Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

6 sfaturi de PR pe care orice companie ar trebui sa le aplice

de
1113 0 06 Iul. 2014
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Stiai ca in SUA, Europa si China exista mai mult de 30 de start-up-uri care sunt evaluate la mai mult de 1 miliard de dolari? Si se pare ca numarul lor este in crestere.

 
Insa se deschid tot mai multe start-up-uri, fiind circa 100 de milioane deschise in fiecare an, deci in fiecare an sunt 472 de miliarde de antreprenori la nivel mondial. Privind aceste cifre, ne putem da seama cat de mare este concurenta. 
Fiecare start-up isi doreste sa isi faca cunoscut brandul si sa aiba recunostinta presei, insa acest lucru este destul de greu, pentru inceput. Pentru asta exista strategii de tot felul care ajuta la stabilizarea pe piata. 
 
Asa ca, in continuare, avem 6 sfaturi de PR care ti-ar putea fi de folos pentru a avea un avantaj in fata competitiei:
 
1. Fii gata!
Inainte de toate, trebuie sa fii sigur ca esti pregatit. Daca produsul tau nu este cel mai bun in sine, nu vei primi nici review-uri bune, niciun reporter nu va acoperi subiectul, iar in acest fel vei putea trece printr-o situatie negativa. Iar presa poate dobori pe oricine. Asa ca fii sigur ca esti gata pentru a implementa o strategie de PR.
 
2. Stabileste-ti identitatea
Inainte sa spui lumii cine esti, asigura-te ca stii sa raspunzi la aceasta intrebare. Pentru asta exista o serie de intrebari care te-ar putea ajuta:
- Care sunt valorile tale?
- Care este exact cultura companiei tale?
- Ce te diferentiaza de concurentii tai?
- Faci ceva ce altcineva nu face?

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2018
Lavanda: cultura profitabila in 2018

Vezi detalii



- Ce te face unic?
Fii sigur ca ai raspunsurile la aceste intrebari si include-le in identitatea ta.
 
3. Spune-ti povestea
Sa inveti sa transmiti o poveste minunata este o parte intregranta a PR-ului. Dupa ce iti stabilesti identitatea, ai nevoie de o poveste minunata despre cine esti si despre cum ai pornit. Acest lucru iti va creste imaginea in ochii presei, ai investitorilor sau in fata grupurilor-tinta. De fiecare data cand ai ocazia, spune-ti povestea si nu uita sa introduci numele companiei in aceasta, deoarece, in acest fel, vei fi tinut minte de catre ceilalti.
 
4. Asigura-te ca exista vizibilitatea CEO-ului
CEO-ul este purtatorul de cuvant care joaca un rol esential in conturarea imaginii, brandului si culturii companiei. El trebuie sa se faca vizibil. Asta inseamna ca el trebuie sa aiba o prezenta in cadrul social media, o relatie pozitiva cu presa si trebuie sa impartaseasca povestea impecabil. Prin vizibilitate creeaza credibilitate, dar ajuta si la extinderea companiei.
 
5. Nu ignora social media
Stabilirea brandului si mentinerea in fruntea luptei este atotcuprinzatoare, consumatoare de timp si presupune multa munca grea. Totusi, nu trebuie sa uiti de importanta de a crea o strategie social media care sa iti reprezinte brandul, valorile si cultura. Acest plan trebuie creat de la inceput. Prin acest intermediu vei putea sa iti stabilesti identitatea si credibilitatea in industrie. In plus, vei putea sa comunici cu oamenii si sa afli ce isi doresc.
 
6. Angajeaza daca ai nevoie de ajutor
Sa pornesti un start-up este dificil, asa ca poti apela la un profesionist pentru a implementa strategii de PR. O firma de PR te ajuta sa iti stabilesti o identitate puternica, sa comunici eficient povestea ta oamenilor potriviti, sa creezi oportunitati de leadership si sa stabilesti un program de implicare social media. Te vor ajuta sa iesi in evidenta.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afaceriantreprenoripromovare afacerebrandpr afaceremarketing afacerisfaturi pr

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

6 sfaturi de PR pe care orice companie ar trebui sa le aplice
Rating:
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Afacerile din piata carnii ar putea depasi anul acesta 34 miliarde de lei

de Idei De Afaceri
11 Apr 2018
Afacerile din piata carnii ar putea depasi in acest an nivelul de 34 miliarde de lei, pe fondul cresterii consumului, dar si ca urmare a evolutiei...

Cu cine sa NU faci afaceri in Romania. Cele mai riscante domenii din economie

de Idei De Afaceri
30 Ian 2018
Economia romaneasca este precum un mar: apetisant pe dinafara, insa gaunos si cu un gust fad. Stam bine la capitolul crestere economica, insa dincolo...

Evolutia afacerilor din Romania in 2017

de Idei De Afaceri
29 Nov 2017
Evolutia economica a Romaniei din ultimul an genereza emotie. De la entuziasti sustinatori ai consumului ca marca a bunastarii, la contestatari...

Este suficient sa investesti bani intr-un brand pentru a crea valoare?

de Idei De Afaceri
06 Oct 2017
Conform informatiilor raportului de piata Brand Finance Romania 50 din 2017, cele mai valoroase zece branduri romanesti insumeaza o valoare de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua. Sunteti intereset sa investiti in turism in zona Ardeal( Transilvania)?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016