Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 greseli grave in marketingul afacerilor mici

de Maria Nicutar 24 Nov. 2011 5041
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Afacerile mici au nevoi mari, din pacate. Nu putem sa le mentinem active si sa le transformam in afaceri profitabile fara efort, fara investitii de timp si bani, fara profesionisti care sa le gandeasca, sa le configureze in cea mai buna forma in care pot elibera profituri stabile si de lunga durata.

Iata 5 greseli grave in marketing-ul afacerilor mici:

1. Nu ne cunostem audienta tinta. Chiar si cand detinem afaceri mici, trebuie sa stim cui ne adresam. Detinem afaceri de confectionare de bijuterii handmade si incercam sa le vindem in mediul online, pe mai multe website-uri cu audiente diverse, in mediul offline, in cadrul targurilor si expozitiilor, insa punctul central este sa stiti cui anume sunt ele destinate. In functie de informatiile pe care le detineti cu referire la audienta tinta veti sti si ce mesaj sa transmiteti, ce preturi sunt corecte samd.

2. Nu impunem obiective clare, realiste, fezabile. Multi viseaza si isi impun obiective neclare, nerealiste, pe care nu le vor putea atinge. Din pacate, aceasta greseala este foarte comuna pentru antreprenorii care isi fondeaza afaceri mici si din aceasta cauza se ajunge rapid la faliment, la esec total.

3. Nu masuram progresul efectuat. Progresul poate exista, insa in lipsa unor unelte cu ajutorul carora sa puteti sa il masurati si sa ii identificati sursele nu veti reusi sa repetati acest ciclu in mod favorabil. Aveti nevoie sa stiti exact ce strategii functioneaza, cum anume, cat profit v-au generat si unde mai aveti de munca pentru a atinge un nivel mai inalt de progres.

4. Nu avem angajati si profesionisti care sa stabileasca si sa implementeze cele mai bune strategii si campanii de marketing. Echipele de lucru, angajatii si managerii sunt prioritatea dvs principala. Chiar si cand detinem afaceri mai mici, trebuie sa stim ca recrutarea si selectia sunt doua puncte principale carora trebuie sa le acordam atentie sporita. Cooptati doar angajati de top si rasplatiti-i cum trebuie pentru a-i motiva sa munceasca cu mai multa eficienta si la un nivel ridicat de performanta.

5. Nu lucram pentru branding-ul afacerilor noastre mici. Si afacerile mici au nevoie de branding si se pot transforma in branduri de top, in timp. Investiti in imaginea afacerii dvs, in imaginea dvs ca antreprenor, popularizati-va brandul si stabiliti principii si valori in functie de care va ghidati in mediul business.

Cititi si "4 greseli de marketing pe care poti sa le eviti"



Tags: afaceriafaceri micibranding afaceri micibrandingmarketinggreseli marketing

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
17 Apr 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
04 Dec 2023
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]