Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 sfaturi pentru o promovare targetata, cu costuri mici

de Mihaela Pascu 23 Mar. 2016 4740
4.7 din 5 voturi
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Targetarea strategiilor de promovare este un mod prin care poti sa economisesti bani imbunatatindu-ti vizibil rezultatele.

Targetarea mijloacelor tale de promovare inseamna sa le directionezi numai catre acei oameni care sunt interesati de produsele sau serviciile tale.

Indiferent de forma de promovare targetata pentru care optezi, iata 5 lucruri importante pe care ar trebuie sa le tii minte:

1. Selecteaza cuvintele cheie eficiente si site-urile pe care vrei sa faci promovarea.

Trebuie sa te asiguri ca folosesti intr-adevar cele mai eficiente cuvinte care sa iti descrie afacerea. In cazul promovarii cu plata per click, este esential sa ai un public targetat.

2. Nu te grabi, analizeaza cu atentie textul de promovare.
Inainte de a face public un text de promovare sau un comunicat de presa, trebuie sa fii sigur ca acel text reprezinta intr-adevar cea mai buna descriere a produselor sau serviciilor pe care le are de oferit afacerea ta.

3. Actualizeaza magazinul online.
Poti sa ai o reclama foarte eficienta, dar nu va fi indeajuns daca site-ul tau nu va sustine si nu va "continua" ceea ce a inceput textul care i-a ademenit pe utilizatori in pagina ta. Tot continutul si informatiile promotionale ar trebui sa fie actualizate si usor de gasit.

4. Invata din propriile greseli.
Daca ceva nu functioneaza in cadrul campaniei tale, identifica acel element, revizuieste-l si incearca din nou. Uneori s-ar putea sa fie nevoie sa schimbi cuvintele cheie si sa gasesti site-uri noi pentru a-ti promova afacerea.

5. Nu te opri din promovat.
Doar pentru ca o reclama nu a functionat, nu inseamna ca trebuie sa renunti in totalitate la promovare. Analizeaza ce ar fi putut sa nu mearga cum trebuie, vezi unde s-a strecurat greseala si incearca din nou. Vei vedea ca te vei bucura in curand de campanii targetate si de succes.


Tags: afacereafaceripromovarepromovare targetatatargetreclama

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.7 din 5 - 5 voturi.

Articole conexe

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Afaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun

de Idei de afaceri
04 Dec 2023
Iti doresti sa creezi pentru familia si copiii tai o atmosfera de neuitat cu ocazia sarbatorilor de iarna? Esti talentat si creativ si vrei sa faci...

Stand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase

de Idei de afaceri
02 Nov 2022
Pe aleile parcurilor bucurestene (Cismigiu, Carol, tineretului etc.) intreprinzatori ingeniosi desfasoara o afacere extrem de simpla si de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]