Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Crezi ca orice publicitate te avantajeaza? S-ar putea sa te inseli

de
1034 0 30 Apr. 2014
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI
Crezi ca orice publicitate te avantajeaza? S-ar putea sa te inseli

Publicitatea este modul prin care firmele isi promoveaza produsele si incearca sa devina mai cunoscute si sa isi faca o imagine buna. Insa, publicitatea nu este tot timpul o modalitate foarte buna de promovare, mai ales cand este folosita necorespunzator. Multe companii spun ca nu exista un lucru mai rau ca publicitatea negativa sau rea. Asa ca trebuie sa invatam cum sa o folosim in avantajul nostru si cum sa ne puna in lumina si sa nu ne umbreasca.


Multe afaceri fac greaseala sa furnizeze niste comunicate de presa unor site-uri obscure in schimbul unui credit mic in speranta ca efortul lor se va extinde oarecum si va imbunatati prezenta brandului. In unele cazuri se intampla. Daca iti vei dori sa promovezi deschiderea unui nou pub in zona ta si vrei ca toata lumea sa afle, poti trimiti comunicate de presa institutiilor mass-media din zona, sau daca lansezi o carte despre afaceri, o poti promova pe anumite site-uri de afaceri. O abordare focalizata este mai eficienta de cele mai multe ori.
Sa acoperi masele cu comunicatele tale de presa sau continuturi nu este prea avantajos. 
 
Potentialele dezavantaje care se ivesc sunt multe, insa noi vi le prezentam doar pe cele mai importante.
1. Promovarea stirilor pentru cei care nu sunt interesati sa devina vreodata clientii tai nu este o idee prea buna, deoarece implica mult timp si resurse financiare pe care le pierzi inutil.
2. PR-ul si continutul plasat sarac produc riscul sa devieze traficul in afara site-ului.
3. Reputatia ta poate fi grav afectata de pozitionarea locului unde iti apar stirile sau continutul. Acele locuri pot fi mai putin decat o reputatie stelara sau pot fi dotate cu anunturi ieftine cu plata pe click si cu continut needitat sau nefocalizat.
4. Dand continut valoros, poti avantaja destinatarul mai mult ca pe afacerea sau brandul tau. Postarile dumneavoastra pe site pot reprezenta un motiv in plus pentru a-l accesa si utiliza.
 
Pentru a evita toate acestea incearca sa iti indrepti atentia spre editori, reporteri sau bloggeri, spre cei care sunt interesati de tine si de stirile pe care le distribui. Este o modalitate mult mai eficienta. Te mai poti focusa pe un public interesat de companii sau poate chiar de a ta si care isi doreste serviciile pe care le oferi. Este un mod mai bun de a-ti face publicitate, deoarece interesul lor pentru compania ta iti va aduce avantaje, pentru ca ei vor acorda un interes mai mare comunicatelor tale. 
 

Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Afacere la cheie cu flori in ghiveci

Vezi detalii

Lavanda: cultura profitabila in 2018
Lavanda: cultura profitabila in 2018

Vezi detalii

Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux

Vezi detalii



Pe langa publicitatea aceasta negativa, exista si foarte multe institutii media „rele”. Acestea sunt cele care publica pe site-ul lor orice doar pentru a avea publicitate si a arata ca sunt importanti pe piata media. In astfel de cazuri mesajul este pierdut, iar publicul tinta se pierde si el pe drum, atentia lui pierzanduse, de asemenea. Mai ales cand dai un search despre afacerea ta, apar site-urile care iti fac publicitate si care nu au nicio legatura cu domeniul tau. Afacerea ta va avea de suferit, iar brandul se va devaloriza. De aceea, trebuie sa ai grija, pentru ca nu orice publicitate te ridica, ci s-ar putea sa ai surprize neplacute.
 


Tags: afaceripublicitatepromovare

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Crezi ca orice publicitate te avantajeaza? S-ar putea sa te inseli
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Afacerile din piata carnii ar putea depasi anul acesta 34 miliarde de lei

de Idei De Afaceri
11 Apr 2018
Afacerile din piata carnii ar putea depasi in acest an nivelul de 34 miliarde de lei, pe fondul cresterii consumului, dar si ca urmare a evolutiei...

Cu cine sa NU faci afaceri in Romania. Cele mai riscante domenii din economie

de Idei De Afaceri
30 Ian 2018
Economia romaneasca este precum un mar: apetisant pe dinafara, insa gaunos si cu un gust fad. Stam bine la capitolul crestere economica, insa dincolo...

Evolutia afacerilor din Romania in 2017

de Idei De Afaceri
29 Nov 2017
Evolutia economica a Romaniei din ultimul an genereza emotie. De la entuziasti sustinatori ai consumului ca marca a bunastarii, la contestatari...

Mediul de afaceri NU este de acord cu plata defalcata a TVA

de Alina Constantinescu
11 Sep 2017
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) a realizat in perioada 8 august - 28 august 2017 o consultare...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua. Sunteti intereset sa investiti in turism in zona Ardeal( Transilvania)?  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016