Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Anunturile Pay-Per-Click, indicate pentru bugetele mici

de Alexandra Popescu 14 Iun. 2014 3022
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Putine intreprinderi aflate la inceput de drum au gramezi de bani, dar trebuie sa te gandesti, ca o provocare, unde sa investesti in marketing pentru afacerea ta. O solutie este un program pay-per-click (PPC).

 
Inainte de a incepe o campanie PPC, da-ti seama ce valoare adauga un client afacerii tale si cat esti dispus sa cheltuiesti pentru a obtine acel client. Daca acesta aduce 100 de dolari afacerii tale, atunci poti cheltui cu el 50 de dolari pentru a-l obtine.
Din moment ce nicio afacere nu poate converti conducerea, utilizeaza formula bazata pe o rata a conversiei pentru a determina ce poti plati pentru conducere. Daca poti converti 1 la 10 conduceri in plata clientilor, platesti 5 dolari pe conducere.
 
In continuare iti prezentam 5 analize PPC care pot aduce succesul unui antreprenor:
 
1. PPC lucreaza cu bugete mici
PPC poate fi extrem de eficient pentru bugetele mici.
Target: poti folosi PPC pentru a targeta vizitatorii la toate stagiile de cumparare. Incepe prin a te concentra pe cuvintele-cheie tipice oamenilor atunci cand sunt gata pentru a cumpara. Daca adaugi geografie, timp si limba, ai o modalitate sigura de a identifica clientul tau cel mai calificat.
 
Matching: Evita potrivirea ampla sau vei plati pentru click-urile necalificate, care doar iti dreneaza bugetul. Incepe cu o potrivire ampla modificata pentru a obtine o mai mare relevanta. Din moment ce PPC este un format de licitatie, pretul este determinat de cerere/valoare. Nu poti cheltui atunci cand este self-serve. Nu este o corelatie directa intre buget si rezulatate. Daca primesti o infuzie mare de bani si iti poti tripla bugetul PPC, acesta nu va tripla volumul aceleiasi calitati a conducerii.
 
2. Testeaza o multime de mesaje
PPC este o modalitate buna de a testa continutul si combinatiile de cuvinte si mesaje , in locul printarii unor brosuri. Testele de design masoara daca este o crestere a relevantei cuvintelor-cheie pentru a adauga copii catre pagini de destinatie. Gandeste-te daca promisiunea adaugarii anuntului este livrata constant pe pagina de destinatie, in headline si body copy. 
 
3. Testeaza o multime de piete
Este bine sa utilizezi pentru fiecare audienta o limba apropiata. Daca anuntul lucreaza pe o anumita piata, testeaza aceeasi copie si pe o alta, dar aminteste-ti ca exista nuante subtile in fiecare limba. De exemplu, cuvantul frantuzesc pentru management (gestion) implica managementul financiar, asa ca poti adauga descriptori suplimentari in copia anuntului tau pentru a te asigura ca nu platesti pe clickurile de la vizitatori francezi pentru a obtine un maner in finantele lor. Este o buna practica pentru a avea inceredere in persoanele care cunosc limba materna revizuirii copiei si nu se bazeaza doar pe Google Translate.
 
4. Testeaza rapid punctele catre directia corecta
Cele mai simple, mai scurte versiuni ale paginii tale pot fi cele mai eficiente. Intotdeauna incepe cu unele practici dintre cele mai bune de baza pentru a crea ipoteze, iar apoi testeaza totul - headline, butoane, videoclipuri, plasarea CTA etc. 
Da-le testelor suficient timp pentru a ajunge la o concluzie, apoi construieste altul bazat pe descoperirile tale. Fa-le si atunci cand crezi ca ai atins performanta.
 
5. Numerele aduc un atu opiniei si emotiei
Cand fondurile sunt stranse si fiecare conducere conteaza, utilizeaza date in loc de parerea ta pentru a lua decizii pentru a fi salvat. Poti folosi Google AdWords si anunturi Bing, impreuna cu o serie de anunturi sofisticate pentru a masura care dintre segmentele de piata sunt cele mai valoroase.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: antreprenoriafaceripay per clickcampanie ppcadwordsmarketingbugete micitarget

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
17 Apr 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
04 Dec 2023
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]