Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Afla care este portretul clientului in 2015?
In 2015, preferintele consumatorilor se modifica fata de cele ale cumparatorilor de anul trecut.
"Preferintele schimbatoare ale consumatorilor pot accelera sau falimenta o afacere. Capacitatea de a sincroniza compania cu nevoile si dorintele consumatorilor a devenit un aspect vital pentru succesul oricarei afaceri.Protectie totala impotriva virusilor informatici
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Cresterea prepelitelor japoneze
Valorile consumatorilor se diversificatot mai mult, pe masurace generarea colaborativade valoare se extinde la scaramondiala.", arata un studiu Ernst & Young, citat de Mediafax.
Multe aspecte iau astfel locul unor trasaturi care pana recent se aflau pe locul unu in categoria celor mai importante elemente de care trebuie sa tinem cont cand vorbim de consumatori.
Orice afacere trebuie sa tina cont de aceste trasaturi si preferinte ale clientilor daca doreste ca parcursul sa fie unul de succes.
Astfel, pentru consumatori, experienta devine prioritara, iar "pe masura ce gama de optiuni privind produsele si serviciile se va largi tot mai mult, consumatorii vor avea tendinta de a face prioritizari si in functie de o nouav arietate de factori ce tin de experientele personale.
Valoarea experientei personale se referala valoarea senzorialagenerataatunci cand oamenii se simt satisfacuti sau trec prin experienta de folosire a unui produs sau serviciu, iar acest concept trece dincolo de sensul traditional al valorii fizice sau monetare", potrivit aceleiasi surse.
Acelasi studiu arata ca siguranta si securitatea devin tot mai importante cu precizarea ca timpul alocat cumparaturilor este in scadere.
De asemenea, din ce in ce mai multi clienti doresc sa existe posibilitatea ca vanzatorii sa poata raspunde in timp real intrebarilor legate de produse sau servicii.
Sursa: www.manager.ro
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.
Votati articolul
Nota: 5 din 5 - 1 vot.Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaAnaliza PEST(LE): Ce este si cum iti ajuta compania sa evolueze
de Bianca TilaSony a lansat flagship-ul Xperia 5V. Cat costa noul produs?
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Cea mai profitabila cultura pe terenuri mici: LAVANDA! Profit de peste 8.000 de euro/ha!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit