Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Autenticitatea, calitatea cea mai importanta a vocii brandului in social media

de
1231 0 20 Iun. 2014
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Gandirea leadershipului in social media vine atunci cand vocea si intrarea sunt de ajutor, reale, verificabile si semnificative, care are toate elementele autenticitatii. Fiecare brand care are a avut succes in social media a atins autenticitatea si o voce consistenta. Audienta a recunoscut ca vocea brandului e autentica si influenta, modeleaza opiniile oamenilor si actiunile de conducere.

 
Vocea brandului este identitatea online. Aliniaza-ti vocea cu valorile brandului tau, morala si misiunea declarate. Ai libertatea de a-ti modifica vocea, in functie de forumurile social media si tipul de audienta. Te poti angaja asa cum iti doresti, intr-un mod care este distractiv sau serios, stiintific sau anecdotic, doar atat timp cat nu faci compromisuri in legatura cu ceea ce este esential identitatii brandului tau si reputatiei.
 
Abordarea depinde de obiectivele tale. Daca doresti sa te angajezi pe o scara mai larga, apoi in toate probabilitatile, trebuie sa eviti limbajul complex. Daca doresti sa educi, va trebui sa adopti un ton mult mai stiintific si sa explici unele jargoane, dar fara a compromite vocea autentica de la baza identitatii brandului.
 
Notiunile tale in legatura cu vocea, pe care trebuie sa le proiectezi placut, vor necesita reevaluari pentru a interactiona cu comunitatea la care ai ajuns. Esti pe terenul lor. Respecta-le valorile si asculta stilul lor de exprimare. Vorbeste limba lor, dar pastreaza-ti personalitatea.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Bacalaureat 2018 Teste rezolvate la limba si literatura romana profil real


Teste in conformitate cu  programa BAC la limba si literatura romana 2018 Copilul dvs se afla in fata unui pas important din viata lui examenul de bacalaureat altadata numit si examenul de maturitate   Sunteti ingrijorat E normal Pentru ca trecerea cu bine a examenului de bac inseamna accesul la o anumita facultate ba chiar si...

Oferta Speciala
valabila 48h
 
Conversatiile sunt blocurile de constructie de baza pentru atingerea obiectivelor afacerii in social media. Acorda atentie reactiei audientei la comunicarile tale si va fi mai usor sa concretizezi o voce autentica care promoveaza misiunea brandului tau si indeplineste cerintele publicului in timp ce prezinta opinii care sunt auzite, respectate si impartasite. In social media, ca si in viata reala, vrei sa adopti un ton care face conversatia sa mearga.
 
Un alt indicator important pentru dezvoltarea unei voci autentice in social media este modul in care competitorii tai o fac. Revizuieste regulat paginile de Facebook, cateva dintre acestea, cele cu care te compari tu cel mai mult, si invata din greselile si succesele lor.
 
In concluzie, modul in care comunici cu audienta, tonul, limbajul, sunt cele mai importante pentru o voce de brand. Acestea ajuta la intelegerea mai buna si mai eficienta a mesajului, feedbackul fiind mult mai probabil. 
 
In plus, competitorii te pot inspira in multe alte activitati, nu numai in ceea ce priveste vocea brandului in social media. Identificand unde gresesc ei, vei evita sa comiti si tu aceleasi erori. Si, in final, reactia audientei este cea mai importanta. Trebuie sa ii respecti, sa le acorzi atentie, sa le vorbesti pe limba lor, pastrandu-ti personalitatea pe care ei o plac si o admira.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afaceribrandidentitate onlinesocial mediamarketingleadershipautenticitate

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Autenticitatea, calitatea cea mai importanta a vocii brandului in social media
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Revolutie in afaceri, marca millenials

de Florin P. Amariei
29 Iun 2018
Preferintele tinerilor "millennials", sau asa numitii nativi digitali, revolutioneaza modul de a face afaceri, in intreaga lume. Tinerii nascuti dupa...

Afacerile din piata carnii ar putea depasi anul acesta 34 miliarde de lei

de Idei De Afaceri
11 Apr 2018
Afacerile din piata carnii ar putea depasi in acest an nivelul de 34 miliarde de lei, pe fondul cresterii consumului, dar si ca urmare a evolutiei...

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Am fost ,,unul din ,,pionerii” fabricării pavelelor vibropresate in anii 1999-2005. Este idea...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016