Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cele 6 porunci ale advertisingului sau canonul antreprenorului nestiutor

de
1247 0 04 Sep. 2014
Piata marketing


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Advertisingul afacerilor de mici dimensiuni reprezinta o stiinta si o arta. Companiile uita adesea de principiile advertisingului. Conform unor studii, 5% din vanzarile antreprenorilor se datoreaza advertisingului.

 
Iata care este lista celor 6 "legi" de baza ale advertisingului, care te poate lamuri in privinta castigurilor obtinute dintr-un venit extra.
 
1. Advertisingul afacerii tale de mici dimensiuni trebuie sa fie rapid si de impact, in sensul ca trebuie sa transmita mesajul in 3 secunde sau mai putin. Daca nu te descurci cu tehnologia si esti complet depasit, ce fel de computer ai cumpara? "Dos for dummies" a fost un slogan foarte rapid asimilat de cei care nu stiau mare lucru despre computere prin anii `90. De ce? Pentru ca oamenii isi stiau nivelul referitor la cunostintele despre sisteme de operare, iar aparitia unui astfel de manual a starnit amuzament, ispitand publicul sa-l cumpere, in mare parte datorita titlului catchy.
 
2. A devenit destul de obisnuit ca advertisingul sa fie privit cu reticenta, este un domeniu in care este nevoie de credibilitate. Roy H. Williams, autorul lucrarii "Wizard of Ads" afirma: "Orice afirmatie facuta in cadrul advertisingului pe care clientul nu o poate intelege drept adevar, reprezinta o pierdere cumplita de bani". De exemplu, compania NordicTrack (producator de echipamente sportive si de aparate fitness din Marea Britanie) si-a crescut rata credibilitatii datorita unui studiu de cercetare elaborat la Universitatea La Crosse, din Wisconsin. Studiul indemna oamenii sa incerce ski-urile furnizate de NordicTrack pentru a efectua exercitii cardio-vasculare necesare pentru sanatate.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Culegere de teste rezolvate la limba romana clasa a VI-a


Copilul dvs are examen de Evaluare Nationala la sfarsitul clasei a VI-a Pregatiti-l de nota 10 Stimate parinte Aceasta etapa prefigureaza primul examen important din viata de elev a copilului dvs admiterea la liceu Constituie “piatra de temelie” ce sta la baza unei pregatiri serioase pe care ulterior se poate construi o...

Oferta Speciala
valabila 48h
 
3. Afacerile mari au limite foarte extinse pentru cheltuirea capitalului si a resurselor fara sa fie nevoie de advertising, pe cand afacerile mici nu isi permit acest lux. Testarea materialelor publicitare poate fi simpla, pentru ca ii poti intreba pe clientii sau pe oamenii din jur daca au auzit de afacerea ta. In cazul in care raspunsul este negativ, va trebui sa faci ce trebuie si sa fii vizibil.
 
4. Fiecare brosura, e-mail sau material trebuie sa includa datele de contact ale companiei tale: website-ul, adresa de e-mail, numarul de telefon/fax si adresa.
 
5. Advertisingul afacerilor de succes se adreseaza unei singure piete-target. In ceea ce priveste NordicTrack, advertising-ul era impartit pe fiecare piata in parte. O reclama intr-o publicatie medicala vorbeste despre beneficiile cardio-vasculare ca urmare a practicarii ski-ului. Reclamele din revistele adresate femeilor prezinta sfaturi pentru pierderea din greutate si a caloriilor arse in urma practicarii ski-ului. Ideea este ca mesajul tau sa se adreseze unui grup-tinta.
 
6. Advertisingul afacerilor de succes nu vinde produse sau servicii. Reclamele NordicTrack au distribuit gratuite clipuri video. Dupa ce un potential client a urmarit clipul, el a contactat compania pentru mai multe informatii. Rezultatul a dus la un profit de milioane de dolari generat din vanzari. Creeaza reclame care sa atraga interesul si determina-l pe client sa afle mai multe informatii.
 
Adesea, principala problema este mesajul transmis. Advertisingul afacerilor mici nu reprezinta o solutie stabila pentru marketingul companiei tale. Este nevoie de planificare, de testare si de o expunere constanta pentru ca impactul sa aiba efect asupra afacerii tale. Avand o strategie de advertising pusa la punct, vei avea parte de profit.
 
Sursa: sbinformation.about.com
 


Tags: afaceriadvertisingmarketingantreprenorisfaturi advertisingafaceri mici

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cele 6 porunci ale advertisingului sau canonul antreprenorului nestiutor
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Revolutie in afaceri, marca millenials

de Florin P. Amariei
29 Iun 2018
Preferintele tinerilor "millennials", sau asa numitii nativi digitali, revolutioneaza modul de a face afaceri, in intreaga lume. Tinerii nascuti dupa...

Afacerile din piata carnii ar putea depasi anul acesta 34 miliarde de lei

de Idei De Afaceri
11 Apr 2018
Afacerile din piata carnii ar putea depasi in acest an nivelul de 34 miliarde de lei, pe fondul cresterii consumului, dar si ca urmare a evolutiei...

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Am fost ,,unul din ,,pionerii” fabricării pavelelor vibropresate in anii 1999-2005. Este idea...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016