Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cea mai eficienta metoda cand iti promovezi afacerea - 6 exemple de succes

de
3550 0 11 Mai. 2016
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.83
din 3 voturi
RATING UTILIZATORI

In primul rand, mesajele trebuie sa fie simple, directe, usor de retinut si de inteles, clar si la obiect.

Puteti descrie in cateva cuvinte ceea ce reprezinta si ce face compania dumneavoastra? Acest lucru este uneori dificil pentru antreprenorii fara experienta, in special atunci cand este vorba despre produse complexe din punct de vedere tehnologic.

Este esential pentru companii sa arate beneficiile pe care brandurile lor le ofera si, mai specific, care sunt lucrurile care transforma produsele proprii in cea mai buna alegere.

Una dintre cele mai mari greseli in branding este dorinta de a fi tot pentru toata lumea. Mai mult, daca transmiteti un mesaj confuz, clientii nu vor sti la ce sa se astepte de la compania dumneavoastra.

Pentru a trimite un mesaj clar, este necesara mai intai definirea afacerii: ce doreste sa aduca pe piata, pentru cine si in ce mod.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Bacalaureat 2019 Teste rezolvate la limba si literatura romana profil real


Teste in conformitate cu  programa BAC la limba si literatura romana 2019 Copilul dvs se afla in fata unui pas important din viata lui examenul de bacalaureat altadata numit si examenul de maturitate   Sunteti ingrijorat E normal Pentru ca trecerea cu bine a examenului de bac inseamna accesul la o anumita facultate ba chiar si...

Oferta Speciala
valabila 48h


Managerii trebuie sa identifice lucrurile care diferentiaza o firma de alta. Dupa ce ati descoperit aspectele care diferentiaza afacerea dumneavoastra de celelalte, incercati sa le surprindeti printr-un mesaj clar si usor de retinut.

Cele mai de succes branduri trimit un mesaj clar care poate fi inteles cu usurinta de publicul-tinta. Iata cateva exemple celebre:

- DeBeers: Diamantele sunt pentru totdeauna

- Coca-Cola: Always Coca-Cola

- Nokia: Connecting People

- McDonald’s: I’m lovin’ it

- MasterCard: Sunt unele lucruri pe care nu le poti cumpara. Pentru restul, exista MasterCard

- L’Oreal: Pentru ca meritati


Tags: afaceripromovaremesaje de promovarebrand

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cea mai eficienta metoda cand iti promovezi afacerea - 6 exemple de succes
Rating:
Nota: 4.83 din 5 - 3 voturi.

Articole conexe

Sfaturi pentru o promovare eficienta a afacerii

de Camelia Diaconu
19 Sep 2018
Reclama este elementul de baza care face diferenta intre succesul si esecul dintr-o afacere. Daca pana acum cativa ani nu aveam la dispozitie atat de...

UE propune noi norme si amenzi pentru afacerile pe internet

de Florin P. Amariei
12 Sep 2018
Comisia Europeana propune un nou set de masuri si contraventii privind afacerile pe internet. „Statele membre vor avea obligatia de a pune...

Revolutie in afaceri, marca millenials

de Florin P. Amariei
29 Iun 2018
Preferintele tinerilor "millennials", sau asa numitii nativi digitali, revolutioneaza modul de a face afaceri, in intreaga lume. Tinerii nascuti dupa...

Afacerile din piata carnii ar putea depasi anul acesta 34 miliarde de lei

de Idei De Afaceri
11 Apr 2018
Afacerile din piata carnii ar putea depasi in acest an nivelul de 34 miliarde de lei, pe fondul cresterii consumului, dar si ca urmare a evolutiei...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Finantare

Intrebare: Reprezint o fabrica de confectii ce doreste sa produca si sa vanda rochii de ocazie in principal si alte confectii pentru dame in functie de comenzi , cerere si sezon . Caut investitor pentru sustinerea productiei .

Raspuns: Buna ziua.Rog detalii pe valilig@yahoo.co.uk. O zi buna.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016