Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce facem cu produsele care nu inregistreaza vanzari satisfacatoare?

de Adela Simonescu 15 Aug. 2011 2358
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

De multe ori se lanseaza produse si acestea nu inregistreaza vanzarile pe care le-am sperat. S-au investit sume importante de bani in procesul de productie, in materia prima, in ingrediente, in ambalaje si grafica, in marketing si advertising si acum am ramas pe rafturi cu produse care nu sunt dorite de clienti. Intrebarea cea mai arzatoare pentru cei care au cheltuit bani cu aceste produse este:”Ce facem cu ele in acest moment pentru a nu pierde toata suma de bani investita?”

Raspunsurile sunt multiple si optiunile sunt numeroase. Solutia pentru aceasta problema sta la indemana fiecarui antreprenor in functie de flexibilitatea si creativitatea fiecaruia. Iata cateva solutii viabile pentru a va scoate toti banii sau macar o parte din suma de bani investita in produsele dvs:

1.    Oferiti produsul ca parte dintr-o oferta speciala alaturi de alt produs care inregistreaza vanzari mari. De multe ori clientii care ar fi cumparat produsul popular vor cumpara si oferta speciala. In acest caz, dvs aveti posibilitatea sa va extrageti o parte din suma de bani investita in produsul mai slab.

2.    Oferiti produsul in mod gratuit la achizitionarea altui produs mai scump din linia dvs existenta de produse.

3.    Oferiti produsul ca si cadou clientilor care participa la un concurs, la o promotie, la un sondaj.

4.    Discutati cu o alta companie si oferiti-le produsele care nu se vand la un pret mai mic. Acestea il pot revinde sub marca lor, il pot revinde ca parte a unei oferte speciale alaturi de un produs existent sub marca lor samd.

5.    Retrageti produsul care nu inregistreaza un nivel satisfacator de vanzari si refaceti-l. Acolo unde este cazul schimbati ingredientele, schimbati caracteristicile, optiunile existente, ambalajul, cantitatea samd. Aceasta solutie presupune costuri de rebranding pentru produsul respectiv si se preteaza cazurilor in care exista o anumita problema cu una dintre caracteristicile produsului.

Sa spunem ca detineti un sampon si calitatea acestuia este cotata la nivelul altora care se comercializeaza foarte bine. Discutati cu specialisti din departamentele potrivite si gasiti problema care face ca vanzarile sa se mentina scazute. Un nou ambalaj, o noua prezentare, o cantitate mai mare sau mai mica din produs pot fi cateva dintre problemele care nu va lasa sa obtineti profiturile dorite.




Tags: produse slaberebrandingprodus gratuit

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]