Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cum castigam rapid increderea consumatorilor nostri?

de
1306 0 18 Mai. 2012
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Increderea reprezinta unul dintre cele mai importante elemente care contribuie la succesul unei afaceri. Si cand discutam despre afaceri de succes discutam in mod implicit de un numar important de clienti, persoane care isi iau deciziile de consum pe baza anumitor semnale care ii determina sa se afilieze unui brand sau altuia.

Dar cum anume reusim sa construim un imperiu al increderii, o afacere care sa proiecteze un sentiment puternic de incredere in randul consumatorilor deja existenti si in randul potentialilor consumatori?

Iata doar 4 strategii eficiente:

1. Vocea se materializeaza in actiuni concrete
. Ce spuneti trebuie sa si efectuati si este vital sa va tineti promisiunile. Ati declarat ca veti redirectiona zece procente din profitul unui an catre casele de orfani? Ati promis ca produsele dvs sunt 100% organice? Ati promis ca veti consolida un imperiu al customer-service-ului de calitate? Ati declarat ca depuneti toate eforturile pentru a va transforma afacerea intr-un brand "verde", cu preocupari de ordin ecologic? Toate acestea sunt promisiuni care, odata indeplinite, aduc un sentiment puternic de incredere in randul consumatorilor dvs deja existenti sau potentiali.

2. Transparenta in toate aspectele legate de afaceri. Afacerile de succes si care reusesc sa capteze increderea consumatorilor trebuie sa ofere transparenta de top in orice actiune intreprinsa, in orice colaborare cu terti, in orice initiativa care va produce un anumit impact in randul audientei-tinta.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Bacalaureat 2018 Teste rezolvate la limba si literatura romana profil real


Teste in conformitate cu  programa BAC la limba si literatura romana 2018 Copilul dvs se afla in fata unui pas important din viata lui examenul de bacalaureat altadata numit si examenul de maturitate   Sunteti ingrijorat E normal Pentru ca trecerea cu bine a examenului de bac inseamna accesul la o anumita facultate ba chiar si...

Oferta Speciala
valabila 48h


3. Consecventa in actiuni. Un consumator care va prezice urmatorii pasi intr-o anumita pondere este un consumator care va avea mai multa incredere in brandul pe care il consolidati. In alta ordine de idei, consecventa reprezinta elementul care poate ajuta consumatorii sa va prezica mersul in mediul de afaceri, sa va prezica actiunile si directia in care va indreptati. Pastrati consecventa in toate actiunile dvs si anuntati orice modificare de preturi, de strategii, de directie de dezvoltare.

4. Orientare spre dialog, spre oferirea si primirea de feedback. Este esential sa dezvoltati o relatie cat mai deschisa cu toti consumatorii deja existenti si cu cei potentiali. Este important sa detineti o sectiune de Contact in cadrul website-ului dvs, un forum prin intermediul caruia clientii si potentialii clienti sa poata interactiona, un departament de call-center pentru preluarea apelurilor telefonice si a e-mail-urilor din partea persoanelor pe care mizati pentru profituri.


Tags: afaceriafaceri de succesincredere afaceriincredere clientiafaceri incredere

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum castigam rapid increderea consumatorilor nostri?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Revolutie in afaceri, marca millenials

de Florin P. Amariei
29 Iun 2018
Preferintele tinerilor "millennials", sau asa numitii nativi digitali, revolutioneaza modul de a face afaceri, in intreaga lume. Tinerii nascuti dupa...

Afacerile din piata carnii ar putea depasi anul acesta 34 miliarde de lei

de Idei De Afaceri
11 Apr 2018
Afacerile din piata carnii ar putea depasi in acest an nivelul de 34 miliarde de lei, pe fondul cresterii consumului, dar si ca urmare a evolutiei...

Cu cine sa NU faci afaceri in Romania. Cele mai riscante domenii din economie

de Idei De Afaceri
30 Ian 2018
Economia romaneasca este precum un mar: apetisant pe dinafara, insa gaunos si cu un gust fad. Stam bine la capitolul crestere economica, insa dincolo...

Evolutia afacerilor din Romania in 2017

de Idei De Afaceri
29 Nov 2017
Evolutia economica a Romaniei din ultimul an genereza emotie. De la entuziasti sustinatori ai consumului ca marca a bunastarii, la contestatari...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Am fost ,,unul din ,,pionerii” fabricării pavelelor vibropresate in anii 1999-2005. Este idea...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016