Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

5 trucuri folosite de marketeri pentru a ne atrage atentia

de
2007 0 23 Sep. 2013
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Vindem si o facem cu toata pasiunea. Credem in produsele pe care le promovam, le cunoastem in profunzime si incercam sa le asiguram un grad de vizibilitate cat mai sporit. Evident, sunt folosite strategii bine delimitate pentru ca produsele noastre sa fie in top.

In cateva cuvinte, acesta este universul unui marketer, unui advertiser. Strategiile difera de la un brand la altul si de la o perioada de timp la alta.

In prezent, reclamele sunt peste tot. Avem reclame pe toate site-urile, panouri stradale si flyere, brosuri si fel de fel de modalitati prin care ne promovam brandurile. Implicit, unele se bucura de mai mult succes decat altele, anumite studii aratand faptul ca doar 14% din totul reclamelor expuse sunt vazute cu adevarat de catre utilizatori. Restul reclamelor devin "zgomot de fond", noteaza Incont.

Evident, se cauta noi si noi modalitati prin intermediul carora nivelul de conversie al unei reclame sa creasca. Iata cateva trucuri pe care le folosesc marketerii pentru ca reclamele lor sa fie mai usor de perceput si mesajul lor sa fie asimilat rapid:

1. Imaginea sta in stanga si textul sta in dreapta.
Motivul este ca partea dreapta a creierul trebuie sa proceze imaginea, insa crierul va procesa informatia invers. Pentru a scana o imagine aflata in dreapta logo-ului, creierul trebuie mai intai sa "intoarca" fotografia. Astfel, daca imaginea este in stanga, creierul munceste mai putin si se poate concentra asupra mesajului reclamei.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Teste REZOLVATE de Limba si Literatura romana pentru reusita la examenul de DEFINITIVARE


Examenul de definitivat Venit Dat Luat Realizata de un colectiv de profesori cu experienta culegerea Teste REZOLVATE de Limba si Literatura romana pentru reusita la examenul de DEFINITIVARE iti pune la dispozitie 50 de teste conforme subiectelor elaborate de Centrul National de Evaluare si Examinare programelor specifice pentru...

Oferta Speciala
valabila 48h


2. Folosirea unor expresii faciale ambigue. O expresie faciala neutra, care nu spune nimic, il va pune pe utilizator sa acorde mai mult timp de atentie unei reclame. Zambetele si incruntarile fetei ii transmit din start mesajul si ii permit sa treaca mai departe, peste o reclama, fara a o percepe cu atentie maxima.

3. Mai putin inseamna mai mult, noteaza Incont. Adevarat. In momentul in care ne incarcam paginile site-ului cu reclame prea multe, efectul este sigur! Asa se face ca in cadrul paginilor cu reclame putine si bune, rata de conversie este cu adevarat buna!

4. Folosim colturi rotunjite. Colturile ascutite nu plac nimanui asa de mult, arata ultimele studii. Ele duc la ideea de obiecte dure, ce provoaca durere, obiecte pe care le evitam din instinct. Tot pe aceeasi premisa merg si anumite branduri care isi realizeaza produsele fara colturi ascutite, doar cu terminatii rotunjite.

5. Reclama nu trebuie sa iti acapareze prea mult timp! Daca nu a reusit sa isi transmita mesajul principal in 1,5 secunde, inseamna ca trebuie sa mai lucrezi la ea. Timpul utilizatorilor este extrem de pretios, asa ca descopera cum trebuie asezate imaginile si ce text va aduce cel mai important impact in doar 1,5 secunde!




Tags: marketingstrategii de marketingstrategii marketingpromovare

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

5 trucuri folosite de marketeri pentru a ne atrage atentia
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum sa realizezi un plan de marketing in 5 pasi

de Idei De Afaceri
16 Feb 2018
Documentul de baza al oricarui start-up este planul de afaceri, esential este, insa, sa existe si un plan de marketing. Acest plan detaliaza...

4 secrete ale unei campanii de SMS marketing de succes

de Idei De Afaceri
27 Sep 2017
Statisticile arata ca 8,5 trilioane de mesaje SMS sunt trimise, in medie, in fiecare an la nivel global. Zilnic, se trimit de 22 de ori mai multe...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: buna ziua, suntem o firma de software si avem 3 produse pentru care am avea nevoie de investitie...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016