Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cum facem rost de marturii ale clientilor multumiti pentru o promovare de succes?

de
2174 0 25 Iun. 2011
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Marturiile sau testimonialele sunt unelte foarte eficiente in incercarea de a castiga clienti pentru o afacere. Sunt profitabile, nu implica intotdeauna costuri si au un impact de lunga durata. Multi experti le recomanda in defavoarea tacticilor clasice de advertising si marketing, prezentand mai multe avantaje concrete. Cu toate acestea, obtinerea de marturii favorabile este un proces mai anevoios.

De ce este mai dificil sa le obtinem? In primul rand nu poti sa ceri opinii favorabile, ci trebuie sa vina natural. Nu poti sa inregistrezi o convorbire telefonica in care ti se spune ca produsele primite sunt excelente deoarece se incalca drepturi la caracterul privat al convorbirilor telefonice.

In principiu, modalitatea cea mai folosita este citarea parerilor favorabile primite in cadrul mail-urilor. Sa spunem ca tocmai ati livrat o pereche de cercei handmade si destinatarul va scrie un text precum urmatorul:”Cerceii sunt superbi, imi place materialul si as vrea sa mai comand inca 30 de perechi pentru colegele mele de la birou. Toate prietenele mele au fost incantate de model si de lucratura fina a produsului dvs. Felicitari!”

Acesta este un mesaj care va va face profiturile sa o ia razna de-a binelea! Este o modalitate gratuita prin care va prezentati produsele sau serviciile intr-o maniera umanizata, credibila si care contribuie la crearea unei reputatii favorabile.

O modalitate prin care sa obtineti marturii, este sa cereti opinia clientilor impreuna cu oferirea de reduceri, promotii, participarea la concursuri samd. Orice beneficiu ati putea sa oferiti reprezinta o sansa de a obtine o parere pe care sa o puteti transforma intr-un testimonial care sa va lanseze afacerea la un cu totul alt nivel.

Mai mult, marturiile vedetelor sau a persoanelor cunoscute in diverse domenii de interes sunt foarte valoaroase. Aflati nume de persoane care va folosesc produsele si negociati cu ele o posibila publicare de opinie si fiti la curent cu toate cronicile care se publica pe tema produselor pe care le detineti. Un review favorabil este identic cu o marturie eficace.

In testimoniale, de cele mai multe ori se includ prenumele persoanei care si-a exprimat opinia, varsta si locatia. Unii clienti accepta sa li se publice si o poza sau date de contact. Pentru acest lucru trebuie sa cadeti de comun acord cu persoana respectiva asupra datelor incluse in marturii.


Lavanda: cultura profitabila in 2018
Lavanda: cultura profitabila in 2018

Vezi detalii

3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia
3 culturi profitabile - Goji, Merisoare, Aronia

Vezi detalii

Propriul meu plan de afaceri
Propriul meu plan de afaceri

Vezi detalii







Tags: marturii clientitestimoniale clientitactici de marketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Cum facem rost de marturii ale clientilor multumiti pentru o promovare de succes?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Om de afaceri, caut idei geniale in care sa investesc.

Intrebare: Buna ziua. Sunt dispus sa sustin financiar dezvoltarea unor idei si proiecte de afaceri cu potential de anvergura. Implicarea mea va fi preponderent financiara, resursele mele de timp fiind limitate. Propunerile primite vor fi supuse acordului de confidentialitate.

Raspuns: Buna ziua, Cercetator in domeniul militar, in prezent pensionar, caut finantare / colaborare...  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi
Afacerea ta de succes: cum obtii finantarea dorita
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2018




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Finantarea unei afaceri. Trucuri si sfaturi"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016