Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Avantajele si dezavantajele networkingului

de Robert Bratu 07 Oct. 2010 4353
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Foloseste aceste sfaturi pentru a-ti maximiza timpul si pentru a castiga cat mai mult din actiunile online.

Oamenii au tendinta sa stea pe internet si sa dea clickuri la intamplare. Insa, dupa ce petrec online aproximativ doua ore, realizeaza ca nu au nimic de aratat. Este insa destul de usor sa eviti sa cazi in aceasta capcana – fa-ti un plan si urmeaza-l!  

Cheia succesului in social media este sa folosesti o strategie care ia in considerare timpul pe care poti sa il investesti in fiecare zi pentru eforturile de marketing online. Daca iti planuiesti activitatile, foloseste instrumente de economisire a timpului si asigura-te ca asteptarile ROI sunt rezonabile.

Gaseste reteaua sociala potrivita pentru tine.

Nu totul se invarte in jurul Facebook-ului. Unele companii vor profita mai mult de concentrarea pe retele de nisa care au mai putin trafic, dar majoritatea companiilor este targetata pe branduri renumite in fata consumatorilor. 

Planificarea te face mai eficient.

Stabileste un program saptamanal care evidentiaza zilele si orele dedicate special retelelor de social media. Imagineaza-ti ce este realist si ce conteaza pentru compania ta si incepe de acolo. Iata un model de program saptamanal:

• Fiecare zi: postezi un update la ora 9:00, unul la 13:00 si unul la 17:00.
• In fiecare luni si miercuri: dedici 10 minute pentru a raspunde comentariilor si mesajelor la ora 10:00 si la ora 15:00.
• In fiecare marti si joi: dedici 10 minute la ora 10:00 si la ora 15:00 pentru retweetul comentariilor si pentru a multumi oamenilor ca te-au vizitat sau ca au comentat la postarile tale. 

Acesta este doar un exemplu, dar sigur ca ar trebui sa acorzi timp pentru o strategie de social media care sa fie rentabila pentru tine.

Foloseste instrumente pentru a economisi timp.

Profita de avantajul diferitelor instrumente ale social media care sunt construite special pentru a-ti economisi timpul. De exemplu, site-uri ca www.ping.fm, www.seesmic.com si www.tweetdeck.com te ajuta sa trimiti update-uri catre multe retele sociale, precum Twitter si Facebook, cu doar un singur click.

Unele site-uri ca www.atomkeep.com, iti permit chiar sa intri pe mai multe conturi de Facebook si Twitter de pe o singura aplicatie de unde poti posta update-uri pentru toate profilele, dar si sa vezi si sa raspunzi la postarile prietenilor. Acest lucru inseamna sa nu te mai loghezi pe rand la multiple retele sociale.

De asemenea, site-uri ca www.cotweet.com iti permit sa programezi update-uri in avans, astfel incat profilele tale sa fie updatate chiar si atunci cand nu esti online. Acesta este un instrument foarte folositor pentru tine.

Verifica asteptarile ROI.

Odata ce ai o strategie, nu exista nicio indoiala ca vei fi nerabdator sa vezi un raspuns al investitiei tale in social media. Este foarte important sa iti aduci aminte un lucru: networkingul iti ocupa timp. Decat sa te astepti ca vanzarile vor creste subit, mai degraba speri sa vezi oamenii interactionand cu brandul tau.

Nu se intampla peste noapte sa construiesti relatii cu oamenii si credibilitate pentru brandul tau.

Daca profilul tau are o multime de prieteni, dar care nu sunt cu adevarat atrasi de brandul tau la un nivel personal, nu va fi de succes. Decat o mare de oameni, mai important este sa creezi o retea profunda, bazata pe relatii de incredere. Vei ajunge la o astfel de retea fiind vizibil si antrenandu-te in discutii. In timp, aceste activitati iti vor da credibilitate care va conduce la construirea brandurilor si vanzarilor.

Tine minte aceste sfaturi folositoare.

Deci, ai invatat ceea ce ar trebui sa faci pentru a conduce o campanie eficienta si profitabila de social media pentru afacerea ta, dar exista de asemenea unele lucruri pe care ar trebui cu siguranta sa le eviti.

Mai jos sunt prezentate cele mai comune cinci greseli pe care oamenii si companiile le fac cand vine vorba de networking si social media. 

1. Petrec prea mult timp pe site-uri preferate de ei, si nu evalueaza daca acele site-uri sunt cele mai eficiente pentru eforturile lor online.
2. Viziteaza un site in interes de serviciu, dupa care ajung sa fie atrasi de joculete, fiind distrasi de la munca lor de postarile interesante.
3. Nu recunosc cand este timpul sa delege responsabilitati pentru social media unui consultant, agentii sau pur si simplu unei persoane.
4. Creaza un blog, un cont pe Facebook, LinkedIn sau Twitter, dupa care nu pastreaza continuitate si subiecte proaspete si interesante ca la inceput.
5. Uita ca in social media este vorba despre angajarea in conversatii, si nu numai despre vanzari.



Tags: neworkingonlineretea

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Youtube testeaza un produs pentru jocuri online

de Bianca Tila
26 Iun 2023
YouTube testeaza la nivel intern un produs pentru jocuri online, conform unui e-mail trimis angajatilor companiei-mama Google. Testarea la nivel...

70% dintre romani vor sa cumpere imbracaminte si incaltaminte noi din online - studiu GLAMI.ro

de Idei de afaceri
27 Apr 2021
Cumparaturile de vara din Romania se vor face mai ales online, potrivit participantilor la un studiu desfasurat de www.glami.ro, marketplace online...

Cum sa faci sa iasa bani din afacerea ta online. 5 aspecte esentiale de care sa tii cont

de Florin Amariei
29 Aug 2018
In Romania anului 2018, piata tranzactiilor online a sarit de 12 miliarde de euro, fiind in crestere fata de anul anterior cu peste 20%! Totusi,...

Piata de cadouri online a crescut cu 84% in ultimii doi ani

de Idei de afaceri
12 Feb 2018
Ne apropiem cu pasi repezi de o perioda aglomerata din punct de vedere al cadourilor. Valentine`s Day, Dragobetele, 1 Martie si 8 Martie sau Pastele...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]