Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

7 motive pentru care trademark-ul este important pentru o afacere

de
1255 0 26 Iul. 2014
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Ai mai auzit cu siguranta de termenul care se refera la branduri, si anume "trademark". Deciziile de cumparare ale consumatorilor sunt influentate de trademark si de reputatia brandurilor. Chiar daca nu iti dai seama, toata lumea le utilizeaza in fiecare zi.

 
Multe persoane nu inteleg exact cat sunt acestea de importante in dezvoltarea afacerii, asa ca trebuie sa afle. 
In continuare sunt prezentate cele mai importante 7 motive privind importanta trademark pentru o afacere:
 
1. Trademark-urile sunt un instrument eficient de comunicare
Intr-un singur brand sau logo, trademark-urile pot transmite atribute si mesaje intelectuale si emotionale despre tine, compania ta si reputatia afacerii, precum si despre produsele si serviciile tale. 
 
Foarte important de tinut minte este ca trademark-ul nu trebuie sa fie doar un cuvant. Designul poate fi recunoscut indiferent de limba si alfabet. De exemplu, designul Nike este recunoscut la nivel mondial, indiferent de natie, limba pe care o vorbeste o persoana sau scriere.
 
2. Trademark-urile fac mai usoara gasirea ta de catre clienti
Piata este diversificata, iar competitia este mare, asa ca si clientii trebuie sa te distinga de ceilalti. Trademark-urile/brandurile sunt instrumente eficiente de comunicare, care capteaza atentia consumatorului. Brandurile ar putea fi un factor critic in conducerea deciziei de cumparare a unui client.
 
3. Trademark-urile permit afacerilor sa utilizeze eficient internetul si social media
Brandul este primul lucru pe care il cauta clientii prin intermediul unui motor de cautare sau pe platformele social media atunci cand se uita dupa un produs sau serviciu. 
 

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii



4. Trademark-urile sunt un bun valoros
Trademark-urile pot fi apreciate in valoare, in timp. Cu cat reputatia afacerii creste mai mult, cu atat mai multi clienti iti vor recunoaste brandul. Trademark-urile pot deschide calea catre extinderea de la o industrie la alta. Acestea sunt un bun de proprietate, similare cu imobiliarele, care pot fi cumparate, vandute, licentiate sau utilizate ca un interes de securitate pentru a asigura un imprumut pentru cresterea afacerii.
 
5. Trademark-urile pot face angajarea mai usoara
Brandurile pot trezi sentimente pozitive in mintea oamenilor. Asa ca si oportunitatile de angajare sunt mai atractive pentru candidati. Retentia angajatilor poate fi mai mare daca acestia au sentimente pozitive pentru marca si produsele/serviciile oferite.
 
6. Trademark-urile sunt o afacere de obtinut
In SUA, obtinerea inregistrarii unui trademark costa circa 275 de dolari.
 
7. Trademark-urile nu expira niciodata
Trademark-ul tau nu va expira niciodata atat timp cat il utilizezi in comert. Unele branduri au o vechime si de sute de ani. De exemplu, Mercedes a fost inregistrat prima data in 1900, iar Pepsi-Cola in 1896.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afaceriantreprenoribrandtrademarkpromovare afaceremarketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

7 motive pentru care trademark-ul este important pentru o afacere
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Afacerile din piata carnii ar putea depasi anul acesta 34 miliarde de lei

de Idei De Afaceri
11 Apr 2018
Afacerile din piata carnii ar putea depasi in acest an nivelul de 34 miliarde de lei, pe fondul cresterii consumului, dar si ca urmare a evolutiei...

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum sa realizezi un plan de marketing in 5 pasi

de Idei De Afaceri
16 Feb 2018
Documentul de baza al oricarui start-up este planul de afaceri, esential este, insa, sa existe si un plan de marketing. Acest plan detaliaza...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Parteneriat in domeniul productiei de mobilier din lemn masiv

Intrebare: Buna ziua,

Caut un partener pentru dezvoltarea unei afaceri in domeniul productiei de mobilier modern din lemn masiv. De dorit este ca partenerul sa se implice atat financiar cat si managerial, in special pe partea de marketing.
Biomobila SRL are ca domeniu de activiate productia de mobilier de lemn masiv cu finisaje ecologice. Pana in prezent au fost produse piese de mobilier unicat cu design propriu sau cu designul clientului. Pentru vizualizarea catorva piese de mobilier produse se poate accesa pagina de facebook: biomobila &biojucarii.

Raspuns: Avem soluții de finanțare pentru nevoile dvs. de afaceri mici și mijlocii; Fonduri de...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton