Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de
1549 0 19 Mar. 2018
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si adecvare din fiecare industrie, sector de activitate, tip de campanie il fac si mai dificil de gestionat. Costurile unei campanii ineficiente nu sunt de neglijat nici ele. De aceea este esential pentru companii sa aiba o strategie clara pentru marketingul digital.

Din pacate, utilizarea marketingului digital fara o abordare strategica este inca o practica des intalnita. Desigur exista companii care folosesc cu succes mediile digitale fara a avea o strategie in acest sens, Acestea ar putea obtine, insa, rezultate si mai bune daca ar adopta o abordare strategica a marketingului digital.

Marketing digital - iata care sunt cele mai importante cinci beneficii ale unei astfel de abordari strategice:

1. Corelarea obiectivelor de business cu cele de marketing digital

De cele mai multe ori companiile fara o strategie de marketing digital nu au obiective strategice clare pentru ceea ce doresc sa obtina in mediul online. Focusul lor poate diferi foarte mult de la o campanie la alta. La fel rezultatele, mixul de platforme, indicatorii urmariti. Dar cel mai important aspect este acela ca, in lipsa unei strategii pentru marketingul digital, corelarea obiectivelor/rezultatelor din mediul online cu obiectivele/rezultatele de business este deficitara.

2. Construirea unei prezente online relevanta si consecventa

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Evaluarea Nationala Culegere exercitii rezolvate la matematica clasa a VIII-a


Prin Culegerea de probleme si exercitii copilul tau si matematica vor deveni cei mai buni prieteni Vei spune poate ca ai biblioteca plina ochi de carti si culegeri de matematica din toate timpurile mai de pe vremea ta cand Gheba si Petrica dadeau de furca micilor matematicieni sau mai recente raportate la noile programe...

Oferta Speciala
valabila 48h

Numai printr-o abordare strategica, cu directii clare si planuri de actiune declinate apoi la nivel de tactici consecvente, se poate construi o prezenta puternica a companiei in mediul online. Pe de alta parte, prin monitorizarea competitorilor si prin ascultarea clientilor, compania poate intelege dinamica comportamentelor acestor doua categorii si poate face o propunere de valoare puternica.

3. Integrarea canalelor de marketing traditional si digital

Este un lucru frecvent ca activitatile de marketing digital sa fie implementate separat de cele de marketing traditional, fie ca este vorba de un specialist in marketing digital, fie de o echipa separata. Este mai usor de procedat in acest mod, dar este foarte putin eficient. Dar mediile digitale functioneaza cel mai bine atunci cand sunt integrate cu mediile traditionale, cand indicatorii urmariti pe aceste canale se completeaza si mai ales cand mixul acestora este optim.

4. Masurarea rezultatelor relevante pentru top managment

Platformele de marketing digital pun la dispozitie o multitudine de indicatori si tabele intregi de rezultate in timp real. Insa directorii din echipele de conducere ale companiilor nu le inteleg semnificatia, nu au timp sa le revizuiasca si deci nici sa ia decizii pe baza lor. O strategie de marketing digital permite identificarea indicatorilor de business relevanti pentru top management. Se poate face, apoi, translatia acestora in planul indicatorilor de marketing specifici si raportarea acestora catre directorii executivi ai companiei.

5. Imbunatatirea continua a experientei consumatorilor

Explozia mediilor digitale a dat putere consumatorilor. Acestia au la dispozitie nenumarate canale de informare, comparare a ofertelor, selectare a furnizorilor, etc. Acordarea de review-uri si de feedback a devenit ceva foarte obisnuit pentru consumatorii digitali. Strategia de marketing digital face posibila alocarea resurselor pentru punctele de contact (touchpoints) cele mai importante din experienta de cumparare si implementarea unor campanii care sa raspunda asteptarilor reale ale clientilor.

In loc de concluzie

Chiar daca o companie are resurse suficiente pentru marketing, aceastea pot fi irosite, prin duplicare, lipsa de integrare, urmarirea unor indicatori irelevanti, implementarea ineficienta a campaniilor, etc. Modalitatea cea mai buna pentru a alinia obiectivele de business cu cele de marketing digital este elaborarea unei strategii. Astfel se va putea obtine claritate in comunicarea cu conducerea companiei pe aceasta tema, se va obtine sustinerea managerilor si directorilor executivi pentru initiativele online si se vor atinge categoriile de clienti relevante, obtinandu-se rezulatele scontate cu o utilizare eficienta a resurselor.


Autor: Angela Calina, Director Executiv Mind Shop


Tags: marketing digitalmarketing traditionalstrategie de marketingcanal de marketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua. Sunteti intereset sa investiti in turism in zona Ardeal( Transilvania)?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016