Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Brand Publishing sau cum sa-ti transformi marca in media

de
1136 0 22 Mai. 2014
Piata marketing


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Brand Publishing ar putea fi viitorul marketingului? Pentru Benjamin Tolman, cofondator al grupului francez Cerise, raspunsul este sigur afirmativ. "Brand publishing inseamna sa produci business prin continut. Mai clar, marcile trebuie sa devina media si sa mentina o relatie stransa cu clientii lor", explica el pentru cotidianul Les Echos.


Odata cu Internetul, publicitatea s-a dezvoltat masiv pe ecranele consumatorilor, acestia simtindu-se uneori agresati. Dar editand continuturile lor intr-un mod mai pertinent, marcile pot crea un context de cumparare mai favorabil, afirma Benjamin Tolman. 
"Astfel, nu marca este cea care vine in intampinarea consumatorilor, ci consumatorii insisi merg spre ea. Marca vehiculeaza astfel un continut mai durabil si valori veritabile", afirma el.
 
Impulsionarea audientei marcilor
De cateva sapamani, grupul Cerise a dezvoltat o noua oferta, denumita Shard. Aceasta le permite marcilor sa-si amplifice audientele devenind media cu parte intreaga. 
"Ideea este de a acompania o marca intr-un proces precis care va reusi sa genereze o anumita audienta si astfel va aduce o sporire a cifrei de afaceri", explica Benjamin Tolman.
 
Concret, prin intermediul Shard, antreprenorul le propune marcilor sa creeze un portal dedicat pentru operatiunile de marketing. 
"Pentru un buget anual, vom numi un redactor-sef, un sef de proiect si o intreaga echipa insarcinata cu productia de continut centrat pe marca", explica Benjamin Tolman, inainte de a conchide: "Construim o anumita viralitate si deci un capital publicitar." 
 

Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania
Cultura de ricin. O investitie de succes in Romania

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2018
Lavanda: cultura profitabila in 2018

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii



Grupul Cerise este un grup digital de servicii de branding. El dezvolta propriile sale tehnologii pentru a produce si difuza continuturi destinate sa atinga o audienta puternica pentru serviciul lor. Grupul are o activitate media (Gentside, lider al portalurilor masculine - si Ohmymag - social media feminine), o activitate de brand content realizata prin agentia Kiosk si, de acum, o activitate de brand publishing prin Shard. Benjamin Tolman spera ca aceste doua activitati din urma vor ajunge sa reprezinte trei sferturi din cifra sa de afaceri peste doi ani.
 


Tags: marcainternetgenerarea de continutbrand publishing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Brand Publishing sau cum sa-ti transformi marca in media
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua, Cercetator in domeniul militar, in prezent pensionar, caut finantare / colaborare...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016