Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum facem rost de marturii ale clientilor multumiti pentru o promovare de succes?

de Maria Nicutar 25 Iun. 2011 3240
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Marturiile sau testimonialele sunt unelte foarte eficiente in incercarea de a castiga clienti pentru o afacere. Sunt profitabile, nu implica intotdeauna costuri si au un impact de lunga durata. Multi experti le recomanda in defavoarea tacticilor clasice de advertising si marketing, prezentand mai multe avantaje concrete. Cu toate acestea, obtinerea de marturii favorabile este un proces mai anevoios.

De ce este mai dificil sa le obtinem? In primul rand nu poti sa ceri opinii favorabile, ci trebuie sa vina natural. Nu poti sa inregistrezi o convorbire telefonica in care ti se spune ca produsele primite sunt excelente deoarece se incalca drepturi la caracterul privat al convorbirilor telefonice.

In principiu, modalitatea cea mai folosita este citarea parerilor favorabile primite in cadrul mail-urilor. Sa spunem ca tocmai ati livrat o pereche de cercei handmade si destinatarul va scrie un text precum urmatorul:”Cerceii sunt superbi, imi place materialul si as vrea sa mai comand inca 30 de perechi pentru colegele mele de la birou. Toate prietenele mele au fost incantate de model si de lucratura fina a produsului dvs. Felicitari!”

Acesta este un mesaj care va va face profiturile sa o ia razna de-a binelea! Este o modalitate gratuita prin care va prezentati produsele sau serviciile intr-o maniera umanizata, credibila si care contribuie la crearea unei reputatii favorabile.

O modalitate prin care sa obtineti marturii, este sa cereti opinia clientilor impreuna cu oferirea de reduceri, promotii, participarea la concursuri samd. Orice beneficiu ati putea sa oferiti reprezinta o sansa de a obtine o parere pe care sa o puteti transforma intr-un testimonial care sa va lanseze afacerea la un cu totul alt nivel.

Mai mult, marturiile vedetelor sau a persoanelor cunoscute in diverse domenii de interes sunt foarte valoaroase. Aflati nume de persoane care va folosesc produsele si negociati cu ele o posibila publicare de opinie si fiti la curent cu toate cronicile care se publica pe tema produselor pe care le detineti. Un review favorabil este identic cu o marturie eficace.

In testimoniale, de cele mai multe ori se includ prenumele persoanei care si-a exprimat opinia, varsta si locatia. Unii clienti accepta sa li se publice si o poza sau date de contact. Pentru acest lucru trebuie sa cadeti de comun acord cu persoana respectiva asupra datelor incluse in marturii.





Tags: marturii clientitestimoniale clientitactici de marketing

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]