Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Care sunt clientii tinta intr-o afacere fast-food?

de Teo Manole 07 Ian. 2015 5338
4.67 din 6 voturi
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Este important ca stiind aceste date sa incercati sa cunoasteti dorintele clientilor tinta si evident, sa le indepliniti.

Banii se castiga in gastronomie la fata locului, deci in contact cu clientii. Folositi pentru acest lucru orice ocazie, chiar cand stati in spatele tejghelei si intrati in vorba cu clientii.

Pentru ca trebuie sa stiti cui sa va adresati inainte de a demara o afacere in acest domeniu, noi am identificat pentru dumneavoastra categoriile de consumatori fast-food si care sunt preferintele lor.

Cei care consuma produse de tip fast-food sunt:

● copii de peste 7 ani, in proportie de 15%;

● tineri, in special barbati, in proportie de 65%. Chiar daca nu au venituri extraordinare, au o placere foarte mare in a manca in oras. De fapt aceasta este cea mai importanta categorie, tinerii acoperind cel mai mare procent din amatorii de mancaruri servite in fast-food. O atmosfera prietenoasa si preturi decente, este tot ce isi doreste tanara generatie!

● adulti in proportie de 15%. Oamenii din aceasta generatie sunt interesati mai mult de o servire excelenta si de produse variate sau deosebite.

● varstnici in proportie de 5%. Oamenii in etate au venituri mai mici, preferand produse proaspete la preturi convenabile. Dar apetitul acestora este mult redus fata de cel al tinerilor iar cei mai multi dintre ei nici nu mai pot consuma shaorma, din motive de sanatate.

Consumatorii sunt atrasi de diferite beneficii ale fiecarei shaormerii/ fast-food in parte, raportat la preferintele lor:

- unii sunt atrasi de cantitate “sa fie mare frate, daca nu ma satur nu mai calc”;
- altii sunt sensibili la pret “sa fie 10 lei ca <La Grasi>, si ayranul gratis”;
- altii prefera condimente ciudate, sosuri exotice sau foarte picante “brrr, asta chiar ma face sa ma cutremur!”;
- altii vor sa socializeze cu shaormarul sau patronul.
etc.

Pe de alta parte:
- unii mananca de foame (zilnic sau aproape zilnic);
- altii mananca de moft (din cand in cand pentru ca le place ideea);  
- altii mananca o shaorma ca experienta, fiind gurmanzi de felul lor (ce le-ar mai zice cei care mananca shaorma de foame sau cei care vor sa dea 7 lei pe ea).



Tags: afacereafacerifast foodclienticlienti fast-food

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.67 din 5 - 6 voturi.

Articole conexe

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
04 Dec 2023
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sciale au creat...

Analiza PEST(LE): Ce este si cum iti ajuta compania sa evolueze

de Bianca Tila
16 Nov 2023
In mediul afacerilor, PEST este un instrument puternic de analiza a situatiilor strategice. Managerii au responsabiliutatea de a-si cunoaste mediul...

Sony a lansat flagship-ul Xperia 5V. Cat costa noul produs?

de Bianca Tila
04 Sep 2023
Xperia 5V este ce mai nou smartphone Sony. Acesta incearca sa continue traditia producatorului japonez, punand accent pe multimedia si fotografie....

YouTube lanseaza facilitati noi pe desktop

de Bianca Tila
07 Aug 2023
Abonatii YouTube Premium pot utiliza noua facilitate de streaming "1080p enhanced" si pe desktop-uri, dupa lansarea pe mobil. In urma cu patru...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]