Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cinci sfaturi pentru realizarea unor materiale de marketing profesionale

de
1595 0 11 Iul. 2012
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
Cinci sfaturi pentru realizarea unor materiale  de marketing profesionale

Orice companie are nevoie piese tiparite ce fac o treaba atenta si bine gandita in prezentarea produselor si serviciilor: cataloage, buletine informative, liste cu produse si brosuri, mape de prezentare, caiete de sarcini, brosuri cu evenimente speciale, foi cu aplicatii, rapoarte anuale, manuale, buletine tehnice, postere, etichetari, materiale de recrutare si asa mai departe.

Odata cu disponibilitatea sporita a sistemelor de publicare puternice pe desktop si software, multe companii decid sa satisfaca aceste nevoi interne.

Rezista acestui impuls. Materialele realizate la repezeala isi vor trada originea spontana majoritatii persoanelor care le citesc. Aparenta este realitate in marketing, iar tu trebuie sa arati  cat de profesional posibil poti.

Mai jos sunt niste sfaturi in lupta cu nevoile literaturii de care te vei lovi pe masura ce compania ta se dezvolta si creste:

•    Fa rost de un pachet de papetarie si un logo proiectat in mod profesionist. Ai grija sa nu-l schimbi timp de cel putin 10 ani. Poti angaja o agentie de publicitate sa-l creeze sau un artist grafic. Nu incerca sa faci asta singur, indiferent de cat de creativ te consideri. Un artist profesionist se va asigura ca materialele tale de papetarie vor reflecta personalitatea ta corporativa, in timp ce vor pastra o infatisare curata si profesionista. Vor arata bine in culori, dar si in alb si negru; se vor multiplica mai usor in marimi mai mici; se vor transmite prin fax mai usor, si pur si simplu vor fi mai atractive decat daca ai incerca sa le faci singur.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Evaluarea Nationala Culegere exercitii rezolvate la limba romana clasa a VIII-a


Cel mai simplu si mai eficient mod de pregatire pentru examen Lucrarea Evaluarea Nationala Culegere de exercitii rezolvate la limba romana clasa a VIII-a contine o serie de modele de teste care respecta intocmai programa aprobata de Ministerul Educatiei Nationale  au acelasi format cu cel impus de Ministerul Educatiei...

Oferta Speciala
valabila 48h


•    Invata principiile unui design grafic solid. Intelegerea designului grafic este o munca ce dureaza toata viata, bineinteles, dar putina documentare si un spirit de observatie bun te poate ajuta enorm. Cauta cateva carti despre designul grafic la o librarie locala si educa-te singur. Toate materialele printate ar trebui sa urmareasca principiile fundamentale ale design-ului:

1.    Pastreaza aspectul curat si simplu. Nu supraincarca cititorul vizual. Utilizeaza un grafic grila pentru a alinia diferitele elemente intr-o maniera ordonata.
2.    Foloseste titluri si subtitluri pentru a conduce cititorul. Cand acesta intoarce pagina, unde va privi el/ea? Foloseste titluri si subtitluri pentru a furniza puncte de scanat  care sa faca cititorul sa citeasca mai departe.
3.    Evita prea mult scris. Pagini pline cu prea mult scris nu sunt atragatoare pentru cititor. Rupe ritmul cu poze, ilustratii, desene, grafice si asa mai departe.
4.    Foloseste spatiul alb. Incearca sa eviti un aspect aglomerat, in ciuda tentatiei de a folosi fiecare centimetru din hartia pentru care ai platit. Spatiul alb serveste drept cadru vizual pentru restul continutului de pe pagina.
5.    Pastreaza formatele standard, doar daca ai un motiv bun pentru care sa nu o faci. Toti ne-am obisnuit cu formatul standard de 8-1/2” x  11” pentru a printa materialele. Chiar si sistemele noastre de depozitare sunt facute pentru lucruri de marimea asta. Daca alegi o marime neobisnuita, materialele nu se pot indosaria cu usurinta.
6.    Ataseaza o legenda pentru fiecare poza. Cu totii ne dorim sa stim la ce ne uitam. Iar o legenda iti da sansa nu doar sa identifici produsul tau dar sa le si reamintesti cititorilor de beneficii.
7.    Foloseste mai degraba diagrame si grafice decat tabele. O brosura este un document vizual. Foloseste grafice pentru a spori interesul vizual si fa numerele mai semnificative.

•    Asigura-te ca materialele tale au un “aspect familiar”. Fiecare bucata de literatura nu trebuie sa arate identic, dar toate trebuie sa formeze un tot unitar si compatibil. Imagineaza-ti toate materialele intinse in fata ta pe masa de conferinta. Arata toate ca apartinand aceleasi companii? Ar trebui.

•    Investeste in fotografie de calitate. Companiile mici, uneori se zgarcesc sa investeasca in calitatea pozelor echipamentului lor, a site-urilor, echipamentul in uz sau a accesorilor si proviziilor. Un echipament de fotografie puternic si profesionist te va diferentia de companiile mici. Clientii vor sa fie reasigurati de calitatea produsului tau. Fotografiile amatoare ofera o proasta impresie despre profesionalismul tau. Fotografierea de calitate este o investitie pentru viitorul tau.

•    Numeste o persoana ca sef. Nevoile literaturii tale vor fi in continua schimbare, cu expozitii, cu produse noi si piete, precum si cu cresterea normala. Trebuie sa aveti o persoana responsabila pentru anticiparea nevoilor viitoare, care sa se descurce cu productia si cu mentinerea unui inventar. Literatura neingrijita devine din ce in ce mai nefolositoare si amagitoare. Fiecare piesa noua trebuie sa aiba o argumentare rationala, descrierea audientei si o schita de continut, spre deosebire de argumentarea pe care o dezvolti pentru o bucata de publicitate.


Tags: marketinglogopublicitate

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cinci sfaturi pentru realizarea unor materiale de marketing profesionale
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum sa realizezi un plan de marketing in 5 pasi

de Idei De Afaceri
16 Feb 2018
Documentul de baza al oricarui start-up este planul de afaceri, esential este, insa, sa existe si un plan de marketing. Acest plan detaliaza...

4 secrete ale unei campanii de SMS marketing de succes

de Idei De Afaceri
27 Sep 2017
Statisticile arata ca 8,5 trilioane de mesaje SMS sunt trimise, in medie, in fiecare an la nivel global. Zilnic, se trimit de 22 de ori mai multe...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua. Sunteti intereset sa investiti in turism in zona Ardeal( Transilvania)?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016