Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cum determinam clientii sa ne citeasca materialele tiparite?

de
1432 0 19 Iun. 2011
Piata marketing


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Exista o problema foarte veche si pentru care nu se gasesc solutii optime:clientii carora le sunt adresate brosuri, fliere, newsletter-uri samd nu le citesc intotdeauna. Compozitia de ansamblu a acestor materiale tiparite decide cat de eficienta a fost strategia de marketing si cati clienti se vor fi castigat prin implementarea acesteia.

De multe ori rezultatele sunt dezastruoase, iar motivele sunt dintre cele mai simple. Iata cateva coordonate pe care marketerii le uita si care ii costa mult:

1.    Layout-ul trebuie gandit de un grafician si de un marketer. Exista multe coordonate in functie de care un profesionist din domeniul graficii va sti cum sa ajusteze cea mai buna imagine pentru un material tiparit pentru promovarea unui produs sau serviciu. Originalitatea si caracterul inedit vor atrage atentia cititorilor si ii vor determina sa vizualizeze continutul materialului.

2.    Culorile sunt mai importante decat se crede. Puneti accent pe culori calde si culori reci pentru a directiona privirea cititorilor pe pagina. In prezent, se aloca fonduri imense pentru cercetari in domeniul neuromarketing-ului. Acestea releva faptul ca orice client vizualizeaza anumite zone in functie de stimulii vizuali pe care ii primeste.

Fontul textului, stilul, marimea caracterelor, culoarea si liniile de marcaj sunt toate importante pentru atragerea interesului clientilor catre anumite materiale de marketing.

Tiparirea materialelor in mai multe culori si la intensitati sporite implica, desigur, cheltuieli mai mari pentru antreprenori, insa asigura o marja ridicata de cititori, si implicit si de viitori clienti.

3.    Hartia trebuie sa fie de calitate. Mai nou, marile companii isi printeaza mesajele de promovare doar pe hartie glossy, de un alb impecabil si cu grosime mai mare. Aceasta masura reprezinta, intr-adevar, costuri mai mari, dar este si mai eficienta.

4.    Titlurile newsletter-urilor trebuie sa fie scurte, relevante si foarte interesante, sa suscite curiozitatea cititorilor. Alegeti cuvinte simple si asocieri originale intre acestea.
Evitati titlurile ambigue si jocurile de cuvinte care nu sunt clare pentru toti cititorii.

Acestea sunt cele mai importante masuri pe care le puteti lua pentru a va mari vizibilitatea materialelor tiparite. Veti avea nevoie de capital pentru a le proiecta si tipari si multa maiestrie in a le umple cu un continut atractiv.

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Cultura de sofran
Cultura de sofran

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii








Tags: brosurifliernewslettermateriale de marketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum determinam clientii sa ne citeasca materialele tiparite?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua, Cercetator in domeniul militar, in prezent pensionar, caut finantare / colaborare...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016