Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce afaceri sunt castigatoare pe timp de criza?

de Teo Manole 28 Apr. 2015 2714
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Discrepanta dintre dorinta consumatorilor de a-si satisface nevoile ca inainte de criza si realitatea lipsei banilor creeaza frustrari.

Distinctia dintre adevaratele nevoi ale consumatorului si comportamentul sau cauzat de recesiune reprezinta cheia pentru pozitionarea produselor si serviciilor in aceasta perioada.

In realitate, consumatorii nu isi doresc sa alerge dupa produse ieftine, ci sunt fortati sa o faca. Satisfactia primita in urma achizitionarii produselor si serviciilor este doar cea a economiilor realizate si a posibilitatii cumpararii mai multor produse si servicii cu aceeasi suma de bani.

Putine persoane sunt satisfacute de achizitia in sine a produsului. Cei mai multi oameni ar reveni la comportamentul de consum anterior crizei daca ar dispune de resursele financiare. Consumatorii nu vor sa cumpere mereu produse la reduceri, ci sa achizitioneze luxul pe care si-l pot permite.

In aceasta tensiune a clientilor sta cheia succesului ofertei de produse si servicii. Castigatorii sunt firmele care reusesc sa ofere produse cu valoare mare pentru clienti, dar la preturile pe care acestia si le pot permite.

Cu alte cuvinte, consumatorii cauta sa obtina eficienta maxima de la produsele cumparate. De exemplu, consumatorii evita sa cumpere produse „no-name” pentru ca diferenta de pret intre acestea si cele originale nu acopera riscul de pierdere a eficientei. Acest lucru se intampla si datorita reducerii generale a preturilor la multe produse de baza: unele alimente, imbracaminte si servicii.

Cum sa valorificati comportamentul de consum al clientilor in timpul crizei?


Tags: consumatoricomportament consumatoriclientivanzaricriza

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Ce nevoi au clientii mei?

de Idei de afaceri
17 Apr 2023
Cei mai buni dintre antreprenorii de pe piata se vor centra pe directii de actiune ce au in prim-plan eforturile de satisfacere a clientului. Un...

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei de afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Care sunt clientii unei afaceri do-it-yourself?

de Cosmin Enescu
18 Apr 2016
Cel ce crede ca numai femeile cumpara produse cosmetice 'do-it-yourself" se insala. In cazul tuturor ofertantilor, aproximativ o treime din clienti o...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]