Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

A unsprezecea porunca a reclamei: Intriga!

de
1406 0 08 Ian. 2015
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Ivar's Inc din Seattle, o companie de produse pescaresti, a lansat o reclama comerciala sub forma unei parodii la adresa celebrului film "Dansand cu lupii", regizat de Kevin Costner, in 1990.


Campania „Dansand cu crabii” a atras atentia audientei cand distribuitorii filmului original au amenintat cu plangeri penale, daca spotul nu va fi retras de pe media.

Concluzia? Intriga creata in jurul reclamei tale poate atrage interesul mult visat! Iata 3 modalitati!

1. Atrage atentia clientilor prin idei inovative!

Inscriptioneaza diverse semne pe podea. Agata reclame de ventilatorul de tavan, care se invarte la viteza minima. Inarmeaza manechinii din vitrina cu panouri publicitare, proiecteaza clipuri, foloseste vopsea fosforescenta pentru sublinierea literelor, afiseaza un mesaj promotional pe monitorul computerului destinat publicului. Cumpara 100 de baloanesi imprima-ti logo-ul pe ele.

2. Plateste un autoturism publicitar.
Un sofer, o masinasi o pancarta. Cam atat iti trebuie pentru a te promova entry-level. Solicitasi o portavoce sau doua boxe serioase, daca ai vreun mesaj publicitar de impartit lumii. Exista deja firme specializate in publicitatea mobila.

3. Lanseaza un concurs in cadrul caruia concurentii sa se „lupte” folosind produsele tale.

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii




Ofera premii. De exemplu, MacPlay Software a organizat un concurs de Descent, pentru comunitatea gamer-ilor. Acesta a promovat jocul in randul fanilor inraiti. Drept urmare, campionatul a fost tinut in cadrul expozitiei Macworld Expo.


Tags: reclamapromovareclientireclama comerciala

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

A unsprezecea porunca a reclamei: Intriga!
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Nita Alina
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

Care sunt clientii unei afaceri do-it-yourself?

de Cosmin Enescu
18 Apr 2016
Cel ce crede ca numai femeile cumpara produse cosmetice 'do-it-yourself" se insala. In cazul tuturor ofertantilor, aproximativ o treime din clienti o...

5 sfaturi pentru o promovare targetata, cu costuri mici

de Mihaela Pascu
23 Mar 2016
Targetarea strategiilor de promovare este un mod prin care poti sa economisesti bani imbunatatindu-ti vizibil rezultatele. Targetarea mijloacelor...

Ce am de castigat de aici? Reclama sortita succesului

de Teo Manole
10 Mar 2016
Pe clientul tau sau pe cel potential, atunci cand ii adresezi un mesaj publicitar, nu-l intereseaza nici numele firmei, nici istoricul ei, nici cati...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton

Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Parteneriat in domeniul productiei de mobilier din lemn masiv

Intrebare: Buna ziua,

Caut un partener pentru dezvoltarea unei afaceri in domeniul productiei de mobilier modern din lemn masiv. De dorit este ca partenerul sa se implice atat financiar cat si managerial, in special pe partea de marketing.
Biomobila SRL are ca domeniu de activiate productia de mobilier de lemn masiv cu finisaje ecologice. Pana in prezent au fost produse piese de mobilier unicat cu design propriu sau cu designul clientului. Pentru vizualizarea catorva piese de mobilier produse se poate accesa pagina de facebook: biomobila &biojucarii.

Raspuns: Avem soluții de finanțare pentru nevoile dvs. de afaceri mici și mijlocii; Fonduri de...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau sa primesc informatii despre produsele si serviciile oferite de Rentrop & Straton