Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cele mai puternice 7 unelte pentru vanzari reusite!

de Maria Nicutar 04 Iun. 2012 3658
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Lumea agentilor de vanzari si a marketerilor este inundata de diverse instrumente si unelte, de la grafice si statistici, la script-uri de vanzari si brosuri si nu numai. Cu toate acestea, daca nu detinem uneltele intelectuale si emotionale esentiale, vanzarile nu se vor dovedi niciodata un succes real.

Iata cele mai puternice sapte unelte pe care mizam pentru vanzari reusite, conform INC:

1. Rabdarea.
Nimeni, niciodata nu a reusit sa faca o planta sa creasca mai rapid prin a-i trage tulpina din pamant. Cam aceasta este situatia care apare in cazul celor care incearca sa vanda un produs sau un serviciu unui client inca indecis. Clientii vor simti aceasta graba si vor ezita sa cumpere. Lasati-va clientii sa ia o decizie fara sa se grabeasca.

2. Perseverenta. Perseverenta este esentiala atat vizavi de succesul tau, ca agent de vanzari, car si vizavi de client. Este nevoie de multa determinare pentru a face tot posibilul pentru succesul unei vanzari.

3. Entuziasmul. Conform INC, entuziasmul este contagios. Daca tu esti entuziasmat cand discuti despre noul produs pe care il promovezi si clientii se vor molipsi si vor ajunge sa gandeasca pe aceeasi unda cu tine.

4. Curiozitatea. Curiozitatea este o unealta esentiala pentru a creste, pentru a ne dezvolta, pentru continua educatie. Invatam cate ceva nou in fiecare zi, totul pentru a reusi sa ne servim clientii si mai bine. Citim carti, reviste de specialitate, mergem la conferinte, training-uri si seminerii, sesiuni ne networking si coaching.

5. Curajul. Curajul ne ajuta sa intram si pe teritoriile pline de riscuri ale drumului catre dezvoltare. Dezvoltarea reprezinta un punct esential in vanzari, de ea depinzand natura produselor, natura audientei-tinta si nu numai.

6. Integritatea. Este esential sa mentinem o balanta reala intre ceea ce promitem si ceea ce oferim, intre motivatiile si actiunile noastre. Clientii simt cand au de-a face cu o persoana onesta si vor capata increderea de care este nevoie pentru finalizarea cu succes a unei vanzari.

7. Flexibilitatea. Observa ce functioneaza si ce trebuie modificat. In functie de datele problemei, trebuie sa iti modifici modul de a vinde. De foarte multe ori, multi agenti de vanzari nu mizeaza pe flexibilitate si ajung sa depuna eforturi in urmarirea unor strategii de vanzari care nu mai functioneaza de prea mult timp. Adaptati-va rapid si reconfigurati-va modul de a vinde in functie de datele problemei!


Tags: unelte de vanzariunelte vanzarivanzarisucces vanzarivanzari de succes

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei de afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Cum sa-ti planifici mai usor vanzarile?

de Marinache Paula
17 Feb 2016
Pentru a avea vanzari de succes este necesara planificarea. Unul dintre aspectele esentiale in planificarea vanzarilor este sa definesti ipotezele de...

Vanzari mai bune cu ... oglinzi interactive. Indrazneste!

de Marinache Paula
14 Ian 2016
Majoritatea comerciantilor nu isi pot permite propriii consultanti de stil, dar compania Mirrus din Winston Salem, Carolina de Nord, a creat o...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]