Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de
3238 0 13 Feb. 2018
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se asteapta la o experienta excelenta la toate punctele de contact cu firma si pe tot parcursul procesului de cumparare, iar 60%-70% din acest proces este online. Astfel devine tot mai dificila impartirea diferitelor etape din ciclul de viata al clientului intre vanzari si marketing.

Continutul de calitate este cheia succesului in marketing si vanzari

‘Content is king’ este mantra marketingului din ultimii 5-7 ani, deoarece clientii sunt atrasi de continutul de calitate prezentat in mod relevant pe fiecare dintre platformele online pe care brandul este prezent. Deci functiei de marketing i se cere sa creeze din ce in ce mai mult continut in diverse forme (video, text, audio, imagini), la standarde de calitate inalte pentru a realiza un mix echilibrat de tactici de pull si push marketing.

La nivelul functiei de vanzari, exista o presiune clara asupra agentilor de vinzari de a transforma potentialii clienti in clienti loiali oferindu-le informatii relevante. Comunicarea digitala este un instrument puternic pentru dezvoltarea pe termen lung a relatiilor in vanzari. Iata de ce toti agentii de vanzari au nevoie de continut si de cele mai bune competente de a-l transforma intr-un instrument de constructie a relatiilor pe termen lung cu clientii lor.

Din pacate, in mod traditional, echipele de marketing si vanzari nu sunt invatate sa colaboreze. Separarea formala ca functiuni in companie, accesul la bugete diferite, obiectivele complementare, dar masurate cu indicatori atat de diferiti, fac colaborarea dificila.  Perceptia ca marketingul cheltuieste bugete, iar vanzarile genereaza crestere si profit nu ajuta integrarea si colaborarea acestor departamente interne.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Bacalaureat 2019 Teste rezolvate la limba si literatura romana profil real


Teste in conformitate cu  programa BAC la limba si literatura romana 2019 Copilul dvs se afla in fata unui pas important din viata lui examenul de bacalaureat altadata numit si examenul de maturitate   Sunteti ingrijorat E normal Pentru ca trecerea cu bine a examenului de bac inseamna accesul la o anumita facultate ba chiar si...

Oferta Speciala
valabila 48h


Totusi tehnologia face aceasta integrare nu doar posibila, ci si extrem de eficienta si de naturala.  Colaborarea dintre departamentul de marketing si cel de vanzari face ca munca ambelor echipe mult mai usoara.

Aceasta abordare are urmatoarele 7 efecte pozitive principale:

- Faciliteaza colaborarea dintre echipa de vanzari si cea de marketing
- Conduce la crearea unui continut de calitate superioara pentru clienti
- Implica agentii de vanzari in crearea continutului si le da o motivatie mai mare sa il trimita cu incredere la prospecti/clienti
- Stabileste 1-2 procese clare care sa conduca la colaborare intre marketing si vanzari, fara a le invada teritoriul sau rolul specific
- Genereaza sinergie intre echipe si faciliteaza inovatia si creativitatea
- Demonstreaza valoarea mai mare care se obtine printr-o astfel de colaborare
- Creaza premisele unui grad de integrarea mai mare in viitor intre cele doua echipe

Astfel, echipele de vanzari care au informatii rezultate din interactiunea cu prospectii si clientii ajuta la crearea unui continut extrem de eficient pentru construirea relatiei cu clientii.

Tipuri de input de la vanzari pentru marketing

Desi informatia necesara pentru o colaborare pe parte de generare de continut poate fi mentionata de agentii de vanzari in CRM si preluata de acolo de echipa de marketing, este foarte important ca procesul sa fie unul direct pentru a avea efectul integrator. Asftel oamenii de marketing au nevoie sa discute minim o data pe luna cu agentii de vanzari pentru a obtine atat inputul cat si feedbackul acestora.

Tipurile de continut care pot fi obtinute prin acest proces pot fi urmatoarele:

- Studii de caz despre modul in care clientii au economisit timp, bani si energie cu produsul companiei

- Povesti despre vanzari care au demarat mai putin bine, dar au devenit de succes deoarece s-au dat informatii tehnice sau de alt tip, valoroase pentru client

- Informatii despre criteriile de decizie euristice folosite de diferite categorii de clienti pentru a lua decizia de a colabora cu compania

- Seturi de cerinte aditionale care aduc plus-valoare anumitor sub-segmente/categorii de clienti si de ce

- Tipuri de obiectii intalnite cel mai des si motivatia acestora din punctul de vedere al clientului

Toate aceste informatii de la agentii de vanzari pot deveni surse de inspiratie si de generare de continut de tip video, audio, imagini, text pentru echipa de marketing. Desigur totul va fi nevoie sa fie integrat si prelucrat conform strategiei de marketing si a liniei generale de comunicare a companiei. Insa cel mai important castig va fi colaborarea dintre echipa de marketing si cea de vanzari pentru a afla ce continut ar ajuta la educarea si informarea clientilor.




   Autor: Gabriela Streza, Business Development Director, Valoria


Tags: marketingvanzaricifra de afaceriprofit

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Profit de peste 2500 de euro pe luna? Da, il poti avea si tu!

de Florin P. Amariei
20 Sep 2018
Incepe-ti propria afacere pe Amazon! Noi iti oferim informatii complete! Toata lumea cumpara, iar statisticele recente arata ca lumea prefera sa...

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Cum sa realizezi un plan de marketing in 5 pasi

de Idei De Afaceri
16 Feb 2018
Documentul de baza al oricarui start-up este planul de afaceri, esential este, insa, sa existe si un plan de marketing. Acest plan detaliaza...

4 secrete ale unei campanii de SMS marketing de succes

de Idei De Afaceri
27 Sep 2017
Statisticile arata ca 8,5 trilioane de mesaje SMS sunt trimise, in medie, in fiecare an la nivel global. Zilnic, se trimit de 22 de ori mai multe...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Exista disponibilitate de investitie intr-un proiect de afacere pe zona energiei electrice?

Intrebare: Caut investitor pentru un proiect de anvergura pe zona energiei electrice - cu implicatii directe in achizitie, stocare si distributie la nivelul consumatorului casnic. Proiectul dispune de o componenta tehnica si de o componenta comerciala, putand fi implementat in 4 moduri. Proiectul a fost finalizat dupa o perioada de 8 luni de documentare si analiza, pornind de la un model existent pe piata franceza de profil.

Raspuns: Buna ziua domnule interesul dvs. de anunț eu sunt un broker de investiții vă pot...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016