Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Ce se afla in spatele reducerilor de preturi

de
1718 0 07 Sep. 2010
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Oamenii sunt sceptici. Cumpara din ce in ce mai rar, cheltuiesc mai putin, analizeaza fiecare achizitie cu atentie si sunt din ce in ce mai ingrijorati cu privire la valoarea cumparaturilor.
 
Daca nu vad ceva de care au nevoie sau ceva pe care il valorifica, nu vor cheltui banii, indiferent de pretul afisat. Dar cand exista un echilibru intre valoare si pret, oamenii cumpara. Pentru a-i determina sa cumpere de la tine, adu-ti aminte de aceste cinci adevaruri din vanzari.

1. Valoarea conteaza mai mult decat pretul 

Pretul este ceea ce obtii in urma vanzarii. Valoarea este ceea cu ce se alege clientul. Iata cateva exemple de lucruri pe care oamenii la pretuiesc: instalare in aceeasi zi, cafea facuta la fiecare jumatate de ora, cel mai de incredere serviciu, cea mai rapida livrare, cea mai buna selectie, servicii de calitate.

Foloseste aceste intrebari pentru a clarifica ce valoare ofera afacerea ta:

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere pentru invatarea limbii engleze - Fise de lucru practice Clasele 0-IV


Aceasta metoda revolutionara ii permite copilului dvs sa invete la perfectie limba engleza Apelati la aceasta metoda si bucurati-va in scurt timp de progresele spectaculoase ale copilului dvs • fixare profunda a informatiilor • vocabular bogat • exprimare corecta si eleganta exact ca a unui vorbitor nativ de engleza ...

Oferta Speciala
valabila 48h

• In comparatie cu concurenta, care este nivelul nostru de calitate?
• Ce beneficii unice furnizam?
• Ce nevoi ale clientilor indeplinim?
• De ce este convenabil sa cumpere de la noi?
• Cat de bun este produsul sau serviciul nostru?
• La ce suntem cei mai buni?

Bazeaza-te pe mesajul legat de valoare, pentru ca, daca nu vad valoarea, clientii nu vor cumpara, indiferent de pret, sau pur si simplu vor cumpara de unde este cel mai ieftin. 

2. Nu toate produsele sunt sensibile la pret

Pretul devine punctul cel mai important cand produsele sunt considerate usor disponibile sau usor de inlocuit. Oamenii de marketing de succes lucreaza din greu pentru a dezvolta un punct de distinctie, pentru a da produselor o valoare unica. Asigura-te ca faci acelasi lucru. 

Pretul este putin important atunci cand produsele sunt considerate unice. Daca vinzi ceva ce clientii isi doresc cu adevarat, un produs bazat pe un atribut specific, cumparatorii vor fi mai putin atenti la pret.

3. Reducerile erodeaza profitul si pozitia ta pe piata

Incercarea de a castiga in afaceri oferind cel mai mic pret este periculoasa si deseori fatala. Intotdeauna se va gasi cineva care sa taie si mai mult pretul. In plus, daca afacerea ta nu poate acoperi acele taieri de pret, oamenii vor fi nemultumiti cand vei fi nevoit sa te intorci la pretul normal.

Decat sa tai preturile, promoveaza mai bine oferte limitate, care iti permit sa te intorci rapid la preturile normale. Poti lega reducerile de oferte la anumite produse. De exemplu, daca de obicei incluzi transportul, leaga reducerile de o oferta cash-and-carry. Sau ofera discounturi pentru pachete, off-hour sau promotii off-season. O alta idee este sa promovezi oferte care iti permit sa stabilesti preturi mai mici, fara sa iti abandonezi pozitia de pret deja fixata.

4. Conteaza cum iti prezinti preturile

In furtuna economica actuala, este vital sa prezinti preturile astfel incat sa fie usor de inteles si motivante. Uite cateva ponturi:

• Evita documentele despre care nu stii nimic: in loc sa spui “89 lei – se aplica anumite restrictii”, spune “89 lei in fiecare noapte de weekend.”
• Concepe oferte simple: “cumpara un produs si al doilea il platesti la jumatate de pret” este mai clar si mai motivant decat “25% reducere la al doilea produs.”
• Fa ca reducerile sa arate ca niste afaceri in ochii cumparatorilor: “Pret vechi 999 lei, acum 695 lei” suna ca fiind o afacere mai buna decat “1/3 reducere.”
• Prezinta cel mai mic pret: “Hraneste o familie sau 5 persoane cu 10 lei fiecare”, suna mai ieftin decat sa prezinti un pret de 50 lei pentru 5 persoane.
• Urgenteaza actiunea de cumparare: foloseste “in limita stocurilor disponibile” sau “pana vineri.”

5. Clientii vor optiuni

Optiunile ofera control clientilor si ii determina sa cumpere mai mult.
Ia in considerare optiunile unui pachet complet (“un control oftalmologic, lentile de contact si ochelari de citit, toate la un pret mic”), alegerea dintre bunuri si servicii (“Tu alegi: set obiecte sanitare impreuna cu transport si instalare la750 euro, sau alege doar setul pentru 695 euro”).

De asemenea, ia in considerare liniile de produse mai ieftine (gandeste-te cat de multe restaurante ofera acum programul happy hour sau meniuri asezate direct pe bar pentru a economisi bani).

Ofera valoare, optiuni si preturi usor de inteles cumparatorilor, pentru a-ti pava drumul catre vanzari mai mari si succes in afaceri.



Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Ce se afla in spatele reducerilor de preturi
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Revolutie in afaceri, marca millenials

de Florin P. Amariei
29 Iun 2018
Preferintele tinerilor "millennials", sau asa numitii nativi digitali, revolutioneaza modul de a face afaceri, in intreaga lume. Tinerii nascuti dupa...

5 factori care blocheaza centrarea pe client a companiei

de Idei De Afaceri
12 Apr 2018
Desi centrarea pe client nu este un concept nou, a ajuns sa fie din ce in ce mai relevant in contextul transformarii digitale a companiilor, a...

Afacerile din piata carnii ar putea depasi anul acesta 34 miliarde de lei

de Idei De Afaceri
11 Apr 2018
Afacerile din piata carnii ar putea depasi in acest an nivelul de 34 miliarde de lei, pe fondul cresterii consumului, dar si ca urmare a evolutiei...

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: buna ziua, suntem o firma de software si avem 3 produse pentru care am avea nevoie de investitie...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016