apar in momentul in care un client devine loializat brandului tau. Este esential sa realizati faptul ca un client care nu revine pentru a cumpara din nou sau pentru a va utiliza serviciile nu reprezinta niciun beneficiu important pentru afacerile dvs. Gasiti strategiile care va vor ajuta sa retineti clientii cat mai mult timp.

5. Lipsa concentrarii pe nevoile consumatorilor potentiali. Potentialii clienti sunt extrem de importanti pentru orice afacere. Niciodata nu avem destui clienti si este normal sa identificam strategiile care ne vor ajuta sa castigam o pondere cat mai mare din audienta noastra tinta. Identificati nevoile potentialilor clienti si indepliniti-le. Astfel, va asigurati ca intotdeauna veti reusi sa va mariti baza de clienti aducatori de profit.


Tags: afacericapcane afacerimarketing afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Afaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun

de Idei de afaceri
04 Dec 2023
Iti doresti sa creezi pentru familia si copiii tai o atmosfera de neuitat cu ocazia sarbatorilor de iarna? Esti talentat si creativ si vrei sa faci...

Stand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase

de Idei de afaceri
02 Nov 2022
Pe aleile parcurilor bucurestene (Cismigiu, Carol, tineretului etc.) intreprinzatori ingeniosi desfasoara o afacere extrem de simpla si de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]