Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Ce anume face un produs sa devina viral!

de
1621 0 25 Mar. 2013
Piata marketing


28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
Ce anume face un produs sa devina viral!

Produsele virale sunt cele de care auzi la fiecare colt de strada. Intri in birou si macar doi-trei colegi discuta despre el sau se holbeaza la el, ca la sfantul Graal. De cate ori lansam un produs, asa speram sa devina, sa devina viral si sa starneasca discutii pozitive in randul unei serii largi de consumatori.

Desigur, asta nu se intampla prea des si aici apar cateva chestiuni de care trebuie sa ne ocupam. Iata si cele mai tari 3 elemente pe care trebuie sa le incorporam in strategia noastra de creatie-promovare de produs, pentru ca acesta sa devina viral, conform Entrepreneur.com:

1. Impact emotional.
In momentul in care o persoana simta ca un produs sau un serviu i-a produs un impact emotional major, acesta devine foarte rapid subiectul multor discutii. Fie ca este un produs care ne-a rezolvat o problema imensa, fie ca este un articol care ne-a inseninat ziua, fie ca este un serviciu la care am apelat si care ne-a impresionat prin calitate si unicitate, sansele de viralitate sunt imense.

2. Valoare concreta! Iata un alt aspect de care sa tinem cont daca vrem sa gandim si sa realizam un produs cu sanse mari de viralitate. Sa recunoastem faptul ca putine sunt produsele care promit putin si ofera mult. Cele mai multe produse merg pe directia opusa: se promite mult si se ofera putin! Asa ca realizati produse care sa impresioneze prin valoarea lor si veti observa faptul ca se vor isca numeroase discutii pe marginea acestora.

3. Povesti create in jurul produsului! Adoram povestile si doar cei mai tari marketeri pot veni cu acelea care vor transforma un simplu produs, intr-unul viral. Spre exemplu, oamenii adora sa auda despre produse care au un trecut interesant, despre produsele care se doneaza atunci cand sunt returnate, despre produsele realizate de artisti si nu numai.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Evaluarea Nationala Culegere exercitii rezolvate la limba romana clasa a VIII-a


Cel mai simplu si mai eficient mod de pregatire pentru examen Lucrarea Evaluarea Nationala Culegere de exercitii rezolvate la limba romana clasa a VIII-a contine o serie de modele de teste care respecta intocmai programa aprobata de Ministerul Educatiei Nationale  au acelasi format cu cel impus de Ministerul Educatiei...

Oferta Speciala
valabila 48h


sursa foto: www.sxc.hu





Tags: produs viralviralitateproduse viraleviralitate produs

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Ce anume face un produs sa devina viral!
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua, Cercetator in domeniul militar, in prezent pensionar, caut finantare / colaborare...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016