Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

6 dorinte psihologice pe care sa mizezi in marketing!

de Ilinca Dobrescu 31 Oct. 2012 3187
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Strategiile de marketing de calitate sunt cele pe care mizam pentru afaceri de succes, pentru afaceri conduse cu toata eficienta. Un aspect esential pe care punem accentul in mod continuu in marketing este cel reprezentat de suma de dorinte psihologice care pot determina clientii pasivi sa devina clienti activi.

Iata si sase dorinte psihologice importante pe care putem miza in elaborarea de strategii de marketing care sa returneze rezultate cat mai bune:

1. Cei mai multi clienti vor ca problemele lor sa dispara cat mai rapid. Daca aveti produse sau servicii care sa elimine probleme reale, acestea devin surse importante de profit.

2. Clientii doresc sa se simta respectati, valorati, sa fie complimentati.

3. Clientii au nevoie de afectiune si iubire, asa ca produsele si serviciile care le asigura sanse mai multe de succes in viata lor amoroasa sunt unele cu sanse mari sa detina niveluri inalte de vanzari.

4. Clientii mai doresc sa se simta in siguranta, acasa, in conducerea unei afaceri, in mersul carierei lor, cand achizitioneaza un produs, cand folosesc anumite servicii samd.

5. Mai mult, o alta dorinta psihologica pe care mizam in mod substantial este cea referitoare la necesitatea de acord cu ceilalti din jurul lor. Clientii nu doresc sa ramana in urma asa ca vor fi tentati sa achizitioneze produsele populare si pe care ceilalti le prefera. Multi doresc sa fie in trend cu noutatile asa ca sanse mari au si produsele inovative.

6. Nu in ultimul rand, clientii adora suprizele si concursurile, oportunitati ce le permit sa evadeze din rutina. Si aceasta este o dorinta pe care o puteti valorifica prin intermediul ofertelor, promotiilor, concursurilor si reducerilor constante.

Mult succes!


sursa foto: www.sxc.hu



Tags: dorinte marketingmarketingstrategii marketing

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
17 Apr 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
04 Dec 2023
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Marketingul ecologic. Cum poate fi folosit?

de Idei de afaceri
31 Ian 2024
Marketingul ecologic constituie o notiune prin care se intelege optimizarea politicii de intreprindere si de marketing in stransa corelatie cu...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]